Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

N53B30O0

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: N53B30O0

#641 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Nevim už tady v té neverending story jestli se bral jen blok, nebo jak moc byl nastrojenej. Takže komfortní chod a ticho? 8-)

Každopádně trochu rozruch v redline a italská údržba nezaškodí = karbonizace nemá šanci : http://www.autoforum.cz/technika/takhle ... oc-pomalu/
:)
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#642 Příspěvek od pavproch »

Komplet nový nastrojený motor z autorizáku + 5w-40 = o hodně moc tišší než původní (vyšlehaný 1/4 mio kilometrů)

Tak zajeto. Fertig.

Neska asi 400 km, před závěrem na D1 mezi VY a KM sem to opakovaně, asi 5x poslal pod plným "pedal-to-metal" do omezovače. A potem si "střihnul" troche ostřeji II/150 od BpH do VM (nebyl provoz) - kura, motor je fčíl kurewsky rychlejší než podvozek (dojíždím žluté Koni, už toho mají dost, nové tam ale dám až po lyžích ve FR, až přezuju na letní).

Sem silně spokojen, zítra servis (wolej) u Michala, vyměním ty dvě lambdy a tím se snad zbavím rozsvěcující se kuntrolky (+ jemného kolísání tahu pod velmi mírným plynem) a tradá do dalšího 1/4mio km....
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: N53B30O0

#643 Příspěvek od tommee »

Tak ať slouží, pane!
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#644 Příspěvek od pavproch »

Kuju
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#645 Příspěvek od pavproch »

Tak, už je to tu zas...... jak to má kozy nebo kola, tak s tím bude nejen láska, ale i problémy....

koupil sem podle ETK lambdy, a kurafix - podle ETK i podle ozn. na krabičkách je to správně: 11787561409+11787558054, ale fyzicky NEPASUJÍ - na autě jsou KULATÉ KONEKTORY se 4 pinama, tyhle sondy mají oválný konektor..... Ňa šlehne.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#646 Příspěvek od pavproch »

Tak chybka byla jinde než sem si mylel - věřil sem servisákovi, že REGULAČNÍ sondy jsou ZA a monitorovací jsou PŘED katama a ono je to naopak. Uffff. No nic no, vyměním už i ty dvě monitorovací, dyž je to autí skoro "nové".
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#647 Příspěvek od JaraX »

jako že lamby co monitorují kat jsou před katem :smich2: :smich2: :smich2:
to by i moje žena věděla že je to blbost.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#648 Příspěvek od pavproch »

Nojono, sem blb, nedomyslel jsem to.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#649 Příspěvek od matiz »

Tak to se nepovedlo.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#650 Příspěvek od pavproch »

Ale vlastně to neva, halt postupně k novému drivetrainu dokupuju i ostatní věci taky nové....... :twisted:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

Re: N53B30O0

#651 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Nechci radit, ale je servisák a servisák...
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#652 Příspěvek od pavproch »

A už palubka nesvítí.... po výměně všech 4 lambd... otázka je jak dlůho nebude svítit, sem s tím prozatím najel enem asi 10 km a tři starty .... ale to jemné kolísání v tahu zmizelo, tak klepklepklep na dřwo.
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: N53B30O0

#653 Příspěvek od kawaman »

No vida, za chvíli bude celé auto nové. Jsi dobrý blázen (v dobrém), já bych se do takových akcí nepouštěl. Je vidět, že máš to auto rád.
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#654 Příspěvek od pavproch »

Kuju za porozumění.... ano, sem jiný než většina... ale nevadí mi to.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: N53B30O0

#655 Příspěvek od tommee »

Mně to náhodou přijde sympatický a v pohodě. Máš to od novoty, víš co má to auto za sebou. Teď bys to prodával, ale značka nemá v portfoliu to co chceš (atmosféru), tak prostě kupuješ novej motor. Proč ne..
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#656 Příspěvek od pavproch »

Dík
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#657 Příspěvek od pavproch »

Takže asi takle - máme spolu s 3er za sebou prvních pár set km s CFS v běžném režimu (ie. občas předpisově, občas pedal-to-metal a redline) - na zimních při zuřícím jaru venku:

- jaxem už psal, motor po GO je fčíl výrazně rychlejší než podvozek (těsně před smrtí oježděním) - neska sem to mnohokráte přivedl do "úzkých" (a sebe taky :twisted: )
- když to drtím proti kopci, tak se otáčkám při řazení moc padat nechce, ale není to ani zdaleka taková tragedie jaxe starým motorem
- přivezl sem domů blok starého motoru, bude koN53ferák :idea:
- a taky sem přivezl druhou (a finální) fakturu od Mirage, takže už vím co ta sranda stála sakumprdum - něco málo přes půlmíče bez DPH (a celé to pude do nákladů hned, žádné odpisy)

Veskrze spokojenost (a doufám, že mi vydrží dlouho - jak autí, tak spokojenost)..... :twisted:

Už aji nějaké to drobné kolísání v tahu jakoby postupně mizelo, až to dám na (lehčí) letní, tak doufám že zmizí i cuknutí při podřazení tři-dva s meziplynem - aspoň co si pamatuju tak to dycky dělalo jen s těžkýma zimními, na letních ne.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#658 Příspěvek od JaraX »

ta faktura by mě dost zajímala kdyby se ti chtělo zvěřejnit.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#659 Příspěvek od pavproch »

Nechce (semito zveřejnit - mirage mi nedalo svolení) :twisted:

Je tam motor, převodovka, spojka, dvouhmota, Xdrive, nápravnice, altík a moře dalších položek s nižší cenou. + práce (vše s určitou slevou), jsou to celkem 3 strany textu.
jazet
Registrovaný
Příspěvky: 552
Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bydliště: Praha city

Re: N53B30O0

#660 Příspěvek od jazet »

Že by si to nechtěl zveřejnit ty, bych plně chápal, ale že oni ti nedali svolení :shock: ? Co jim je do toho?
Odpovědět