Jasně, to je nepopiratelný fakt, Jardo

Nicméně předpoklad k výměně rozvodů je samozřejmě i mít k dispozici momenťák, utahovací momenty (což ani jedno v dnešní době není problém mít) a samozřejmě i pečlivost, znalost správného postupu a několikerého protočení motoru po instalaci nových řetězů "na sucho" ráčnou.
Jenom jsem chtěl říct, že to dle mého neni úplně unreal udělat doma. Ale asi to bude taky tím, že se tím neživím a taky tím, že se mi zatím žádné auto, na kterém jsem svépomocí rozvody řešil, nepotkalo a ani následně po výměně rozvodů nemělo žádný další problém. Je to páteřní systém motoru, tak je k tomu samozřejmě také třeba takhle přistupovat a radši si čtyřikrát zkontrolovat to, co člověk vlastně udělal, než ten motor nažvýkne klíčkem (tlačítkem)
Nicméně tohle, co jsem napsal výše beru jako naprostou samozřejmost při práci na rozvodech a mám za to, že to snad takhle podobně jistě bude brát každý, kdo se do něčeho takového pustí také na vlastní pěst