Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Rozdíl hmotností Bmw e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dadan
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: úte 18.03.2014 01:00

Rozdíl hmotností Bmw e39

#1 Příspěvek od Dadan »

Neví někdo jaký je zhruba rozdíl hmotností v zatížení přední nápravy v porovnání 530d vs např. 525tds? Potřebuji kvůli sportovním pružinám, údaje z TP se kolikrát dost rozchází. Předem díky
Dadan
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: úte 18.03.2014 01:00

Re: Rozdíl hmotností Bmw e39

#2 Příspěvek od Dadan »

Nikdo neví jak moc markantní je rozdíl? Chtěl jsem pužít Eibach sportkit pružiny na sport tlumiče Bilstein....Eibach ale pro 530d nemá sportkit v nabídce.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl hmotností Bmw e39

#3 Příspěvek od JaraX »

pružiny se objednávaj v konfigurátoru pružin, je cca 10-20 typů na každou motorizaci BMW a vliv má spousta věcí z výbavy, třeba když má auto elektrické sedačky, může mít už jiné pružiny.
Obrázek
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl hmotností Bmw e39

#4 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Tohle mnoho tuningových výrobců neřeší, mají jedny pružiny pro R4, R6 i V8. Rozdíl mají jen ti "lepší".
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Dadan
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: úte 18.03.2014 01:00

Re: Rozdíl hmotností Bmw e39

#5 Příspěvek od Dadan »

Jak píše Francis... u některých levnějších jsou opravdu snad jen dva typy. Chtěl jsem použít Eibachy prosport, mám dojem že je i přímo na 530d měli před pár roky v katalogu ale teď je v nabídce nemají. Bohužel jsem nikde nedohledal jaký by mohl být rozdíl v hmotnosti motorů u 525d případně u 528 benzín na které je v nabídce mají. Nezdá se mi osobně že by mohl být rozdíl tak markantní aby to mělo výrazný vliv ale můžu se plétst.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

Re: Rozdíl hmotností Bmw e39

#6 Příspěvek od ACDC »

Tak si najdi na wiki hmotnosti motorů. Stačí pohledat. A na dýzl sportovní pružiny?
Dadan
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: úte 18.03.2014 01:00

Re: Rozdíl hmotností Bmw e39

#7 Příspěvek od Dadan »

ACDC píše:Tak si najdi na wiki hmotnosti motorů. Stačí pohledat. A na dýzl sportovní pružiny?
Něco jsem našel ale i tam se údaje rozchází...ještě zkusím pohledat.
Jinak proč ne? Je to docela schopný auto (s pár úpravama 280ps 700nm) a na tlumiče Bilstein B8 chci prostě najít nějakou rozumnou alternativu za originál Mpaket podvozek....nechci Ta technix apod.
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: Rozdíl hmotností Bmw e39

#8 Příspěvek od Popp »

Ahoj, mal som kedysi e39 530d touring automat, original M, super výbava.
Nestačil mi výkon 142kw a ladil som samozrejme, dostal som sa na výkon 185Kw 710Nm otom potom...

Nato som sa pokúsil auto aj sportovnejšie doupravit - podvozkom samozrejme, nestačil mi Mpaket - kupil som použitú sadu KW štelovatelnu, ladil som tolko že som vymenil 3 sady kol, cely podvozok som prekopal do StrongFlexu a ked konečne vypadalo začal som jazdit, vtej dobe som makal v nemecku, každý weekend som jazdil domou cca 1200km týždene.

Nevadilo mi to že to je tvrdé ako motokára, moc som ho nešanoval, to vieš ked skončiš v piatok po obede tak chceš byt na večeru doma :D - nemecké dialnice no čo už.

Pointa: cca po 20tis km mi praskly silentbloky motoru, to by nevadilo sice boli nové hovorim si ok vada výrobi, kupil som nové a zase cca 30.000km, to mi prišlo už divnejšie, kupil som dalšie a ked tie vydržali pol roka to ma už štvalo - príčina, na tom podvozku s tým znížením dostávali dost tlaky náporu a proste to nevydržali, nemusím vám písat že tie silentbloky sú podtlakové a nie su zrovna lacné.

Fakt už iba perlička: predal som ju v tej dobe za dost moc penazí, predal som ju do Prahy. Myslím že člen klubu MatyE alebo tak nejak, ten stým po Po prahe jazdil rok a ten istý problem.
Okrem toho že to žralo skoro ako 540i som snou bol spokojný.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Rozdíl hmotností Bmw e39

#9 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

(2Dadan) No a kolik se píše v TP max.zatížení náprav?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozdíl hmotností Bmw e39

#10 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Maximální zatížení v TP je s nejvyšší dostupnou výbavou, konktétní auto to může mít odlišné, proto existuje výše zmíněný pružinový konfigurátor.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Dadan
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: úte 18.03.2014 01:00

Re: Rozdíl hmotností Bmw e39

#11 Příspěvek od Dadan »

Jak píše Francis....
No, abych udělal nějaký závěr došel jsem k tomu že podle údajů co se mi podařilo najít bude hmotnost podobná a pružiny použiju co jsem chtěl...
Ad Popp: Kdyby vydržely siláče 30000 tak jsem spokojenej :)....dával jsem teď nové, pokud nevydrží půjdou od Vorshlag motorsport....
Odpovědět