To RomanM3- mám stejný názor jako MattyX. A pokud jsi četl ten můj příspěvek o indexech na předchozí straně, tak injektory s indexy 01, 06 a 07 bych ani do JETu neposílal, ty dvě 09-ky by stály za otestování. Musím uznat, že servisák v JETu se chová rozumně a úsporně. Tj. pokud vstřikovač nevyhoví tlakové zkoušce nebo izolačnímu stavu, tak nepokračuje v čištění a následném testu za 550,-Kč/kus, ale zavolá, co s tím má dělat. U mne volal po prvním testu včetně rozstřiku, že ty dva dodané injektory jsou v perfektním stavu, jestli trvám na jejich vyčištění ultrazvukem. Já koupil jen 2 nové vstřikovače, namontoval a nakódoval. Ty 2 vymontované jsem poslal do JETu, když přišly z JETu, přišly na další 2 válce a takto jsem to zopakoval ještě jednou. Nyní mi zbyly 2 vyčištěné a otestované vstřikovače BMW číslo 1353 7 589 048-11. Jeden budu nabízet k prodeji i s protokolem, druhý už má slíbený redy 19.
A ty černé gumičky (nad špičkou) dodává JET k otestovaným vstřikům automaticky za 90,-Kč/kus. Ale vždy musíš koupit nový konktaktní kroužek pod vstřikovač, díl č.10 https://www.etkbmw.com/bmw/CS/search/se ... CE/13_1182 .
HFPF- není žádná nakažlivá nemoc, ale básník (MattyX) asi chtěl napsat High Pressure Fuel Pump nebo Hochdruck-Kraftstoffpumpe
