Joshuax: Chápu, kam míříš, ale já nic takového neřekl. Jenom jsem vyjmenoval benefity, které prezentuje výrobce, rozhodně jsem netvrdil, že to zachraňuje motory a člověk bez toho nemůže být. Faktem je, že 3-ester oleje jsou prostě technologicky vyspělejší a stále jich příliš mnoho na trhu není. Přijde mi, že se tu bavíme stylem "párky bez masa jsou stejně dobré jako ty s masem, protože ty s masem jsou jenom marketingový trik". Osobně uznávám dva přístupy, co se olejů (a i jiných náplní týče), a to díky způsobu provozu aut, které jsme doposud vlastnil, což bylo zpravidla 99% relativně běžná jízda s častými sportovními vyjížďkami (tedy nic, co by "normální" olej nezvládl), ale pak 1% okruhového ježdění, kde už dochází ke znehodnocování oleje znatelně. A jelikož nejsem typ člověka, co by byl ochotný třeba 4x ročně měnit nějaký levnější olej, jdu sice pro auto o trochu horší cestou, ale pro mě pohodlnější a levnější, kdy použiji olej, který garantuje vyšší tepelnou použitelnost (u většiny olejů takový údaj člověk ani nenajde...), což u CFS 5W40 NT+, který jsem zmiňoval, je 125°C, krátkodobě i 150°C. Ale hádat se o tom fakt nemusím, žádné provize od Millers nemám a holt vyhodím ročně o 500 Kč navíc, zatímco spousta lidí tohle dá za dolití ostřikovačů v autorizáku...
