Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E90 za 400 tis, koupit?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
zlatas
Registrovaný
Příspěvky: 502
Registrován: úte 05.01.2010 01:00

E90 za 400 tis, koupit?

#1 Příspěvek od zlatas »

Ahoj přátelé..obracím se na vás s prosbou o racionální radu :D
Teď mám e90 320D (už 8 let) a protože jsem s ní spokojen, začal jsem hledat nástupce-330i e90 v m paketu..
Našel jsem..modrá le mans, najeto poctivých 130, ověřeno u dealera, původní lak(ani jeden díl není lakovaný), sedí historie,serviska,stk protokoly..je plně naložená a v m paketu..cenu jsem usmlouval v přepočtu na 400 tis (je v německu)
Teď mi ale všichni říkají, že jsem idiot, jestli dám 400 za 11 let staré auto, že si mám koupit novější, třeba nějakou f30.. Ještě chci zmínit, že s tím hodlám normálně jezdit, né ho archivovat do muzea(ikdyž tohle auto k tomu má potenciál) :D
Takže otázka, mám ji vzít, nebo raději opravdu třeba rok počkat a došetřit třeba na 335i f30, nebo novou octavii...?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#2 Příspěvek od JaraX »

ta octavii určitě ne, ale je to hodně peněz za E90 330i, zase pokud je to full Individual s Individual audiem, a prostě el sportama, webastem, adaptivníma světlama, atd. tak to tu cenu tak nějak má, ale stejně budeš těžko hledat kupce. my všechny E90 303i kupovali do 300k, a 325i většinou od 150-250k, a už tak mi to za E90 přišlo hrozně moc, prostě není to V8, nemá to výbavu, není to ani moc usporny, ale stejně mam ty E90 rád, jen je to hodně peněz. F30 proč ne, ale jedině tu 335i, a ta bude stát moc, a furt to bude jen trojka. taky jde o to kolik vyděláš, jestli 100k měsíčně, tak je to ok, ale pokud vyděláš 20k, tak prostě na ten rozdíl vyděláváš dlouho a radši ty prachy procestuj nebo si je jinak užij a kup si pěknou do 300k.
MMira
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: čtv 25.03.2010 01:00

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#3 Příspěvek od MMira »

ekonomicky smysl to rozhodne nedava. jenze nektere veci se delaji i kdyz smysl nedavaji, ze.

ja za e90 330i Mp 55t km na tachu 2 roky zpet zaplatil 380t s tim, ze do ni na servisu okamzite zahucelo dalsich 70t. pak prisel svor se zkracenym prevodem ze 130i za dalsich 40 atd, ke dnesku suma sumarum 500+.

nelituji ani koruny a udelal bych to zase, protoze F30 uz je jizdne horsi uz jen kvuli el. rizeni.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#4 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Podobně jako u vína rozhoduje ročník i když tady opačně. Vůbec netuším jestli jde o 2005 nebo 2010, nějaký to VINko by bodlo :)
zlatas
Registrovaný
Příspěvky: 502
Registrován: úte 05.01.2010 01:00

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#5 Příspěvek od zlatas »

WBAVB31060 VB67644
Nechal jsem projet historii, vše sedí
Olej se měnil pravidelně každý rok
Najeto 133
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#6 Příspěvek od stellaM3 »

Já bych jí vzal a ani bych se moc nerozmejšlel nad novějším modelem.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#7 Příspěvek od JaraX »

+ n52 velky plus
+ barva dost plus
+ nema x-drive, super
+ aktivní řízení při techto km asi taky plus

- hudba bohužel jen logic
- nema ACC
- nema webasto
- nema par drobnosti

jo to vypadá celkem dobře to auto.

určitě to bude lepší F30 bez výbavy nebo nějakym nahovno motorem.
MMira
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: čtv 25.03.2010 01:00

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#8 Příspěvek od MMira »

zrovna aktivni rizeni bych za plus nepovazoval

a zbytek, ma-li jit pro auto pro ridice, ne na paradeni, taky neni nutny
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#9 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

fakt pěkný, skvěle vybavený... chybí jen pár maličkostí... vysoká výbava dělá radost :)

zajímavý je, že to webasto nebylo k dispozici pro M paket (podle ceníku)
lepší audio, jak L7 se v tu dobu nenabízelo...

