Zdravím,
budu muset vyměnit dvouhmotu na E91 N53 a řeším zda má smysl dávat druhovýrobu. Jaké jsou vaše zkušenosti s díly z druhovýroby? Díky
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
original vs druhovyroba
Re: original vs druhovyroba
Origo je jistota, ale zrovna s dvouhmotama nebývají problémy ani v náhradě (Sachs, Luk). Záleží, jak velkej je cenovej rozdíl, po mě nikdy nikdo origo nechtěl 

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: original vs druhovyroba
Normálně kup LUK, origo stojí většnou tak o 100% více bohužel ... vzhledem k tomu že je to "spotřebák" , tak někteří budou říkat, že jim vydržela tolik a druzí, že zase tolik ale většinou je jen tím jak kdo jezdí - jsou lidi co origo dvouhmotu pohřbí za 50tis km 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: original vs druhovyroba
Cenový rozdíl jen na dvouhmotě je 10tis. Stávající dvouhmota se začala ozývat ve 250tis. jen při špatném meziplynu při podřazení. Teď už má za sebou poctivých 300tis. a je nejvyšší čas ji vyměnit. Jde mi o to, že to není práce na jedno dopoledne a nechce se mi to v dohledné době znova rozdělávat.
V druhovýrobě je na výběr Sachs, LuK a Valeo. Vaše volba by padla na LuK? Spojkovou sadu chci brát od stejného výrobce nebo mám zvolit něco jiného.
V rámci rozborky půl auta vyměním gufera na klikovce u dvouhmoty, převodovce na vstupu, výstupu a táhle řazení, silentbloky motoru, převodovky a řazení, hradispojku kardanu. Pokud jsem něco zapomněl, tak uvítám doporučení na co se ještě zaměřit. Problém asi bude s výfukovým potrubím. Na parohách jsou pěkně zrezlý šrouby, tak je budu muset vyměnit. Nevíte jestli jsou zalisované, nechce se mi sundávat parohy, řešil jste to taky někdo?
Díky
V druhovýrobě je na výběr Sachs, LuK a Valeo. Vaše volba by padla na LuK? Spojkovou sadu chci brát od stejného výrobce nebo mám zvolit něco jiného.
V rámci rozborky půl auta vyměním gufera na klikovce u dvouhmoty, převodovce na vstupu, výstupu a táhle řazení, silentbloky motoru, převodovky a řazení, hradispojku kardanu. Pokud jsem něco zapomněl, tak uvítám doporučení na co se ještě zaměřit. Problém asi bude s výfukovým potrubím. Na parohách jsou pěkně zrezlý šrouby, tak je budu muset vyměnit. Nevíte jestli jsou zalisované, nechce se mi sundávat parohy, řešil jste to taky někdo?
Díky
Re: original vs druhovyroba
Sachs nebo Luk je podle mě jedno, ale kombinovat mezi sebou většinou nejdou. Tj. setrvák, lamela a přítlačák musí být stejná značka. Valeo dáváme spíš jen z důvodu ceny na auta za pár korun (samo když je ta sada nejlevnější). Ale je fakt že zatím bez problémů. Osobně bych ale vybral mezi Sachsem a Lukem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 383
- Registrován: čtv 12.04.2012 00:00
Re: original vs druhovyroba
Já teda dával na E90 dvouhmotu Luk a bral jsem i spojku Luk (komplet) - pro jistotu s kompatibilitou. Kupodivu spojkový talíř byl v krabici od Luku Sachs, takže asi tak
Myslím, že v případě sady od Sachsu to možná bude s dvouhmotou obráceně, tzn. Luk
Do prvovýroby tuším dodává právě dvouhmotu Luk a spojka je Sachs


-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: original vs druhovyroba
Jj v praxi u druhovýroby jsou to přebaly kde si to Sachs a LuK dodávají navzájem. Tak nelekat, bude zatím jistě nějaká důmyslná podniková ekonomika. 

Re: original vs druhovyroba
To je sice hezky, ale reálně mezi sebou prostě často kombinovat nejdou. Na přítlačáku nesedí díry na setrvák.
Bývá s tím problém, když měníme jen spojku a nevíme, co je na autě za setrvák, protože díly samozřejmě musím objednat předem. Pokud ale vím, že budu měnit i dvouhmotu, není sebemenší důvod, proč kombinovat značky mezi sebou.
Bývá s tím problém, když měníme jen spojku a nevíme, co je na autě za setrvák, protože díly samozřejmě musím objednat předem. Pokud ale vím, že budu měnit i dvouhmotu, není sebemenší důvod, proč kombinovat značky mezi sebou.