Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E90 změna difu na 3.15
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 266
- Registrován: úte 12.05.2009 00:00
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 změna difu na 3.15
bazar.automedik.cz není nic jiného, než polské Aukro, resp. Allegro. Vezmou díl, hodí si 100% marži, zvednou telefon a pošle tam polákovi DHLku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
Re: E90 změna difu na 3.15
Je to přeprodej, to určitě, ale s tou 100% marží těžko říct. Já přes ně mám jeden objednanej, cena u nich 4 956 Kč. Shodou okolností jsem si našel původního prodejce - ano, Polsko - a ten ho dává na svém e-shopu za 200 €, takže ta marže zase není tak strašná (alespoň ne v tomhle konkrétním případě). Asi budou mít nasmlouvané jiné ceny s dodavateli... Ale jak říkám, zatím nemohu konkrétně soudit, čekám na to, co dorazí
výhoda je, že to u nich můžu obratem reklamovat (sice za dalších +5% z ceny), což řešit napřímo s Poláky by asi bylo na delší dobu.

Re: E90 změna difu na 3.15
Taky se mi zdá, že ceny nejsou špatné,v porovnání s ebay.de , když je mi jasný, že na ebay napíšou, že díl je ok a on skutečně ok je...tady to asi bude sázka do loterie..
Proto se ptám na kolik asi tak vyjde totální repas? Teda pokud už to tady někdo řešil.. teď jsem jel se svým autem a ty otáčky zhruba odpovídají té tabulce ( při těch 120km/h) a říkal jsem si že to vlastně jede dobře.. ale hned na to ten červíček hlodá a hlodá a říká: ale mohlo by to určitě jet i líp
Proto se ptám na kolik asi tak vyjde totální repas? Teda pokud už to tady někdo řešil.. teď jsem jel se svým autem a ty otáčky zhruba odpovídají té tabulce ( při těch 120km/h) a říkal jsem si že to vlastně jede dobře.. ale hned na to ten červíček hlodá a hlodá a říká: ale mohlo by to určitě jet i líp

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
Re: E90 změna difu na 3.15
dám ti pak vědět, budu repasovat ten svůj
Ložiska jsou cca 6 tis (INA), pak záleží, jak na tom budou vlastní převody... Zároveň to asi bude chtít i přetěsnit (sada cca do 3 tis). Další, jestli si na to troufneš sám nebo to někomu svěříš. Musí se tam vymezovat vůle, tak to není úplně sranda... Pak tedy případě ještě i práce...

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: E90 změna difu na 3.15
Doporučuju na ložiska nesahat, pokud je to alespoň trochu možné, nebo to svěřit prověřenému odborníkovi.zlatas píše:Na kolik přijde totální repas? Myslím když budu mít smůlu a koupím úplně vyhoněnej diferenciál? Protože tak jako tak, než bych to na auto dával, určitě bych ho nechal alespoň zkontrolovat, popř zrepasovat ...
Pokud diff hučí, jsou nejen K.O. ložiska, ale pravděpodobně vůlí v ložiscích a tím posunem v ozubení opotřebené zuby kol a oprava pouhou výměnou ložisek nemožná = je to víceméně neopravitelné.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
Re: E90 změna difu na 3.15
Francis: tak to mě docela děsíš, co jsem zatím tak pátral, tak hučení v difu je prý u E90 relativně častá závada a na vině jsou právě špatná ložiska u tohoto typu diferenciálu. Po výměně je prý vždy vše v pohodě, alespoň podle příspěvků na zahraničních fórech.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 105
- Registrován: ned 19.10.2008 00:00
- Bydliště: Zahraničie
Re: E90 změna difu na 3.15
ked sa môžem podeliť o moju skusenosť (E36 328i)
auto som kúpil zo samosvorom 3,15 a mne to nevyhovovalo, ano auto hrabalo ako jebnuté, otočil som sa sním na mieste ale tie jazdy po okreskách a predbiehanie mi vadilo. Mne sa nepáčilo že ked som isiel predbiehat a podradil do 3, tak ešte som nebol ani pred autom a už som musel radit za 4, auto hučalo, bolo vo vysokých otáčkach a nervózne (kolaje, jamy šak poznáme naše cesty)
vydržal som to asi pol roka a dal naspäť origo pomer 2,93 a vysledok neskutočný, idem predbiehať, podradím do 3, zaradím sa pred auto a až potom radím za 4 alebo rovno hned aj 5, auto krásne drží, nieje nervózne, uhučané, a mám pocit že som dosahoval vyššie rýchlosti, ked som začal predbiehať v 90 tak som mal po predbehnutí skoro vždy 140km/h a to si s tým 3,15 nepametám že by som mával, naparádu, nevedel som si to vynachváliť
a nemusel som sále preradovat ako jebo a to auto točilo do 6500ot
moja skusenosť:
krátky pomer výborný na robenie zla po meste ( v tvojom prípade asi nie ciel)
origo pomer výborný na okresky, predbiehanie a dialnice
ja by som to nerobil
auto som kúpil zo samosvorom 3,15 a mne to nevyhovovalo, ano auto hrabalo ako jebnuté, otočil som sa sním na mieste ale tie jazdy po okreskách a predbiehanie mi vadilo. Mne sa nepáčilo že ked som isiel predbiehat a podradil do 3, tak ešte som nebol ani pred autom a už som musel radit za 4, auto hučalo, bolo vo vysokých otáčkach a nervózne (kolaje, jamy šak poznáme naše cesty)
vydržal som to asi pol roka a dal naspäť origo pomer 2,93 a vysledok neskutočný, idem predbiehať, podradím do 3, zaradím sa pred auto a až potom radím za 4 alebo rovno hned aj 5, auto krásne drží, nieje nervózne, uhučané, a mám pocit že som dosahoval vyššie rýchlosti, ked som začal predbiehať v 90 tak som mal po predbehnutí skoro vždy 140km/h a to si s tým 3,15 nepametám že by som mával, naparádu, nevedel som si to vynachváliť
a nemusel som sále preradovat ako jebo a to auto točilo do 6500ot
moja skusenosť:
krátky pomer výborný na robenie zla po meste ( v tvojom prípade asi nie ciel)
origo pomer výborný na okresky, predbiehanie a dialnice
ja by som to nerobil
Re: E90 změna difu na 3.15
měl jsem rovněž 328i e36 s origo 2,93 a následně 3,15... možná u vás doma stačí 10 jako univerzální míra, ale všude jinde není rozdíl 10% jako 10cmcoupe_core518 píše:ked sa môžem podeliť o moju skusenosť (E36 328i)
auto som kúpil zo samosvorom 3,15 a mne to nevyhovovalo, ano auto hrabalo ako jebnuté...

sorry, ale ten rozdíl je decentní, rozhodně ne den a noc, auto jede o trochu líp, dá se s ním normálně bez chcípání rozjíždět, otáčky jsou logicky vyšší při stejné rychlosti, ale rozdíl je zanedbatelný... a jestli auto hrabalo "ako jebnuté"

“Ability is what you're capable of doing.”