Zdravím,
mám E91 325d. Dnes ráno (teplota venku −17,5°C) jsem nenastartoval. Pak jsem to zkoušel kolem jedné (venku −11°C) a taky nic. Nakonec to chytlo až asi kolem třetí při venkovní teplote −9°C. Natankovaný mám OMV MaxxMotion + zimní VIF.
V jednu jsem při startu sledoval teplotu chladící kapaliny na BC a ukazovalo −15°C a napětí před startováním bylo 11,5V a během točení kleslo na 8,3V. Jsou ty hodnoty nízké? Díval jsem se na baterii a je to originál BMW – nevím jak je tam dlouho.
Předchozí majitel měnil minulou zimu všechny žhavící svíčky (nevím zda měnil i relé).
Jak zjistím zda je na výměnu baterie nebo je problém se žhavením?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Problém se startem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se startem
Diagnostikou, da se podivat i na stav baterie.
Re: Problém se startem
Jak zjistím, že je na výměnu to relé? Mám totiž podezření, že to bude kombinace obojího...matiz píše:Diagnostikou, da se podivat i na stav baterie.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se startem
Tim ze otestujes zhavici system.
Re: Problém se startem
Teˇjsem řešil také špatné startování u mé 320D r.v.2004 110KW.
V mrazu nestartovalo ani na 10 pokus.Jak se trochu oteplilo tak v pohodě.
Na komplu to ukázalo žhaviče a řídící jednotka žhavení.Po víměně pořád stejné.
nyní se zjistilo ,že blbne relé na řízení palivového čerpadla(někdy seplo někdy ne).
Zatím to te´d dva dny i při -4-5;C startuje na brnk.
m E91 325d. Dnes ráno (teplota venku −17,5°C) jsem nenastartoval. Pak jsem to zkoušel kolem jedné (venku −11°C) a taky nic. Nakonec to chytlo až asi kolem třetí při venkovní teplote −9°C. Natankovaný mám OMV MaxxMotion + zimní VIF.
V jednu jsem při startu sledoval teplotu chladící kapaliny na BC a ukazovalo −15°C a napětí před startováním bylo 11,5V a během točení kleslo na 8,3V. Jsou ty hodnoty nízké? Díval jsem se na baterii a je to originál BMW – nevím jak je tam dlouho.
Předchozí majitel měnil minulou zimu všechny žhavící svíčky (nevím zda měnil i relé).
Jak zjistím zda je na výměnu baterie nebo je problém se žhavením?[/quote]
V mrazu nestartovalo ani na 10 pokus.Jak se trochu oteplilo tak v pohodě.
Na komplu to ukázalo žhaviče a řídící jednotka žhavení.Po víměně pořád stejné.
nyní se zjistilo ,že blbne relé na řízení palivového čerpadla(někdy seplo někdy ne).
Zatím to te´d dva dny i při -4-5;C startuje na brnk.
m E91 325d. Dnes ráno (teplota venku −17,5°C) jsem nenastartoval. Pak jsem to zkoušel kolem jedné (venku −11°C) a taky nic. Nakonec to chytlo až asi kolem třetí při venkovní teplote −9°C. Natankovaný mám OMV MaxxMotion + zimní VIF.
V jednu jsem při startu sledoval teplotu chladící kapaliny na BC a ukazovalo −15°C a napětí před startováním bylo 11,5V a během točení kleslo na 8,3V. Jsou ty hodnoty nízké? Díval jsem se na baterii a je to originál BMW – nevím jak je tam dlouho.
Předchozí majitel měnil minulou zimu všechny žhavící svíčky (nevím zda měnil i relé).
Jak zjistím zda je na výměnu baterie nebo je problém se žhavením?[/quote]