Zdravím,
budu muset sundat olejovou vanu kvůli utrženému šroubu čidla oleje. Když už budu rozdělávat "půl" auta, tak se chci zeptat co by bylo vhodné při té příležitosti vyměnit. Jedná se o motor N53B30A, nalitáno má skoro 280 tis. km. Díky za vaše postřehy a názory. Petr
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
olejová vana E91 330i LCI N53B30A
Re: olejová vana E91 330i LCI N53B30A
určitě všechny šrouby, těsnění a olej 

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: olejová vana E91 330i LCI N53B30A
Mám tenhle motor taky v e91 (koupeno nové 2011 tady v CZ, xDrive), nalítáno mám aktuálně asi 240tis km.
Při cca 150 tis km sem (preventivně!) dělal "pologenerálku":
- cívky, vstřiky
- palivové čerpadlo, HPFP
- olejové čerpadlo, napínák řetězu
- spojka, dvouhmota
- silenbloky motoru
- kladky řemenů
- hardy spojky, stř. uložení kardanu
- solenoidy vanosů, čidla natočení vačky
- všechny náplně ve všem
Při cca 300 tis km plánuju udělat to samé a navíc i zřejmě komplet generálku motoru (písty, ojnice, kroužky, výbrus?, ložiska, ventily, VANOS)
Při cca 150 tis km sem (preventivně!) dělal "pologenerálku":
- cívky, vstřiky
- palivové čerpadlo, HPFP
- olejové čerpadlo, napínák řetězu
- spojka, dvouhmota
- silenbloky motoru
- kladky řemenů
- hardy spojky, stř. uložení kardanu
- solenoidy vanosů, čidla natočení vačky
- všechny náplně ve všem
Při cca 300 tis km plánuju udělat to samé a navíc i zřejmě komplet generálku motoru (písty, ojnice, kroužky, výbrus?, ložiska, ventily, VANOS)
Re: olejová vana E91 330i LCI N53B30A
dělat písty, ojnice, kroužky, vanos se ti nevyplatí, lepší rovnou koupit nový motor.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: olejová vana E91 330i LCI N53B30A
a víš, že mě to už taky napadlo?!?
ale to bude až za rok či více, tak to fčíl řešit nebudu...

ale to bude až za rok či více, tak to fčíl řešit nebudu...
Re: olejová vana E91 330i LCI N53B30A
Díky za námět k zamyšlení co vyměnit.
V plánu mám rozvodový řetěz, řemen včetně kladek, dvouhmotu včetně spojky, gufera na klikovce a na převodovce, olejové čerpadlo, hardispojky kardanu včetně uložení a silentbloky motoru.
O HPFP si už motor řekl sám pří 200tis. a o vstřiky při 260tis. Naplně měním průběžně
Nemáte někdo návod na výměnu rozvodového řetězu. Mám Bentley service manual, ale tam motor N53B30A není. Je tam N54, ale nevím jestli je to stejný motor pouze s turbem navíc. Díky
V plánu mám rozvodový řetěz, řemen včetně kladek, dvouhmotu včetně spojky, gufera na klikovce a na převodovce, olejové čerpadlo, hardispojky kardanu včetně uložení a silentbloky motoru.
O HPFP si už motor řekl sám pří 200tis. a o vstřiky při 260tis. Naplně měním průběžně

Nemáte někdo návod na výměnu rozvodového řetězu. Mám Bentley service manual, ale tam motor N53B30A není. Je tam N54, ale nevím jestli je to stejný motor pouze s turbem navíc. Díky