Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Kdo by měl čas a pomohl Praha(chod motoru za studena) (e46)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mpwcz
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pon 03.08.2015 00:00

Kdo by měl čas a pomohl Praha(chod motoru za studena) (e46)

#1 Příspěvek od mpwcz »

Zdar všem, neměl by někdo čas v nejbliší době a pomohl mi projít hadice jestli někde nenasává falešný vzduch, nebo příčinu mého problému nepravidelného chodu motoru za studena. Samozřejmě to nechci zadarmo. Motor m54b22.
Jinak můj problém: Mám 320i 125kw, když je auto nastartuji za studena tak na volnoběh mi spatně pálí 2 válce. Po ujetí cca 1 km je vše je v pohode. Otáčky nekolísají, zdá se mi že auto i táhne. Jinak zatím všechny nové cívky,nové svíčky, palivový filtr,oil separátor a hadice k němu,kontrola a nové těsnění u vstřiků, zkoušena i jiná váha vzduchu a bez uspěchu. Když odpojím váhu na volnoběh tak se skoro nic nestane, auto jen trochu zamručí a jede stejně jak předtím.
Uživatelský avatar
icecold
Registrovaný
Příspěvky: 1644
Registrován: úte 21.07.2009 00:00
Bydliště: Měřín, Vojkovice (Brno)
Kontaktovat uživatele:

Re: Kdo by měl čas a pomohl Praha(chod motoru za studena) (e

#2 Příspěvek od icecold »

něco podobného řešil kamarád na stejným motoru, za studená na 5 válců, diag hlásila, že nepálí válec číslo 4, prohazovaly se svíčky, cívky, vstříky, atd, nakonec byl problém v zakarbonovaném spalovacím prostoru (ano nedává to moc smysl) vyčistil motor párním čističem a už to nedělá :D
e36 328i
e36 325iA
e46 320d

BMW e36, e46, e39 náhradní díly. Dodělávání výbav, drobné upgrady, diagnostika, tel 608037844
mpwcz
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pon 03.08.2015 00:00

Re: Kdo by měl čas a pomohl Praha(chod motoru za studena) (e

#3 Příspěvek od mpwcz »

icecold píše:něco podobného řešil kamarád na stejným motoru, za studená na 5 válců, diag hlásila, že nepálí válec číslo 4, prohazovaly se svíčky, cívky, vstříky, atd, nakonec byl problém v zakarbonovaném spalovacím prostoru (ano nedává to moc smysl) vyčistil motor párním čističem a už to nedělá :D
Moc si nedokážu představit jak a co vše myl tou párou :D ...jinak mě taky napadlo jestli není zanesena klapka a nebo ta disa klapka, někde jsem zase četl že byli děravý hadice, jedna byla co vede u vstřiku, pak ta co je na klapce a ještě u nějakýho ventilu. Bohužel si sám netroufnu to vše rozebrat abych se k tomu dostal,proto raději potřebuji asistenci.
Odpovědět