candat, možna jsme pro tebe cikani, ale popravdě je mi to jedno, a určitě bych si vživotě za 2 miliony nekoupil ojetou 3 litrovou naftu,na to si svých penez umím vážit abych si za ně nekoupil takové hovno, jezdím s autem ktery je pro mě megapohodlny a jezdím s tím za 1,5kč km, za 2,5 roku a 80tkm se na tom nic neposralo krom kolečka idrive, který když zmlátím tak stejně funguje dál, takže nemám absolutně důvod to auto měnit a přemýšlet o tom že bych ho dal pryč. sedačky to má fantasticky pohodlny a co vím tak F01 ani club neměla nikdy, hudba tomu hraje líp jak F01, a má to malý náklady. A jestli si někdo myslí že jsem cigán? at si myslí, klidně bych si koupil žigulika kdyby v něm byla schovaná E65
ano F01 nabízí lepší technické vychytávky, ale za mnohem vyšší cenu provozu, pořízení i amortizace. než abych prodal E66 a koupil si F01 tak jsem si k E66 pořidil E64, což je nesmírně charismatické auto a jelikož vychází z E60 tak ani o ty poruchy není nouze takže aspon něco si z té F01 užiju, už umřelo CCC, aktivní řízení hlásí nějaký problémy, IBS už by taky asi chtělo vyměnit, to my s E65 neznáme.
třeba tady fishmaker přidá jak je F01 spolehlivá

ta fotka na odtahovce co 2 měsíce mě vždycky pobaví

a pokud vím tak ho E66 nikdy nenechala.
Průser F01 je celková kvalita, všecko je mín kvalitní, hlavně materialy podvozku, EDC už najednou nemá nekonečnou životnost, automaty vydrží 200k, benzínové motory vydrží 200-300k, naftové motory vydrží 100-250k, no a 750i vydrží 20-150k,
při ceně opravy motoru skoro v ceně auta.
pokud F01 tak si kup 740i pokud najezdíš hooodně a taky s malým nájezdem,počítej že to auto nějak 200tkm funguje dobře, ale pak to začně rychle, převodovka, motor, diferak, kardan, poloosy. atd ale mě se ten šestiválec do toho prostě nehodí, jede dobře, to jo, žere málo to jo, ale je to takový bezpohlavní. ta V8 těm autům dodává šmrnc
pokud najezdíš do 20k ročně, tak bych si koupil 760i, ta je taky vcelku spolehlivá, vůbec by neměla trpět na problémy 750ky a hlavně má klasickou koncepci, tzn turba zvenku motoru nikoliv uvnitř
ten mercedes se zdá být mnohem lepší cesta, u W221 je většina motoru nepřímovstřik, a jako nejzajímavější varianta se zdá být S65 AGM, 600HP 1000NM!!! a možnost mít LPG! todle auto vidím jako svoji budoucnost, ale co jsem řešil se znaným co mercedesy dělá, tak už prostě životnost motoru, převodovky atd u W221 je tak nějak těch 200-250tkm, takže kupovat jen málo ojeté kusy, výhodou S65 AMG je to že má pouze 5ti kvalt a né ten už poruchovej 7mi kvalt které mají menší motory.
z dalších motorizací připadá v uvahu S500, S600, S63 AMG
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... &scopeId=C
https://www.youtube.com/watch?v=aNA1jnQzUKk