Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E65 745i Netopí
Re: E65 745i Netopí
Dík, už jsem zase o něco chytřejší.
Re: E65 745i Netopí
Nějak mi to nedá spát, když jsem se díval na to zapojení toho topení.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=64_1505
díl č.5 ventil topení.
Tak přece reduktor nemůže mít uplně vliv na to že netopí jen jedna strana. Protože podle toho zapojení je jedna přívodní hadice od přídavné pumpy a přes ventil jdou potom dvě. Levá a pravá ne? Takže kdyby to dělal reduktor tak by netopila ani jedna strana. Protože při otáčkách nad 2 tis pravá strana, čídlo ukazuje klidně i 90°, levá něco kolem 50°
Když auto stojí na volnoběh tak pravá strana neklesne pod 50° a levá klesá.
Nesnažím se spekulovat, spíš tomu chci porozumět jak to funguje.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=64_1505
díl č.5 ventil topení.
Tak přece reduktor nemůže mít uplně vliv na to že netopí jen jedna strana. Protože podle toho zapojení je jedna přívodní hadice od přídavné pumpy a přes ventil jdou potom dvě. Levá a pravá ne? Takže kdyby to dělal reduktor tak by netopila ani jedna strana. Protože při otáčkách nad 2 tis pravá strana, čídlo ukazuje klidně i 90°, levá něco kolem 50°
Když auto stojí na volnoběh tak pravá strana neklesne pod 50° a levá klesá.
Nesnažím se spekulovat, spíš tomu chci porozumět jak to funguje.
Re: E65 745i Netopí
ale neznáš všechny slabiny toho systému, jak ta voda teče, prostě klidně může z výrobních důvodu spolujezdcovou stranou proudit víc vody nebo někde je něco blíž a hned se to rozhodí. taky muže být ten plyn napojenej na hadici jedné strany topení, pak by to odpovídalo, ale to chce si to první celý nakreslit, kde je připojenej plyn, jak je to udělaný, kde teče voda a pak si to zkusit, omezit průtok reduktorem atd. dá se na to přijít celkem rychle, ale teoretizováním na foru na to nepřijdeš.
Re: E65 745i Netopí
Přesně, tohle není úplně prdel, je to nějak spočítaný od soudruhů z výroby, viď
Re: E65 745i Netopí
ja si na tydle věci ted pořidil novou hračku a to se pak jinak dělá.
https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5B13CC67
https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5B1C0F0B
https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5B13CC67
https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5B1C0F0B
Re: E65 745i Netopí
Už jsem jak Jaris co?
( sorry Jaris) tak jasné, že se na to zítra podíváme. Mě šlo o to kam se potom všude dívat. Pokud bude plyn napojený na hadici kedné strany topení tak je to jasné. Podle toho nákresu by ale ideálně měl být napojený na hadici č. 6 která je zpětná hadice do motoru ne?
JJ hezká hračka. To stejné se používá na únik tepla baráku.

JJ hezká hračka. To stejné se používá na únik tepla baráku.

Re: E65 745i Netopí
Takže věc se má tak. Plyn je napojen na zpětnou hadici od topení do motoru, je tam téčko. Tak jsme se víc podívali na to topení a podle inpy v různých režimech auto topí a pak zase netopí. Vždy jen půlka auta. A vypadá to že ventil uplně nedovíra a prodí tama neustále voda. Takže se vymění ventil. A uvídí se. On občas se otevče a občas se zavře. Inpa hlásí chybu jak ventilu ( wasserventil rechts - vodní ventil vpravo) tak přídavné pumpy.
Re: E65 745i Netopí
tak hlavne vymen i tu pumpu
Re: E65 745i Netopí
Už objednáno, vyměním jak ten ventil tak i tu přídavnou pumpu. Pak znova poreferuji.
Re: E65 745i Netopí
Měl jsem teď podobnej problém, vyměnil jsem pumpu a auto topilo hned líp. Ovšem teď se děje zase to, že INPA hlasí chybu pumpy, ovšem ta normálně běží 

Re: E65 745i Netopí
Tak vyměněný ventil a i rovnou pumpu a vše je ok. Auto topí. Plyn se zahřeje kolem 2-4 km.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte 04.12.2012 01:00
Re: E65 745i Netopí
Ať nezakládám nové téma. Koupil jsem E65 745Li a netopí. Fukary fungujou, klima funguje, ale teplej vzduch nic. Předchozí majitel mi sdělil, že pumpa a ventil jsou nové a že je podezření, že se zasekla gumička z toho ventilu a že by se měla nacházet někde pod volantem. Já se chci zeptat, jestli byste mi někdo nemohl poradit, kde najdu hadici se zaseknutou gumou, popř. jestli tu není někdo z Ústeckého kraje, kdo by se mi na to mohl podívat. Předem řikám, že nejsem žádnej mechanik, ale laik, takže jestli je to složitější, raději to nechám na odborníkovi. Teď jen, kde ho tady u nás sehnat. Moc děkuji za každou radu, pomoc, postřeh!
Re: E65 745i Netopí
tak to zavez snejkovi.
chce to první diag a podívat se na teploty co se tam děje, po volantem nic s topením není.
chce to první diag a podívat se na teploty co se tam děje, po volantem nic s topením není.
Re: E65 745i Netopí
Navàžu na toto téma. U mé 750 e65 mi začalo zlobit topení. Nastartuji, auto začne topit a pomalu se vzduch samovolně ochlazuje až cca po 15 minutách fouká úplně ledový.
Nastavena teplota na max ...
U e39 bláznil pověstný ježek, má e65 nebo podobného?
Diag bude cca za 14 dní, než se tam dostanu, nemá někdo nějaký tip?
Nastavena teplota na max ...
U e39 bláznil pověstný ježek, má e65 nebo podobného?
Diag bude cca za 14 dní, než se tam dostanu, nemá někdo nějaký tip?
Re: E65 745i Netopí
Mne toto robilo na e70 ked bol na hovno ventil kurenia, snejk vymenil a krasne slape..