Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E65 745i Netopí

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
klimsonn
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: ned 09.09.2012 00:00
Bydliště: Zlín

Re: E65 745i Netopí

#41 Příspěvek od klimsonn »

Dík, už jsem zase o něco chytřejší.
klimsonn
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: ned 09.09.2012 00:00
Bydliště: Zlín

Re: E65 745i Netopí

#42 Příspěvek od klimsonn »

Nějak mi to nedá spát, když jsem se díval na to zapojení toho topení.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=64_1505

díl č.5 ventil topení.

Tak přece reduktor nemůže mít uplně vliv na to že netopí jen jedna strana. Protože podle toho zapojení je jedna přívodní hadice od přídavné pumpy a přes ventil jdou potom dvě. Levá a pravá ne? Takže kdyby to dělal reduktor tak by netopila ani jedna strana. Protože při otáčkách nad 2 tis pravá strana, čídlo ukazuje klidně i 90°, levá něco kolem 50°
Když auto stojí na volnoběh tak pravá strana neklesne pod 50° a levá klesá.
Nesnažím se spekulovat, spíš tomu chci porozumět jak to funguje.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 745i Netopí

#43 Příspěvek od JaraX »

ale neznáš všechny slabiny toho systému, jak ta voda teče, prostě klidně může z výrobních důvodu spolujezdcovou stranou proudit víc vody nebo někde je něco blíž a hned se to rozhodí. taky muže být ten plyn napojenej na hadici jedné strany topení, pak by to odpovídalo, ale to chce si to první celý nakreslit, kde je připojenej plyn, jak je to udělaný, kde teče voda a pak si to zkusit, omezit průtok reduktorem atd. dá se na to přijít celkem rychle, ale teoretizováním na foru na to nepřijdeš.
Crazy23
Registrovaný
Příspěvky: 306
Registrován: sob 19.04.2014 00:00

Re: E65 745i Netopí

#44 Příspěvek od Crazy23 »

Přesně, tohle není úplně prdel, je to nějak spočítaný od soudruhů z výroby, viď
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 745i Netopí

#45 Příspěvek od JaraX »

ja si na tydle věci ted pořidil novou hračku a to se pak jinak dělá.

https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5B13CC67
https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5B1C0F0B
klimsonn
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: ned 09.09.2012 00:00
Bydliště: Zlín

Re: E65 745i Netopí

#46 Příspěvek od klimsonn »

Už jsem jak Jaris co? :D ( sorry Jaris) tak jasné, že se na to zítra podíváme. Mě šlo o to kam se potom všude dívat. Pokud bude plyn napojený na hadici kedné strany topení tak je to jasné. Podle toho nákresu by ale ideálně měl být napojený na hadici č. 6 která je zpětná hadice do motoru ne?
JJ hezká hračka. To stejné se používá na únik tepla baráku. :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 745i Netopí

#47 Příspěvek od JaraX »

klimsonn
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: ned 09.09.2012 00:00
Bydliště: Zlín

Re: E65 745i Netopí

#48 Příspěvek od klimsonn »

Takže věc se má tak. Plyn je napojen na zpětnou hadici od topení do motoru, je tam téčko. Tak jsme se víc podívali na to topení a podle inpy v různých režimech auto topí a pak zase netopí. Vždy jen půlka auta. A vypadá to že ventil uplně nedovíra a prodí tama neustále voda. Takže se vymění ventil. A uvídí se. On občas se otevče a občas se zavře. Inpa hlásí chybu jak ventilu ( wasserventil rechts - vodní ventil vpravo) tak přídavné pumpy.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 745i Netopí

#49 Příspěvek od Snejk »

tak hlavne vymen i tu pumpu
klimsonn
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: ned 09.09.2012 00:00
Bydliště: Zlín

Re: E65 745i Netopí

#50 Příspěvek od klimsonn »

Už objednáno, vyměním jak ten ventil tak i tu přídavnou pumpu. Pak znova poreferuji.
Hagen
Registrovaný
Příspěvky: 129
Registrován: stř 26.01.2011 01:00
Bydliště: Praha

Re: E65 745i Netopí

#51 Příspěvek od Hagen »

Měl jsem teď podobnej problém, vyměnil jsem pumpu a auto topilo hned líp. Ovšem teď se děje zase to, že INPA hlasí chybu pumpy, ovšem ta normálně běží :roll:
klimsonn
Registrovaný
Příspěvky: 228
Registrován: ned 09.09.2012 00:00
Bydliště: Zlín

Re: E65 745i Netopí

#52 Příspěvek od klimsonn »

Tak vyměněný ventil a i rovnou pumpu a vše je ok. Auto topí. Plyn se zahřeje kolem 2-4 km.
VencaKonopnik
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 04.12.2012 01:00

Re: E65 745i Netopí

#53 Příspěvek od VencaKonopnik »

Ať nezakládám nové téma. Koupil jsem E65 745Li a netopí. Fukary fungujou, klima funguje, ale teplej vzduch nic. Předchozí majitel mi sdělil, že pumpa a ventil jsou nové a že je podezření, že se zasekla gumička z toho ventilu a že by se měla nacházet někde pod volantem. Já se chci zeptat, jestli byste mi někdo nemohl poradit, kde najdu hadici se zaseknutou gumou, popř. jestli tu není někdo z Ústeckého kraje, kdo by se mi na to mohl podívat. Předem řikám, že nejsem žádnej mechanik, ale laik, takže jestli je to složitější, raději to nechám na odborníkovi. Teď jen, kde ho tady u nás sehnat. Moc děkuji za každou radu, pomoc, postřeh!
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 745i Netopí

#54 Příspěvek od JaraX »

tak to zavez snejkovi.
chce to první diag a podívat se na teploty co se tam děje, po volantem nic s topením není.
Kane
Registrovaný
Příspěvky: 258
Registrován: pon 29.09.2008 00:00
Bydliště: Teplice

Re: E65 745i Netopí

#55 Příspěvek od Kane »

Navàžu na toto téma. U mé 750 e65 mi začalo zlobit topení. Nastartuji, auto začne topit a pomalu se vzduch samovolně ochlazuje až cca po 15 minutách fouká úplně ledový.
Nastavena teplota na max ...

U e39 bláznil pověstný ježek, má e65 nebo podobného?

Diag bude cca za 14 dní, než se tam dostanu, nemá někdo nějaký tip?
Michal595
Registrovaný
Příspěvky: 1071
Registrován: úte 24.01.2017 23:04

Re: E65 745i Netopí

#56 Příspěvek od Michal595 »

Mne toto robilo na e70 ked bol na hovno ventil kurenia, snejk vymenil a krasne slape..
Odpovědět