Ahoj lidi..vehementně hledám 330i v m paketu.. všechno mi je jasný až na řízení..
Předface měli buď klasické hydraulické řízení, nebo active steering, neboli aktivní řízení..
Začal jsem ale koukat i na LCI a tam tomu trochu nerozumím..
Když si vyjedu výbavu podle VIN je tam někdy
Active steering čili aktivní řízení
Někdy je tam psáno S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC , to by měl být elektronickej posilovač
Ale co když tam není psáno ani jedno? Znamená to, že má klasické hydraulické servo?
Děkuji
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E90 druhy řízení
Re: E90 druhy řízení
S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC je hydraulický posilovač s proměnným účinkem (prostě servotronic). Když nemá ve výpisu výbavy nic, tak to bude elektronický posilovač
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: E90 druhy řízení
A ten servotronic funguje lépe? V čem bude hlavní rozdíl? Je to tedy jakési aktivní řízení na elektrickém posilovači?
Resp aktivní řízení je úprava otáček volantu a servotronic tuhost volantu? Ale v případně lci je obojí naroubované na el.posilovači?
Resp aktivní řízení je úprava otáček volantu a servotronic tuhost volantu? Ale v případně lci je obojí naroubované na el.posilovači?
Re: E90 druhy řízení
Nope. Servotronic je hydraulický posilovač s proměnným účinkem. Když jedeš pomalu, volant jde lehce, jak zrychluješ tak tuhne. Aktivní řízení k tomu mění převod, to servotronic neumí. Obojí jsou hydraulické.
Elektrický posilovač je obyčejné řízení s pevným převodem a pevným účinkem posilovače, jenom elektricky.
Elektrický posilovač je obyčejné řízení s pevným převodem a pevným účinkem posilovače, jenom elektricky.
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: E90 druhy řízení
Mám LCI e91 (koupeno tady v CZ 2011 nové) a ve specifikaci nemám napsáno nic a mám tam.... chvíle napětí.... hydrauliku.... zaplaťpanbu.
Re: E90 druhy řízení
To by mohlo mít souvislost s xdrive. Já ve výpisu výbavy taky neměl nic a měl elektriku (u zadokolky s LCI motorem)
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: E90 druhy řízení
Dá se nějak nastavit tuhost řízení když je poháněn servem.??
Re: E90 druhy řízení
Ahoj, pls rozumím tomu dobře, že BMW u e9x používalo 3x druhy řízení?
1) hydraulické
2) elektrické
3) elektrické aktivní řízení?
Jaký je rozdíl mezi elekrickým a elekrickym aktivním řízením? Jen v řídící jednotce, která je v levém blatníku? Když mám elekrické řízení, tak lze AŘ dodělat jen pomocí jednotky (a kabelů asi)?
Přes istu na mě vyskočila chyba S 0100 o communication possible with electronic power steering, tedy předpokládám, že chyba bude někde v kabelech..? Nějaký tip kde se kouknout nejdřív?
Projevuje se to tak, že buď je posilovač po nastartování mrtvý a do 30s se vzpamatuje, ale v krajních polohách jakoby cuká. Tohle dělá furt, bez ohledu na to, zda je po nastartování tuhy nebo hned ready. Vždy krajní polohy cukaj.
1) hydraulické
2) elektrické
3) elektrické aktivní řízení?
Jaký je rozdíl mezi elekrickým a elekrickym aktivním řízením? Jen v řídící jednotce, která je v levém blatníku? Když mám elekrické řízení, tak lze AŘ dodělat jen pomocí jednotky (a kabelů asi)?
Přes istu na mě vyskočila chyba S 0100 o communication possible with electronic power steering, tedy předpokládám, že chyba bude někde v kabelech..? Nějaký tip kde se kouknout nejdřív?
Projevuje se to tak, že buď je posilovač po nastartování mrtvý a do 30s se vzpamatuje, ale v krajních polohách jakoby cuká. Tohle dělá furt, bez ohledu na to, zda je po nastartování tuhy nebo hned ready. Vždy krajní polohy cukaj.