
Spíš by mě ale, když s tím někdy jezdím, zajímalo, jak vůbec probíhají regenerace. Prý by otáčky neměli klesnout pod 3000rpm. U automatu chápu, že ta situace dokáže nastat automaticky. Ale když jezdím s manuálem? Přece při těch dálničních 130+ kdy to točí lehce nad 2000rpm nikdy kontinuální regenerace nenastane, i kdybych se na hlavu stavěl. Navíc auto nedá žádné upozornění stylu "regenerujte, nebo právě regeneruju". Co jsem se dočetl tak hláška o DPF vyskočí, až auto pokusy o reg vzdá. (Jestli to někdo můžete potvrdit ....).
Já v této situaci moc neovlivním (auto moje není), ale co by jste dělali právě vy? Nový filtr? A jaké značky? Polskými filtry se jen vyhazují peníze, prý.
PS: Otce napadla taková fikanost ... filtr demontovat a koncovky výfuku dát ty ohlé - á la ročníky bez DPF (2005 a starší).
PS2: Na autě nasazený stále původní turbo! A ani nezní, že by se chystalo činit nějaké potíže.
Díky bavoři .....