Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E65 vybitý klíč
Re: E65 vybitý klíč
Tohle je 2002 a klíč je slisovany. Zkoušel jsem se do něho dostat a nepodařilo.
Komfortní přístup je dovirani dveří? To mám.
Komfortní přístup je dovirani dveří? To mám.
Re: E65 vybitý klíč
Dovirani dveri je softclose, comfort access je odemknutni / zamknutni auta zatahnutim za kliku, kdyz mas klic v kapse & nemusis zasunovat klic abys nastartoval. Poznas to podle chromovanych list na venkovnich klikach.
Re: E65 vybitý klíč
komfortní přístup je že odemykáš zamykáš auto aniž bys vytáhnul klíček z kapsy nebo na něj vůbec šahal. jen ho musíš mít u sebe a jak sáhneš na kliku auto detekuje klíč v bezprostřední blízkosti auta a odemkne se.
tento klíč není nabíjecí. je v něm standartní placatá baterka CR2032 nebo jak je ten typ a tu prostě jednoduše vyměníš, když se vybije. prý se mění poměrně často.
když nemáš komfortní přístu, tak máš jinej klíč, který se nabíjí v zapalování a tam baterka teda vyměnit jde, ale není to tak izi
ty máš pravděpodobně vybitou baterku v autě. tak zvedni předek auta zvedákem, podlož si přední kola nějakýma cihlama nebo jinou dost penou podložkou. polož to na ně. sundej dekl z pod motoru. dej nabíječku mezi plus altíku nebo startéru a kostru - tím se baterka snad za pár hodin zmátoří natolik abys to odemkl.
toliko moje teorie. pod e65 jsem ale nikdy neležel....
tento klíč není nabíjecí. je v něm standartní placatá baterka CR2032 nebo jak je ten typ a tu prostě jednoduše vyměníš, když se vybije. prý se mění poměrně často.
když nemáš komfortní přístu, tak máš jinej klíč, který se nabíjí v zapalování a tam baterka teda vyměnit jde, ale není to tak izi

ty máš pravděpodobně vybitou baterku v autě. tak zvedni předek auta zvedákem, podlož si přední kola nějakýma cihlama nebo jinou dost penou podložkou. polož to na ně. sundej dekl z pod motoru. dej nabíječku mezi plus altíku nebo startéru a kostru - tím se baterka snad za pár hodin zmátoří natolik abys to odemkl.
toliko moje teorie. pod e65 jsem ale nikdy neležel....

Re: E65 vybitý klíč
To opravdu už v roce 02 nabízeli bezklicovy otvírání a startování? Žena to měla u i40 a úžasná funkce. Pod auto nepolezu. Nepoznám altik ani starter. Mám číslo na chlapíka co už mi jednou auto otevíral kvůli zabouchnutemu klíči v kufru. Ten mi to snad zase otevře a pak už jen asi stačí nabit baterku. Soused má nabíječku a všechno dobře dopadne. Snad.
Re: E65 vybitý klíč
Ne-comfort access klíč se musí násilně podélně rozpůlit, přeletovat tuhle VL2020 baterku a slepit zpět.
Chce to trpělivost a trochu si s tím vyhrát. Dylina co to dělala přede mnou celý klíč zalila lepidlem tak, že z něj nešla vyndat planžeta. S přestávkama na uklidnění jsem ji z toho dostával asi dva dny.
Chce to trpělivost a trochu si s tím vyhrát. Dylina co to dělala přede mnou celý klíč zalila lepidlem tak, že z něj nešla vyndat planžeta. S přestávkama na uklidnění jsem ji z toho dostával asi dva dny.
Re: E65 vybitý klíč
Prosím tě, na E53 předface se údajně musí také násilně vyměnit akumulátor.
Jsou tam stejné akumulátory? Některé mají ještě HFN, to je co? CA nemám
Dík
Jsou tam stejné akumulátory? Některé mají ještě HFN, to je co? CA nemám

Dík
Re: E65 vybitý klíč
Nedavno jsem vyndaval altik vodnika a tam se na plus budes tezko dostavat. Spis bych to videl na otevreni kapoty ze strany ridice. Napojil to na konakty k tomu urcene.
Re: E65 vybitý klíč
Vyřešeno. Přijel borec, chvíli se hrabal v zámcích od kufru í u řidiče ale pak to vyhrál takovej nafukovací polštářek a mezerou ve dveřích drátem otevřel kapotu, připojili jsme dráty, nabili a hotovo. A dokonce jsem po šesti letech zjistil že to má baterku v kufru. Díky za rady.
Re: E65 vybitý klíč
Jinak ta sranda s otevřením stala 2.5k
Přijde mi to teda dost za 20 minut práce. Za blbost se platí.
Přijde mi to teda dost za 20 minut práce. Za blbost se platí.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 247
- Registrován: stř 08.06.2016 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: E65 vybitý klíč
Ja si zabouch klic v kufru... Zámečník to otevřel za 1,5h za cenu 800kc a ještě v sobotu vecer
... Jinak tim balonkem bych si to nikdy nenechal dělat jelikož se ničí rám dveří.

- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: E65 vybitý klíč
To jde si zabouchnout klic v kufru?
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: E65 vybitý klíč
pokud nemáš keyless tak jo
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: E65 vybitý klíč
Snejk mi to kdysi ukazoval a mam dojem, ze na te jeho popelnici take keyless nema a kufr se oteviral, ale uz je to dlouho, tak je to treba nejaka mejlka 

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: E65 vybitý klíč
Včera jsem trochu laboroval.
Klíč mám typu diamond a chová se jako vybitá baterie. Po jízdě odemyká a zamyká. Oba klíče. Pak náhodně, třeba za hodinu, náhodně některý odemče a nezamkne, nebo na 3tí pokus po 1 - 2 sec. váhání. Ale druhý den zase odemkne i zamkne. Když jsem zkusil nakodovat dle návodu (podržet odemčení a 3x zamknout), oba ovladače opět zamykají i na 20 metrů i přes vrata bez předchozí jízdy. Radost velká,
ale. Na druhý den se historie opakuje. Nějaký nápad?
Drbat se s klíčem s nejistým výsledkem se mi moc nechce.
Snad nějaká elektronika v klíči (oba stejně špatný????) nebo spíše v autě?
ED: předpokládám, že to nemá spojitost s PDC, funguje ale někdy si postaví hlavu a píská a píská po tom, co mi vystřelila hadice s chladivem v PP rohu u světla.
Klíč mám typu diamond a chová se jako vybitá baterie. Po jízdě odemyká a zamyká. Oba klíče. Pak náhodně, třeba za hodinu, náhodně některý odemče a nezamkne, nebo na 3tí pokus po 1 - 2 sec. váhání. Ale druhý den zase odemkne i zamkne. Když jsem zkusil nakodovat dle návodu (podržet odemčení a 3x zamknout), oba ovladače opět zamykají i na 20 metrů i přes vrata bez předchozí jízdy. Radost velká,

Drbat se s klíčem s nejistým výsledkem se mi moc nechce.

Snad nějaká elektronika v klíči (oba stejně špatný????) nebo spíše v autě?
ED: předpokládám, že to nemá spojitost s PDC, funguje ale někdy si postaví hlavu a píská a píská po tom, co mi vystřelila hadice s chladivem v PP rohu u světla.
Re: E65 vybitý klíč
poslal bych klíč Falconovi, udělá ti na něm servis
Re: E65 vybitý klíč
Dík, zkusím se s ním domluvit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: E65 vybitý klíč
Ježiš tak dej novou baterku.Klíč dokola obřežeš ve spáře zalamovákem,rozděláš odpájíš starou a dáš novou.U sedmé není potřeba dodržet budící napětí,takže se ti nic nevymaže.Je tam nabíjecí akumulátor LV 2025 nebo LV 1625 to z hlavy nevim,ale to zjistiš po rozborce.Je tam duležite to LV=nabíjecí.Pak klíč slepíš kvalitním vteřinakem,aku stoji kolem 100kč.Pozor na polaritu,jinak to předělá i moje máma 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: E65 vybitý klíč
Pokud to nepomuže tak napájení anteny dálky,je to pojistka za kastlem.Taky už jsem řešil.
Re: E65 vybitý klíč
No já jsem ještě pořád jak na houpačce.
Dnes dopoledne to haprovalo někdy. Teď to stojí 6 hod. a odemknou oba na min. 20m, tak to zatím na baterku nevypadá.
Jak to bude 100%, tak je samozřejmě vyměním obě.
Divné je, že když to nejde, tak ani jeden klíč. Nebo zase oba fungují.
Vidím to spíš na tu anténu v autě, jak jsi psal, ale ta by zase buď šla nebo ne.
Nemá to logiku, ještě týden počkám, jestli se něco nevyvrbí.
Jako by uhýbala nějaká frekvence. Asi mám něco extra.
Srát se dva dny s klíčema, to musí být tutovka.
Ale moc díky.
A mám E53, tam se nemá co vymazat, takže dobrý
Dnes dopoledne to haprovalo někdy. Teď to stojí 6 hod. a odemknou oba na min. 20m, tak to zatím na baterku nevypadá.
Jak to bude 100%, tak je samozřejmě vyměním obě.
Divné je, že když to nejde, tak ani jeden klíč. Nebo zase oba fungují.
Vidím to spíš na tu anténu v autě, jak jsi psal, ale ta by zase buď šla nebo ne.
Nemá to logiku, ještě týden počkám, jestli se něco nevyvrbí.

Jako by uhýbala nějaká frekvence. Asi mám něco extra.

Srát se dva dny s klíčema, to musí být tutovka.
Ale moc díky.
A mám E53, tam se nemá co vymazat, takže dobrý
