někdo stojí v garáži a jezdí klobouk, někdo tomu dává kouř a jezdí hovnama a po polích třeba?JaraX píše:jak je pak možny že mam sedmy co najedou ročně 40 a stojí 30k servis a sedmy co najedou ročně 40 a stojí ročně servis 150k?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
to bude určitě ono 

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
To pole mě děsí, jeden tady místní člen říkal, jak rád děsí lidi k smrti svojí X5, mě vyděsil splašenou jízdou .... tuududududu
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Mě vyděsilo tohle, stál jsem asi 30m od téhle nehody. Co jsem viděl tak naštěstí tam nebyl spolujezdec, ale skoro dekapitace
z bmw byl náhle kabriolet
https://www.onetz.de/vohenstrauss/vermi ... 99983.html

https://www.onetz.de/vohenstrauss/vermi ... 99983.html
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Bohužel jsem nedokázal vyhledat správné téma a tak zkusím položit dotaz sem
jaká je nejčastější příčina trhnutí (škubnutí) převodovky, když se řadí z D na R, nestane se vždy ale velmi často, (naopak z R na D žádný problém) a z D na N a pak na R taktéž žádný problém, pouze při řazení z D na R
převodovka ZF 6HP26
Děkuji moc za odpověď
jaká je nejčastější příčina trhnutí (škubnutí) převodovky, když se řadí z D na R, nestane se vždy ale velmi často, (naopak z R na D žádný problém) a z D na N a pak na R taktéž žádný problém, pouze při řazení z D na R
převodovka ZF 6HP26
Děkuji moc za odpověď
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
a proč se to píše do tohodle tématu?
omrknout vůle všude za převodovkou
omrknout vůle všude za převodovkou
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Poznatek E60 vs E65
Active steering
Podle mě se pětka s aktivem mnohem lépe manévruje, než sedmička bez něj. Předpokládám, že to do sedmy jen nestihli dát, ale zejména v garážích mě překvapilo, jakej je to rozdíl. Argumentem může být, že se to sere, ale ono ani ta sedma není bezchybnej strojek...
Active seats
Pokud jedete do zatáčky, tak se levé/pravé křídlo sedačky přiklopí, aby vás podrželo. Primárně to bylo výbavou M5/M6, ale dokoupit to šlo do pětky, do sedmy ne. Intenzita jde nastavit ve třech stupních. Na první pohled možná blbost, ale už teď řeším, jak tu sedačku dostanu do příštího auta
Na sedmě si můžete křídla stáhnout rovnou, ale proč se mačkat, když to boční vedení stejně potřebujete jen v zatáčkách? Krom toho jsou sedačky u sedmy širší a hubenější (menší) postavy to skoro nechytá ani když je to zmáčknuté na doraz.
CCC/CIC vs iDrive
Oba systémy už jsou za zenitem. iDrive v sedmě je graficky hezčí než CCC a má lépe vymyšlené zkratky. Nicméně navigace stojí zaprd u obou, stejně tak integrace s telefony. Google Maps/Sygic je o světelné roky napřed, stejně tak Spotify vs CD changer. E60 má podle mě tomto výhodu, neboť lze dokoupit upgrady (lepší obrazovky, NBT EVO, kamery, ...). Na sedmu skoro nic není.
Sedma je o třídu pohodlnější kočár, jen si říkám, že u řady E65/E66 se trochu zapomněli a nižší řady vybavili v mnoha ohledech lépe.
Active steering
Podle mě se pětka s aktivem mnohem lépe manévruje, než sedmička bez něj. Předpokládám, že to do sedmy jen nestihli dát, ale zejména v garážích mě překvapilo, jakej je to rozdíl. Argumentem může být, že se to sere, ale ono ani ta sedma není bezchybnej strojek...
Active seats
Pokud jedete do zatáčky, tak se levé/pravé křídlo sedačky přiklopí, aby vás podrželo. Primárně to bylo výbavou M5/M6, ale dokoupit to šlo do pětky, do sedmy ne. Intenzita jde nastavit ve třech stupních. Na první pohled možná blbost, ale už teď řeším, jak tu sedačku dostanu do příštího auta

CCC/CIC vs iDrive
Oba systémy už jsou za zenitem. iDrive v sedmě je graficky hezčí než CCC a má lépe vymyšlené zkratky. Nicméně navigace stojí zaprd u obou, stejně tak integrace s telefony. Google Maps/Sygic je o světelné roky napřed, stejně tak Spotify vs CD changer. E60 má podle mě tomto výhodu, neboť lze dokoupit upgrady (lepší obrazovky, NBT EVO, kamery, ...). Na sedmu skoro nic není.
Sedma je o třídu pohodlnější kočár, jen si říkám, že u řady E65/E66 se trochu zapomněli a nižší řady vybavili v mnoha ohledech lépe.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Active steeringJakoobCZ píše:Poznatek E60 vs E65
mám v druhém autě na parkovišti super, prdel když do toho sedneš a nejsi zvyklej a jedeš jak já na most geošky, kurva moc nechybělo a byl jsem dole.
Active seats
aby mě furt něco tlačilo do žeber je zbytečné jezdím pohodu a když tomu člověk chce dát tak si ty boky při sportu přitáhnou a hlavně sedma má DD tam se vyrovnává celé auto pětka fejkuje sedadlem