cena se může zdá vyšší, ale takhle papírově je to top 3ka :) nedá mi to se nezeptat, 4 dveře potřebuješ kvůli rodině, nebo jen ze zvyku? mířím ke kupé :) netrojkovému ;)
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#10 Příspěvek od JaraX »

já sem mu taky říkal že za ty prachy je škoda toho šestiválce, že V8 je V8 :)
a když sedan tak 7er :)

Individual audio bylo u E90 až po facu?
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#11 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

indiv audio od 9/07, LCI bylo až 9/08
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#12 Příspěvek od JaraX »

ale stejně to nijak extra nehraje, ale lepší jak logic, nedávno tu s tím někdo a ani nevěděl že to má :)
zlatas
Registrovaný
Příspěvky: 502
Registrován: úte 05.01.2010 01:00

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#13 Příspěvek od zlatas »

V čem spočívá to aktivní řízení?
Je to teda pořád staré mechanické servo,nebo už elektronické?
Ono to má hudbu Logic?
(Já ten anglickej překlad moc nezvládam :D
A má to zadní el. Roletku na okno?
Jinak sedan kvuli tomu,že čekáme mimi,takže coupé mi mladá nedovolí a taky kvůli tomu (a je mi to proti srsti,ale nikdo by mi to nezaplatil) mám teď na svém sedanu spoustu věcí,které bych si tam přendal-performance karbonové křídlo (mám tam i splittery,ale ty nepůjdou sundat) ,dál mám performance rozpěru v motoru,blackline světla,origo BMW boční sundavací roletky (nevim ,jestli tahle nemá ty dvojité vyjížděcí),taky ji prodává bez letních kol bbs ch-r,které na tom jsou,auto bude na zimních M kolech,takže i kola ze své e90 bych si nechal.. mám i interiér částečně performance,ale tam bych ještě zvážil,co přendám.. ostatní věci,jako brzdy,výfuk atd bohužel budu muset na autě nechat..
Teď mi tedy nejvíc rozladilo to aktivní řízení.....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#14 Příspěvek od JaraX »

- aktivní řízení je hydrualické a je to řízení kde je proměrný poměr, když parkuješ stačí trochu zatočit a hned máš plnej rejd.
- není E90 zbytečně malá s dětma?
zlatas
Registrovaný
Příspěvky: 502
Registrován: úte 05.01.2010 01:00

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#15 Příspěvek od zlatas »

No asi bude velikostí opravdu na hranici, ale hledám kompromis mezi sportovním a rodinným autem..
Takže je to jakési vylepšené servo?
Už o tom čtu na internetu... někdo to chválí, někdo zatracuje.. jakou to má životnost?
A co ta další výbava klucí, viz můj dotaz výše.....?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#16 Příspěvek od JaraX »

- někdy se přijet svíst E65 jestli to není lepší kompromis, rád převedu :)
- to aktivní řízení má časem vuli a nikdy to neumí dobře repasovat, takže nový za 60k, ale to až 200tkm+ ale většina lidí to neřeší, lupe jim v tom, je tam vule a jezdí dál, pokud má člověk pro techniku cit, tak to tak nemuže nechat
- roletku jsem tam myslím neviděl, ted to nemam přes sebou, hledej sunblind
- hudbu to má logic, u E90 je to 3 stupen ze 4
- boční roletky opět sunblinds
MMira
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: čtv 25.03.2010 01:00

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#17 Příspěvek od MMira »

e90 je pro rodinu naprosto v pohode, jen pri vybirani kocarku se bude muset zohlednit, ze je to sedan sedan

aktivni rizeni je absolutni zlo. clovek nikdy nevi, nakolik to realne zatoci. samozrejme se na to da nejak zvyknout, ale podle zkusenosti s tim bojuji i majitele, co s tim najezdili stovky tisic km.

resit kvalitu audia v 330i je nesmysl, zvlaste, pokud to ma Logic. v tom aute neni zrovna ticho uz jen kvuli motoru a vyfuku.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#18 Příspěvek od JaraX »

tak každej ma jiny požadavky, já jsem třeba hodně na audio a je to pro mě prostě duležity, každy auto co jsem koupil bez logica, tak to bylo vždycky hned +50k za to že jsem si udělal audio.
MMira
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: čtv 25.03.2010 01:00

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#19 Příspěvek od MMira »

nj, jenze BMW v dobe e90 jeste nebyvalo o audiu a hrackach, ale o jezdeni. 330i s Mp preFL je jeste hodne ridicsky stroj s velmi dobrym motorem, takze u nej je spise potreba resit veci jako LSD, lepsi brzdy apod nez muziku
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: E90 za 400 tis, koupit?

#20 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

zlatas píše:V čem spočívá to aktivní řízení?
Je to teda pořád staré mechanické servo,nebo už elektronické?
Ono to má hudbu Logic?
(Já ten anglickej překlad moc nezvládam :D
A má to zadní el. Roletku na okno?
Jinak sedan kvuli tomu,že čekáme mimi,takže coupé mi mladá nedovolí a taky kvůli tomu (a je mi to proti srsti,ale nikdo by mi to nezaplatil) mám teď na svém sedanu spoustu věcí,které bych si tam přendal-performance karbonové křídlo (mám tam i splittery,ale ty nepůjdou sundat) ,dál mám performance rozpěru v motoru,blackline světla,origo BMW boční sundavací roletky (nevim ,jestli tahle nemá ty dvojité vyjížděcí),taky ji prodává bez letních kol bbs ch-r,které na tom jsou,auto bude na zimních M kolech,takže i kola ze své e90 bych si nechal.. mám i interiér částečně performance,ale tam bych ještě zvážil,co přendám.. ostatní věci,jako brzdy,výfuk atd bohužel budu muset na autě nechat..
Teď mi tedy nejvíc rozladilo to aktivní řízení.....
sympatický je, že chceš sedan a ne kombi :thumbsup: kupé s rodinou padá, to je jasný

aktivní řízení je super (za mě), mám ho v E64, nemám pocit, že bych nevěděl kam jedu... jak jsem to pochopil, tak ta tyč je jakoby rozdělená, spojená planetovými převody na kterých je motorek který mění převodový poměr, navíc se mění i odpor vzhledem k rychlosti jako u servotronicu, jo, je to složitější, ale funguje to skvěle

roletka tam není, ani zadní el. ani boční mechanické, ale pochybuju, že by se našla 3 úplně se vším... Logic 7 to má, řek bych že budeš spokojenej :) takže, když chceš 3 s manuálem a nikdy jinak, tak super

nechci přesvědčovat, ono je to těžký, když je někdo rozhodlej a to jsi a myslím, že i pro super auto, tak to popíšu na sobě :)
chtěl jsem pořád Z4 E85, muselo by to být třetí auto, tak jsem pořád x let váhal, ale prostě jsem chtěl otevřený auto, roadster, nic jinýho, žadnou 3 kabrio apod., pak mi někdo řekl, neblbni, koukni na 6, auto, který jsem do tý doby vůbec nebral, bral ho jako něco nedostupnýho a strašně nabubřelýho a arogantního (jako kabriolet), pak koukám na ceny, na to jak jsou ty auta vybavený a je to to nejlepší co jsem mohl koupit :) U Z4 jsem řešil jestli 2.5 nebo 3.0 aby to moc nežralo a skončil jsem u 45... BMW R6 motory jsou super, ale V8 je ještě dál, jízdní vlastnosti jsou špičkový i přes tu váhu, krásnej zvuk, velkej vnitřní prostor a ještě z těhle drahejch aut máš úplně jinej pocit... zpracování, vymyšlenost do detailu
kupé (a kabriolet vůbec) je s ohledem na očekávaného potomka blbost, ale zkusil bych ještě tu BMW limuzínu ;)

btw, jak funguje ACC s manuálem, řekne si to o přeřazení, nebo jak?
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Odpovědět