
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
naše 6er
Re: naše 6er
zimní M, pěkný 

Re: naše 6er
jup



V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: naše 6er
Taky mám 184ky, na zimu nejhezčí kola.
Re: naše 6er
ne ne, nejhezčí zimní jsou 118ky
Re: naše 6er
No vidiš. A mě se 118ky vůbec nelíbí
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


- TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše 6er
Sweden píše:Nejhezčí je nepřezouvat vůbec a 6er zazimovat![]()



BMW E63 LCI - 650i Manuál + E84 - X1 20dX + E87 - 120i
Re: naše 6er
Přesně, mrdat to, ale to auto mě teď vůůůbec nebaví tak ať si tam stojí 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
Ta věta kterou jsem napsal jako poslední je hrozný nesmysl, nevím kde se ve mě taková blbost vzala, omluvou mi je snad doba asi 4týdnů po kterou jsem neseděl za volantem své 6er, jinak si to nedokážu vysvětlit. Dnes po 150km tripu opět chytám druhý dech, tentokrát to už bylo celkem o fous ...
Tak snad jen :
https://www.youtube.com/watch?v=JUswP339oaw
Plány? Nové tlumiče B6, nové M6 kotouče ATE/Zimermann, mistr Snejk na GO motoru, náplň v převodovce a hydraulice SMG, repas alternátor, hardyna a uložení kardanu.

Tak snad jen :
https://www.youtube.com/watch?v=JUswP339oaw

Plány? Nové tlumiče B6, nové M6 kotouče ATE/Zimermann, mistr Snejk na GO motoru, náplň v převodovce a hydraulice SMG, repas alternátor, hardyna a uložení kardanu.
- Přílohy
-
- DSC00342.JPG (189.13 KiB) Zobrazeno 3842 x
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
Jaké máte zkušenosti u kotoučů Ate/Zimmermann? Co koupit? Orig vice méně nepřichází v úvahu protože se jedná o M6 kotouče kde orig cena je tak trochu přemrštěná. U obou výrobců je cena přibližně stejná, vždycky jsem bral Ate, nikdy žádný problém, ale vzhledem k tomu co poslední dobou o kotoucich Ate čtu mě nutí se tak trochu zabývat touto otázkou.
Současné kotouče jsou relativně ok, ale při rychlostech 150+ když jdu prudčeji na brzdy mi to lehce mlátí do volantu, takže řeším náhradu téhle klepačky.
Současné kotouče jsou relativně ok, ale při rychlostech 150+ když jdu prudčeji na brzdy mi to lehce mlátí do volantu, takže řeším náhradu téhle klepačky.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
Doporučuji hlavně míň číst.. Dáváme pořád dokola ATE, TRW, teď i Textar a na přání i starline nebo Delphi
Nepamatuju, že by se něco za poslední dva roky vrátilo, ale ty vyloženě levné kotouče/desky dáváme jedině na malé eko-boxy, tam je to jedno. To se tě stejně netýká. Důležitá je montáž a v pořádku podvozek.
Btw. Z praxe můžu říct, že samotní dodavatelé pro velké značky jako Ate nebo TRW se střídají více než je zdrávo a nikdy v podstatě nemáš jistotu, že je kvalita pořád stejná. Navíc jistotu, že nekoupíš fake nemáš v dnešní záplavě levných e-shopů nikdy.

Btw. Z praxe můžu říct, že samotní dodavatelé pro velké značky jako Ate nebo TRW se střídají více než je zdrávo a nikdy v podstatě nemáš jistotu, že je kvalita pořád stejná. Navíc jistotu, že nekoupíš fake nemáš v dnešní záplavě levných e-shopů nikdy.
Re: naše 6er
Možná by nebylo špatný si kotouče nechat vyrobit, nějaký šroubovaný nebo plovoucí, ale ty plovoucí budou drahý. Osobně bych se vyhnul drážkovaným i děrovaným kotoučům. Buď je to hlučný nebo to praská. Můj názor, moje zkušenost.
Auto by zasloužilo M6 zrcátka. Udělá to moc.
Auto by zasloužilo M6 zrcátka. Udělá to moc.
Re: naše 6er
Tak ono se to opravdu dřív řešilo, že poláci vykupují OEM krabice a pak do toho dávají bůhví co.
Re: naše 6er
já dávám všude Textar PRO nebo PRO+, hodně se jich dává do prvovýroby, ted jsem dával na E39 origo BMW brzdy, předek byl Jurid, zadek Textar.
Zimmermany sou dobrý, ale když auto 14 dní stojí venku, tak zareznou a jsou na vyhození, začnou házet.
Ate dávám jen na 760ky a tam dobrý
Zimmermany sou dobrý, ale když auto 14 dní stojí venku, tak zareznou a jsou na vyhození, začnou házet.
Ate dávám jen na 760ky a tam dobrý
Re: naše 6er
Textar se nedá sehnat, aspoň od mého zdroje, možná bych ještě zkusil MattyX, ale je tam cena mírně nižší, je to kolem 8,5k koutouč, orig. asi 12k, ATE/Zimmermann kolem 5,5k/kus přední.
Nechat si vyrobit šroubované je finanční utopie, to už pak můžu apgrejdovat i větší třmeny apod, a to nechci, chci to mít ve stylu OEM
Na M6 jsou pouze děrované kotouče, takže s tím nic neudělám, nemám špatné zkušenosti s praskáním, před zastavením se snažím dochlazovat, ale stejnak jezdím jako důchodce takže nedostávají nijak zabrat, navíc bych přišel o to sexy praskání jak chladnou, to je mi libí.
M6 zrcátka ano, budou (cena za slušný pár bez laku 15k+) někdy, teď je na řadě technika.
Přebal nějakýho fejku je dnes normální, dodavatele mám jenom dva, nikdy žádný problém, pokud bych se osobně měl rozhodnout zda ATE nebo Zimmermann tak jsem asi pro ATE, myslím že jde pouze o zvyk, jak jsem psal, neměl jsem nikdy problém. Ty kotouče co tam teď mám jsou z částečně vyhořelé M5, třmeny jsem udělal, kotouče se stočily, ze začátku fungovaly perfektně, teď mi ty vibrace celkem vadí, je možný že tam byla únava materiálu díky teplotě když M5 plápolala
je možný že by šly vibrace od nějaké vůle na podvozku, běžnou kontrolou jsem nic nenašel, kope to vyloženě při prudkém brždění 150+
Nechat si vyrobit šroubované je finanční utopie, to už pak můžu apgrejdovat i větší třmeny apod, a to nechci, chci to mít ve stylu OEM

