
Ve předu si musím dávat majzla když se rozhodne stávkovat a tam kouli ještě nemám

JakoobCZ píše:Poznatek E60 vs E65
Active steering
Podle mě se pětka s aktivem mnohem lépe manévruje, než sedmička bez něj.
no nevim... opravdu uprimne nevim co je lepsi. Kdyz sem si tu active sedacku zkusil ve 435i tak mi to pripadalo super, ale nevim zda je to lepsi nez to co mame v sedmickach. Neni to pohodlny. Precejen, mame dynamic drive... nejaky mackani ledvin se do sedmicky nehodi.JakoobCZ píše: Active seats
Pokud jedete do zatáčky, tak se levé/pravé křídlo sedačky přiklopí, aby vás podrželo. Primárně to bylo výbavou M5/M6, ale dokoupit to šlo do pětky, do sedmy ne. Intenzita jde nastavit ve třech stupních. Na první pohled možná blbost, ale už teď řeším, jak tu sedačku dostanu do příštího autaNa sedmě si můžete křídla stáhnout rovnou, ale proč se mačkat, když to boční vedení stejně potřebujete jen v zatáčkách? Krom toho jsou sedačky u sedmy širší a hubenější (menší) postavy to skoro nechytá ani když je to zmáčknuté na doraz.
tak to asi ne, ze. V jakych ohledech je petka lepe vybavena? Co softclose, dvojity skla, ty chlazeny drzaky napoju atd. Co treba ty roletky, ktery si v E60 musis sam vytahnout a zahaknout?JakoobCZ píše: Sedma je o třídu pohodlnější kočár, jen si říkám, že u řady E65/E66 se trochu zapomněli a nižší řady vybavili v mnoha ohledech lépe.
Sedma se sere taky, jen ne tolik a taky to vy pacholci tutláteJaraX píše:ale všimni si že v sedmě není nic poruchového?
proč do sedmy nedali zámek volantu? protože se sere, určitě to nebylo proto že by jim na to nezbyli peníze když to má i 1er
proč nemá sedma IBS? protože se sere
proč nemá sedma CCC ? protože se sere ...