CCC/CIC vs iDrive
iDrive je naprostá rychlá, jednoduchá a spolehlivá věc, které nejde nic vytknout. CCC dělal debil a neštěstí je tam možnost upgrade na CIC které je na tom o něco lépe.
Jasně ACC co umí zastavit a aktivní řízení a co takhle ty věci co nižší řady nikdy nedostali?JakoobCZ píše:Sedma je o třídu pohodlnější kočár, jen si říkám, že u řady E65/E66 se trochu zapomněli a nižší řady vybavili v mnoha ohledech lépe.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jeste ze nedso vymyslel velky sedacky pro normalni lidi. V F10 si delate prrr do tech sedadel se nevejdu. Dnes M4 cupe ne fakt neeee do auta jsem nenastoupi nemohl vystoupit vypadnout slo prostor 0 pro 75 kg samponka ideal.
Jinak sedqcky komforty z e65 lepsi nez G dneska jsme v tom sedel a nestacil se divit.
Takze jeste ze ma 7er obrovsky sedacky a nehraje si jako 5 na M3
Vubec ten den byl kuli e70, ale to sem nepatri.
Jinak sedqcky komforty z e65 lepsi nez G dneska jsme v tom sedel a nestacil se divit.
Takze jeste ze ma 7er obrovsky sedacky a nehraje si jako 5 na M3

Vubec ten den byl kuli e70, ale to sem nepatri.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
No minule jsem se sedmou málem vyletěl na chodníkvlastnemec píše: Active steering
mám v druhém autě na parkovišti super, prdel když do toho sedneš a nejsi zvyklej a jedeš jak já na most geošky, kurva moc nechybělo a byl jsem dole.

Pětka má DD taky a v kombinaci s těmi sedačkami je to bez konkurence. Nezávodím, ale zase proč jezdit pomalu. Hlavně ty aktivní tě pořád netlačí, narozdíl od toho, když tě komforty "sportovně" sevřouvlastnemec píše: Active seats
aby mě furt něco tlačilo do žeber je zbytečné jezdím pohodu a když tomu člověk chce dát tak si ty boky při sportu přitáhnou a hlavně sedma má DD tam se vyrovnává celé auto pětka fejkuje sedadlem![]()
No spolehlivá... určitě víc jak CCC, ale taky to má svoje dny. Nicméně narážím na možnost vylepšení, která u E65/E66 zatím moc není. Stává se mi u CCC docela často, že adresa v navigaci není a pochybuju, že mají sedmy nějaké zásadně lepší podklady. Aktuální uzavírky a provoz jakžtakž funguje, nicméně opět na Google Maps / Waze to nemá.vlastnemec píše: CCC/CIC vs iDrive
iDrive je naprostá rychlá, jednoduchá a spolehlivá věc, které nejde nic vytknout. CCC dělal debil a neštěstí je tam možnost upgrade na CIC které je na tom o něco lépe.
Tak od toho to jsou nižší řady, aby byly méně vybavené. Spíš mi přijde zvláštní, že vymyslíš užitečnou technologii a nedáš ji do svojí vlajkové lodě.vlastnemec píše: Jasně ACC co umí zastavit a aktivní řízení a co takhle ty věci co nižší řady nikdy nedostali?
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
ale všimni si že v sedmě není nic poruchového?
proč do sedmy nedali zámek volantu? protože se sere, určitě to nebylo proto že by jim na to nezbyli peníze když to má i 1er
proč nemá sedma IBS? protože se sere
proč nemá sedma CCC ? protože se sere a nejde modulárně opravit, navíc v sedmě je to udělaný tak aby vše bylo kvalitnější, rádio má lepší příjem díky tomu že nevede kilometr koaxu po autě ale jen pár cm do RATu atd.
stejně tak je důvod proč nemá sedma active steering, je to hodně poruchová věc, většina aut co ke mě jezdí už to má v prdeli a lupe jim v tom, někomu lehce, někomu víc, někomu hodně, ale nikdo nemá prachy na nový. u sedmy repas řízení za 10k a jede se dalších pul milionu kilometrů.
denně přesedám mezi 6er a 7er, ten idrive v sedmě je podle mě dokonalý systém, všecko máš rychle, hned navolíš co potřebuješ, zpětná odezva, v tom je to lepší než CIC nedej bože CCC, u těch nových systému už se prostě hodně šetřilo. dokonce ani FL E60 s CCC už nemá idrive s odezvou, to je hrozně funny jak zase přišli na to kde ušetřit. vždycky když sednu do 6ky tak to málem rozstřelím, než se zapne PDC tak už dávno couvám, v sedmě je vše hned, i na odezvy z volantu reaguje sedma rychleji než 6er, a cely ovladani CCC je katastrofa. upgrade na CIC je fajn, ale ono to CIC zas toho tolik neumí, furt si nepřehraješ film, a uprade na NBT je už tak 60k+,
nejezdím po Praze, takže bych možná mluvil jinak, ale pro mě je navi v 7er dokonalost. zadám si trasu, dovede mě to kam potřebuju, vidím šipečku na budíkách, žena vzadu mi zadá trasu když je potřeba, vidí kdy tam budem, do palivoměru se mi promítá kdy v trase bude třeba odbočit, samo si ztlumí logica, atd. atd. TMC funguje na výbornou, dnes jsem letěl poměrně svižně do Vídně a hned a jednou tam byl "slow moving maintenance" a přesně tam kde to sedma hlásila. pak ještě objíždka, kterou si to taky nastavilo na výbornou. waze jsem parkrat použil, ale prostě přes logica to ani neslyším, musím někde lovit telefon atd, nekomunikuje to s ničím v autě, když volám s telefonem u ucha nemužu sledovat navi atd. maximálně když jedu někam kde to nezná čísla domů, tak si zadám jen ulici a na posledních pár metrů zapnu google maps. jo a pro mě CIC má obrovskou nevýhodou a tou je nemožnost si rychle vyměnit mapy, jelikož jsou rozděleny na východ a západ a když pak jedeš někam, tak si musíš přehrat mapy, což trvááá moooooc dlouho, takle jen přehodím DVD a jedu.
jasně. pětka s DD je agilnější, ale stejně se v tom nesvezeš, je to prostě těžký auto, sedma je aspon nepoměrně komfortnější. když se chcu svíst tak v 6er,
je pár drobností který sedma nemá, protože je prostě stará, aktivní řízení bych nepočítal, a asi ho ani nikdo moc dobrovolně nechce, třeba tanner vymýšlí jak to 6er vymontovat a předelat na klasický řízení i když to asi bude dost stát. hlídání jízdního pruhu to nedostalo protože je to starý, a "pacičky" (aktivní bočnice) se do sedmy asi moc nehodí. nevím co to je štíhlej člověk, ale já se svýma 100kg si nemůžu dovolit to stáhnout na max, by mě to rozmačkalo. a v zatáčkách si nemužu stěžovat na boční vedení, když to trochu přitáhnu, drží mě to jak šilený. naopak v 6er kde mám "Sport seats" ty sedačky maj uplně tragický boční vedení a nejde nijak nastavovat, drží mě to mnooohem hůř než ty komforty a litám tam jak nudla v bandasce. nechápu proč todle 6er nemá když to už mám i v E46.
proč do sedmy nedali zámek volantu? protože se sere, určitě to nebylo proto že by jim na to nezbyli peníze když to má i 1er
proč nemá sedma IBS? protože se sere
proč nemá sedma CCC ? protože se sere a nejde modulárně opravit, navíc v sedmě je to udělaný tak aby vše bylo kvalitnější, rádio má lepší příjem díky tomu že nevede kilometr koaxu po autě ale jen pár cm do RATu atd.
stejně tak je důvod proč nemá sedma active steering, je to hodně poruchová věc, většina aut co ke mě jezdí už to má v prdeli a lupe jim v tom, někomu lehce, někomu víc, někomu hodně, ale nikdo nemá prachy na nový. u sedmy repas řízení za 10k a jede se dalších pul milionu kilometrů.
denně přesedám mezi 6er a 7er, ten idrive v sedmě je podle mě dokonalý systém, všecko máš rychle, hned navolíš co potřebuješ, zpětná odezva, v tom je to lepší než CIC nedej bože CCC, u těch nových systému už se prostě hodně šetřilo. dokonce ani FL E60 s CCC už nemá idrive s odezvou, to je hrozně funny jak zase přišli na to kde ušetřit. vždycky když sednu do 6ky tak to málem rozstřelím, než se zapne PDC tak už dávno couvám, v sedmě je vše hned, i na odezvy z volantu reaguje sedma rychleji než 6er, a cely ovladani CCC je katastrofa. upgrade na CIC je fajn, ale ono to CIC zas toho tolik neumí, furt si nepřehraješ film, a uprade na NBT je už tak 60k+,
nejezdím po Praze, takže bych možná mluvil jinak, ale pro mě je navi v 7er dokonalost. zadám si trasu, dovede mě to kam potřebuju, vidím šipečku na budíkách, žena vzadu mi zadá trasu když je potřeba, vidí kdy tam budem, do palivoměru se mi promítá kdy v trase bude třeba odbočit, samo si ztlumí logica, atd. atd. TMC funguje na výbornou, dnes jsem letěl poměrně svižně do Vídně a hned a jednou tam byl "slow moving maintenance" a přesně tam kde to sedma hlásila. pak ještě objíždka, kterou si to taky nastavilo na výbornou. waze jsem parkrat použil, ale prostě přes logica to ani neslyším, musím někde lovit telefon atd, nekomunikuje to s ničím v autě, když volám s telefonem u ucha nemužu sledovat navi atd. maximálně když jedu někam kde to nezná čísla domů, tak si zadám jen ulici a na posledních pár metrů zapnu google maps. jo a pro mě CIC má obrovskou nevýhodou a tou je nemožnost si rychle vyměnit mapy, jelikož jsou rozděleny na východ a západ a když pak jedeš někam, tak si musíš přehrat mapy, což trvááá moooooc dlouho, takle jen přehodím DVD a jedu.
jasně. pětka s DD je agilnější, ale stejně se v tom nesvezeš, je to prostě těžký auto, sedma je aspon nepoměrně komfortnější. když se chcu svíst tak v 6er,
je pár drobností který sedma nemá, protože je prostě stará, aktivní řízení bych nepočítal, a asi ho ani nikdo moc dobrovolně nechce, třeba tanner vymýšlí jak to 6er vymontovat a předelat na klasický řízení i když to asi bude dost stát. hlídání jízdního pruhu to nedostalo protože je to starý, a "pacičky" (aktivní bočnice) se do sedmy asi moc nehodí. nevím co to je štíhlej člověk, ale já se svýma 100kg si nemůžu dovolit to stáhnout na max, by mě to rozmačkalo. a v zatáčkách si nemužu stěžovat na boční vedení, když to trochu přitáhnu, drží mě to jak šilený. naopak v 6er kde mám "Sport seats" ty sedačky maj uplně tragický boční vedení a nejde nijak nastavovat, drží mě to mnooohem hůř než ty komforty a litám tam jak nudla v bandasce. nechápu proč todle 6er nemá když to už mám i v E46.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Kdyz uz jsme u tech PDC, tak se mne ted 2krat stalo, ze jsem nacouval do prekazky. Taky nejsou extra rychle. Pokazde to zacalo rvat, kdyz uz bylo pozde. Dnes jsem kvuli tomu nacouval do nove Octavie. Sedma jen popraskany lak na narazniku a Octavie prasklej naraznik od ucha k uchu. Plast je tvrdej a dutej. U sedmy je pekne pruzny a vycpany.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
a nemáš tam nějaky neorigo čidlo? mě to teda na sedmě i na všech co jsem jel, funguje okamžitě, u E60-E64 tak 2s spoždění než se to zapne. ještě mě napadlo ještě máš dobře nakodovany FL ASK jestli jsi dával
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
To ti neřeknu, protože jsem žádné neměnil. Přepne se hned, ale občas mu trvá reakce.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Tak máš neorig, já měl stejnej problém. Za deště pípalo jak pos..., umyl jsem uato a přesně viděl na PDC který pípá, vyměnil za orig a je pokoj. Stejně jsem se spálil na X5.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jedine predchozi majitele budou vedet, ale pochybuju, ze by Snejk nebo Don davali neoriginal.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Cidla jsem nemenil... to by tam uz musely byt
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Dneska fungovali bezproblému, ale je možný, že se občas vyskytne anomalie
Super by bylo, kdyby ještě zavibroval volant.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jarisi, knipl vibruje a hlásí terén, terén
Jinak mě také PDC jde podle nálady. Vzadu bez chyby a ve předu někdy řve. A je to od doby, co mi vylítla voda.. Řekl bych - asi se uvařilo některý čidlo, ale už je to přes půl roku a ráno klid, odpoledne řve. Takový RANDOM

Jinak mě také PDC jde podle nálady. Vzadu bez chyby a ve předu někdy řve. A je to od doby, co mi vylítla voda.. Řekl bych - asi se uvařilo některý čidlo, ale už je to přes půl roku a ráno klid, odpoledne řve. Takový RANDOM

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Ja se koukam i do zpetnych a nespoleham se jen na PDC, ale byla tma, jak v pytli a Octavka cerna. Takze jsem nevidel vubec nic a najednou rana a piiiip. Mne nastesti nic,ale jemu se ten naraznik rozpulil. Byl jsem tam sam s tatou a kdybych ujel, tak nikdo nic nezjisti. Ale nejsem svine a prihlasil jsem se. Navic tam nemel, co stat. Jenze vite, jak je to na sidlistich. Vsichni stoji, kde se da.