Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Rozdíl hmotností Bmw e39
Rozdíl hmotností Bmw e39
Neví někdo jaký je zhruba rozdíl hmotností v zatížení přední nápravy v porovnání 530d vs např. 525tds? Potřebuji kvůli sportovním pružinám, údaje z TP se kolikrát dost rozchází. Předem díky
Re: Rozdíl hmotností Bmw e39
Nikdo neví jak moc markantní je rozdíl? Chtěl jsem pužít Eibach sportkit pružiny na sport tlumiče Bilstein....Eibach ale pro 530d nemá sportkit v nabídce.
Re: Rozdíl hmotností Bmw e39
pružiny se objednávaj v konfigurátoru pružin, je cca 10-20 typů na každou motorizaci BMW a vliv má spousta věcí z výbavy, třeba když má auto elektrické sedačky, může mít už jiné pružiny.


-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl hmotností Bmw e39
Tohle mnoho tuningových výrobců neřeší, mají jedny pružiny pro R4, R6 i V8. Rozdíl mají jen ti "lepší".
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: Rozdíl hmotností Bmw e39
Jak píše Francis... u některých levnějších jsou opravdu snad jen dva typy. Chtěl jsem použít Eibachy prosport, mám dojem že je i přímo na 530d měli před pár roky v katalogu ale teď je v nabídce nemají. Bohužel jsem nikde nedohledal jaký by mohl být rozdíl v hmotnosti motorů u 525d případně u 528 benzín na které je v nabídce mají. Nezdá se mi osobně že by mohl být rozdíl tak markantní aby to mělo výrazný vliv ale můžu se plétst.
Re: Rozdíl hmotností Bmw e39
Tak si najdi na wiki hmotnosti motorů. Stačí pohledat. A na dýzl sportovní pružiny?
Re: Rozdíl hmotností Bmw e39
Něco jsem našel ale i tam se údaje rozchází...ještě zkusím pohledat.ACDC píše:Tak si najdi na wiki hmotnosti motorů. Stačí pohledat. A na dýzl sportovní pružiny?
Jinak proč ne? Je to docela schopný auto (s pár úpravama 280ps 700nm) a na tlumiče Bilstein B8 chci prostě najít nějakou rozumnou alternativu za originál Mpaket podvozek....nechci Ta technix apod.
Re: Rozdíl hmotností Bmw e39
Ahoj, mal som kedysi e39 530d touring automat, original M, super výbava.
Nestačil mi výkon 142kw a ladil som samozrejme, dostal som sa na výkon 185Kw 710Nm otom potom...
Nato som sa pokúsil auto aj sportovnejšie doupravit - podvozkom samozrejme, nestačil mi Mpaket - kupil som použitú sadu KW štelovatelnu, ladil som tolko že som vymenil 3 sady kol, cely podvozok som prekopal do StrongFlexu a ked konečne vypadalo začal som jazdit, vtej dobe som makal v nemecku, každý weekend som jazdil domou cca 1200km týždene.
Nevadilo mi to že to je tvrdé ako motokára, moc som ho nešanoval, to vieš ked skončiš v piatok po obede tak chceš byt na večeru doma
- nemecké dialnice no čo už.
Pointa: cca po 20tis km mi praskly silentbloky motoru, to by nevadilo sice boli nové hovorim si ok vada výrobi, kupil som nové a zase cca 30.000km, to mi prišlo už divnejšie, kupil som dalšie a ked tie vydržali pol roka to ma už štvalo - príčina, na tom podvozku s tým znížením dostávali dost tlaky náporu a proste to nevydržali, nemusím vám písat že tie silentbloky sú podtlakové a nie su zrovna lacné.
Fakt už iba perlička: predal som ju v tej dobe za dost moc penazí, predal som ju do Prahy. Myslím že člen klubu MatyE alebo tak nejak, ten stým po Po prahe jazdil rok a ten istý problem.
Okrem toho že to žralo skoro ako 540i som snou bol spokojný.
Nestačil mi výkon 142kw a ladil som samozrejme, dostal som sa na výkon 185Kw 710Nm otom potom...
Nato som sa pokúsil auto aj sportovnejšie doupravit - podvozkom samozrejme, nestačil mi Mpaket - kupil som použitú sadu KW štelovatelnu, ladil som tolko že som vymenil 3 sady kol, cely podvozok som prekopal do StrongFlexu a ked konečne vypadalo začal som jazdit, vtej dobe som makal v nemecku, každý weekend som jazdil domou cca 1200km týždene.
Nevadilo mi to že to je tvrdé ako motokára, moc som ho nešanoval, to vieš ked skončiš v piatok po obede tak chceš byt na večeru doma

Pointa: cca po 20tis km mi praskly silentbloky motoru, to by nevadilo sice boli nové hovorim si ok vada výrobi, kupil som nové a zase cca 30.000km, to mi prišlo už divnejšie, kupil som dalšie a ked tie vydržali pol roka to ma už štvalo - príčina, na tom podvozku s tým znížením dostávali dost tlaky náporu a proste to nevydržali, nemusím vám písat že tie silentbloky sú podtlakové a nie su zrovna lacné.
Fakt už iba perlička: predal som ju v tej dobe za dost moc penazí, predal som ju do Prahy. Myslím že člen klubu MatyE alebo tak nejak, ten stým po Po prahe jazdil rok a ten istý problem.
Okrem toho že to žralo skoro ako 540i som snou bol spokojný.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Rozdíl hmotností Bmw e39
(2Dadan) No a kolik se píše v TP max.zatížení náprav?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdíl hmotností Bmw e39
Maximální zatížení v TP je s nejvyšší dostupnou výbavou, konktétní auto to může mít odlišné, proto existuje výše zmíněný pružinový konfigurátor.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: Rozdíl hmotností Bmw e39
Jak píše Francis....
No, abych udělal nějaký závěr došel jsem k tomu že podle údajů co se mi podařilo najít bude hmotnost podobná a pružiny použiju co jsem chtěl...
Ad Popp: Kdyby vydržely siláče 30000 tak jsem spokojenej
....dával jsem teď nové, pokud nevydrží půjdou od Vorshlag motorsport....
No, abych udělal nějaký závěr došel jsem k tomu že podle údajů co se mi podařilo najít bude hmotnost podobná a pružiny použiju co jsem chtěl...
Ad Popp: Kdyby vydržely siláče 30000 tak jsem spokojenej