Na M6 jsou pouze děrované kotouče, takže s tím nic neudělám, nemám špatné zkušenosti s praskáním, před zastavením se snažím dochlazovat, ale stejnak jezdím jako důchodce takže nedostávají nijak zabrat, navíc bych přišel o to sexy praskání jak chladnou, to je mi libí.
M6 zrcátka ano, budou (cena za slušný pár bez laku 15k+) někdy, teď je na řadě technika.
Přebal nějakýho fejku je dnes normální, dodavatele mám jenom dva, nikdy žádný problém, pokud bych se osobně měl rozhodnout zda ATE nebo Zimmermann tak jsem asi pro ATE, myslím že jde pouze o zvyk, jak jsem psal, neměl jsem nikdy problém. Ty kotouče co tam teď mám jsou z částečně vyhořelé M5, třmeny jsem udělal, kotouče se stočily, ze začátku fungovaly perfektně, teď mi ty vibrace celkem vadí, je možný že tam byla únava materiálu díky teplotě když M5 plápolala

je možný že by šly vibrace od nějaké vůle na podvozku, běžnou kontrolou jsem nic nenašel, kope to vyloženě při prudkém brždění 150+
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
S těma vibracema jsem na tom stejně. Jsou to kotouče.
Posledně jsem si nechal vyrábět šroubovaný kotouče s drážkama 312x22 a stály mě 7500,- oba. Jasný, bavíme se o větším rozměru, ale nemyslím si, že to bude tak hrozný. Ale pokud řešíš OEM vzhled, tak pak máme jasno.
Na zrcátka se těším. Nedávno jsem řešil s kámošem Mkový zrcátka na E46 kupé a cena stejná. Co už.
Ale fakt je to strašně velký rozdíl.
Posledně jsem si nechal vyrábět šroubovaný kotouče s drážkama 312x22 a stály mě 7500,- oba. Jasný, bavíme se o větším rozměru, ale nemyslím si, že to bude tak hrozný. Ale pokud řešíš OEM vzhled, tak pak máme jasno.

Na zrcátka se těším. Nedávno jsem řešil s kámošem Mkový zrcátka na E46 kupé a cena stejná. Co už.

Re: naše 6er
ty M "doplňky" jsou palba, 4-5x dražší než normál, ale dají autu pochopitelně jiný, dravější vzhled, když už se do toho člověk pustí 
nezauvažuješ ještě o původních chrom ledvinkách? aby bylo jako originál?
http://www.auto.cz/bmw-m6-peklo-na-zemi-1304
samozřejmě věc každého, jestli úpravy, lazení, nebo původní vzhled...
ještě kotouče, já mám na doporučení Zimmermann, nechal jsem dát vrtané

nezauvažuješ ještě o původních chrom ledvinkách? aby bylo jako originál?
http://www.auto.cz/bmw-m6-peklo-na-zemi-1304
samozřejmě věc každého, jestli úpravy, lazení, nebo původní vzhled...
ještě kotouče, já mám na doporučení Zimmermann, nechal jsem dát vrtané

Re: naše 6er
Nezkoušel si poptávat OEM v Cartecu na klubovou slevu? Měl by ses na spotřebce jako jsou brzdy dostat na uplně jinou cenu ... snad i někam k půlce
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: naše 6er
Kluci nikde jsem se nezkoušel poptávat, je možný, že by se dalo dostat na třeba trochu zajímavější cenu, ale i tak to bude celkem petelice. Zatím jsem rozhodnutý pro ATE, i když ten Zimmermann mě taky láká, ale nemám zkušenosti, nikdy jsem tyhle brzdy neměl.
Chrom ledviny určitě ne, nemám rád cokoliv chromového, možná jiném autě ano, na 6er ee.
Chrom ledviny určitě ne, nemám rád cokoliv chromového, možná jiném autě ano, na 6er ee.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket