Takže asi takle - máme spolu s 3er za sebou prvních pár set km s CFS v běžném režimu (ie. občas předpisově, občas pedal-to-metal a redline) - na zimních při zuřícím jaru venku:
- jaxem už psal, motor po GO je fčíl výrazně rychlejší než podvozek (těsně před smrtí oježděním) - neska sem to mnohokráte přivedl do "úzkých" (a sebe taky

)
- když to drtím proti kopci, tak se otáčkám při řazení moc padat nechce, ale není to ani zdaleka taková tragedie jaxe starým motorem
- přivezl sem domů blok starého motoru, bude koN53ferák
- a taky sem přivezl druhou (a finální) fakturu od Mirage, takže už vím co ta sranda stála sakumprdum - něco málo přes půlmíče bez DPH (a celé to pude do nákladů hned, žádné odpisy)
Veskrze spokojenost (a doufám, že mi vydrží dlouho - jak autí, tak spokojenost).....
Už aji nějaké to drobné kolísání v tahu jakoby postupně mizelo, až to dám na (lehčí) letní, tak doufám že zmizí i cuknutí při podřazení tři-dva s meziplynem - aspoň co si pamatuju tak to dycky dělalo jen s těžkýma zimními, na letních ne.