
... akorát to trochu kazilo ostré nízké slunko, nebylo moc vidět do stínu....

pavproch dnes na AF.cz píše:Tak, a mám jasno.... teda vyjasněno.... že porše neeeeeee.
Neska sem byl připuščen, nezačalo to teda moc dobře, páč mi bez oznamu změnili auto (měl sem mít 911 carrera, kterou prý někdo rozstřelil, takže sem dostal boxster), ale .... nakonec dobře, že to tak bylo.... kdyby totiž náhodu někdy poršadlo, tal určitě ne nine-eleven (vše vzadu se mi vůbec nelíbí), ale kajman neb boxster.... náhoda tomu chtěla, že sem dostal boxstera s NA H6, bohužel teda v automatu.... teda motoricky přesně to, po čem bych dyžtak šilhal..... a..... boxster ve sport plus režimu nejede o nic líp než m4Zlik ve sport plus režimu.... naopak bych řekl, že zkrácený m4Zlik se odspoda sbírá líp a radostněji.... takže bych si nijak nepomoh.... takže asitak....
Jinak jako jo, nechá si to podvozkově líbit opravdu hodně(sem měl možnost to i potahat po runwayi bez strachu z Pachu či výletu do tráwy....) což ostatně po všech těch úpravách m4Zlik taky.... a těch 280 štuttgartských kobyl nejede nijak líp než 258 zkrácených mnichovských.... možná zvuk to má nahoře srcovější a redline až v osmi (m4Zlik v sedmi)
necukne.... teda cukne enem díky tuposti teho tupca, co je mezi volantem a sedačkoupavproch píše: až pojedu pilu, esli si to po ubrání a přidání ešče cukne.... *-:)