Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Pokračující hledání BMW Z4

Vše o Z1 E30, Z3 E36, Z4 E85/E86/E89, Z8 E52
Zpráva
Autor
peny
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 30.01.2018 07:39

Pokračující hledání BMW Z4

#1 Příspěvek od peny »

Pánové, moje hledání Z4 stále neskončilo :(

Už jsem něco projel, obešel, zatím zklamání.. Nicméně aktuálně jich pár nových v inzerci "vyskočilo", poradite?

Jedno s převodovkou SMG - https://auto.bazos.cz/inzerat/88732537/ ... tiuctu.php

Pak zřejmě jediné se soukromým majitelem - https://auto.bazos.cz/inzerat/89575711/ ... er-30i.php - fotky interiéru mám, vypadá celkem slušně

Další bazar - https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list

a na závěř i jedno novější 3.0Si - https://auto.bazos.cz/inzerat/89974700/ ... on-ALU.php

Budu hluboce vděčný za Vaše rady a poznatky!!
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#2 Příspěvek od ZZZZ »

To bude beh na dlouhou trat. Kdyz se podivas dneska na mobile.de tak E85 z prvni ruky nejsou, z druhe ruky jsou jen dve uz za raketu a za 10K ecek jsou vylitany vrany. Tady nabizene auta jsou drtivou vetsinou dovozy, kde neni jasne, co s tim kdo za tech 15 let co delal a kolik to melo lidi, nemluve kolik ma najeto. Vsecko na Z4 co se musi menit je dost drahy, tak se repase stary vrany muze dost prodrazit. Muze se prodrazit i vic nez by stal poradny kus.

Jeste je reseni si koupit ode mne E89, to jsem dovezl z Nemecka 2009 skoro nove od BMW dealera a od te doby ho mam. Ma najeto 50 tis a kdyz vidim ty herky za 300 a vic tak mi to na auto z prvni ruky v originalnim stavu bez jedine opravy a to vcetne puvodni baterie za 550 technicky a vizualne jako nove prijde skoro zadarmo. Nemusi se dat ani koruna a jeste dlouho nebude muset.

Ja s tim uz nemam kam jezdit, jen to stoji v garazi jednou rocne vymenim olej a tu a tam protocim benzin aby v nadrzi nehnil. Navic jsem ted dostal na moje nove auto parkovacku na modre zony v cele Praze tak pada i motivace na projizdku po Praze.

https://www.sportovnivozy.cz/95782-bmw-z4-e89

V stredu ma nekdo prijet tak to vyndam z garaze a jeste nafotim nejake detaily, jestli to rovnou neodveze
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#3 Příspěvek od pavproch »

Jenom dodatek: e89 je jízdně a podvozkově (ve stock stavu) o dost "měkčí" a (ve špatném slova smyslu) "modernější" než e85.

Lze ji ovšem (je to ale drahé, extra drahé) poupravovat (lsd, podvozek, převody), tak aby se jídními zážitky za volantem (ve "sport" režimu) dost blížila e85. Vím, mám, absolvoval sem.

Já do e89 šel proto, že se mi e85 extra nelíbí, prostě bych ten její vzhled nezkousnul.
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#4 Příspěvek od ZZZZ »

Ja nejsem takovy fajnsmekr, moje zetko ma vsecko s vyjimkou anteny a novych desek ECB vse original. Nikdo se v nicem nehrabal, jo jasne RFT out.
Nepovazuju to za inzerci, pokud se auto neproda necham ho v garazi dal. Je jasne, ze prvni ruka, bezvadny stav a maly najezd bude jeho cenu uz jenom navysovat. Taky pamatuju Z8 za 300 a kde jsou dneska.
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#5 Příspěvek od ZZZZ »

Jeste doplnim k tomu designu. sDrive je hodne jine nez E85, samozrejme hezci ze vsech pozic, ale E89 ma navic uplne jinou vnitrni aerodynamiku. Kdyz je venku +10°C, otevres strechu, zavres vsecky 4 okna a das topeni naplno, smer pul jedenacte a pustis ohrev sedadel, dal pokracujes v tricku. Pokud je mene, uz je to na mikinu. Vnitrek si teplotu v ramci moznosti drzi a pro kolemjdouci jsi za blazna.

E85 nema zadni okna, tak si pri stejne situaci zabalis nohy do deky a na hlavu das kapucu. Vyzkouseno, je to tak.

Totez pri desti, Papr potvrdi ze kdyz prsi mirne a jedes 70+, tak dovnitr neprsi. Nesmi se ale zpomalit nebo zastavit. V E85 mas mokry zada.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#6 Příspěvek od pavproch »

Potvrzuju, jel sem jednou v průtrži mračen (na cestě 10cm vody) se střechou dole a byl sem jen lehce navlhlý od rozstřikující se mlhy za předemnou jedoucíma autama.
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#7 Příspěvek od ZZZZ »

Jinak kdyby chtel nekdo kabrio rychle a levne, tak se mi v garazi vali 370Z americka verze, je to kamose, chce za to 270 ale urco bude jeste tvarnej. Je to kabrio atmo pres 300 koni, snad 340 nebo 370, nevim, ale auto je to dost nevzhledny, vedle meho zetka doslova odporny. Pojede ale dost ostre.
peny
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 30.01.2018 07:39

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#8 Příspěvek od peny »

Jde mi opravdu o model E85, E89 už z různých důvodů nechci.. Má se jednat o zábavné auto a jeho design (E85) je pro mě jeho velké plus :)

Má někdo zkušenosti s oběmi motory v 3.0i resp. 3.0si? Zajímá mě, jestli je mezi nimi velký rozdíl, jestli má smysl volit facelift verzi či nikoliv..

K těm konkrétním nabídkám někdo nějaké připomínky?
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#9 Příspěvek od ZZZZ »

Na pripominky musi byt osobni kontakt s autem, 15 lete auto je pul veteran. Je treba videt kdo to prodava, projet a zjistit stav. Rad jak proverit ojetinu je vsude mraky. To neni na plkani na foru. Ale me by spis zajimalo, odkud mas informaci, ze E85 je zabavnejsi nez E89? Z intenetu? Nebo jsi v obojim jel? Mas dojem ze napr. Papr se v aute podle jeho vlakna nudi?
Muj kamarad z USA uz pred 15 roky rikal, ze se z tech internetovych vycteninek blbne. Tenkrat jsem to moc nechapal.
Ferovejsi by bylo rict, nemam, nebo nechci dat tolik penez a je vystarano.

PS kabrio za dobrej peniz se kupuje po sezone a ne pred. Jsou uplne jine moznosti jednani o cene.
peny
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 30.01.2018 07:39

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#10 Příspěvek od peny »

ZZZZ píše:Na pripominky musi byt osobni kontakt s autem, 15 lete auto je pul veteran. Je treba videt kdo to prodava, projet a zjistit stav. Rad jak proverit ojetinu je vsude mraky. To neni na plkani na foru. Ale me by spis zajimalo, odkud mas informaci, ze E85 je zabavnejsi nez E89? Z intenetu? Nebo jsi v obojim jel? Mas dojem ze napr. Papr se v aute podle jeho vlakna nudi?
Muj kamarad z USA uz pred 15 roky rikal, ze se z tech internetovych vycteninek blbne. Tenkrat jsem to moc nechapal.
Ferovejsi by bylo rict, nemam, nebo nechci dat tolik penez a je vystarano.

PS kabrio za dobrej peniz se kupuje po sezone a ne pred. Jsou uplne jine moznosti jednani o cene.
Ano, částečně z testů a recenzí, nicméně v E85 jsem již jel a jak píšu, líbí se mi - současně chci plátěnou střechu. Žádné "plkání" nepotřebuji, jen věřím, že tady mohou být lidé, kteří již koupi stejného nebo podobného řešili a mohli by poradit..

Na denní ježdění mám F36 440i, takže zábavu si užívám i tak, toto je doplněk a ano, vím že se lépe kupuje po sezóně, ale tak už to hold je. Pokud se mi žádné líbit nebude, prostě ho nekoupím :)
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#11 Příspěvek od tommee »

Tady to začíná bejt jak v sedmičkovým fóru:) zábavný). Já ho naprosto chápu s E85, nebo jinak. Komu se líbí e85 a nelíbí e89 přeci nebudu cpát e89, stejně jako komu se hnusí e85 jí přece nebudu cpát jak je to úžasný auto.

Když nebudeme slovíčkařit, e85 je úplně jiný auto než e89. Je to agilní nepohodlnej roadster do kterýho fouká a prší, s vrtošivou elektrikou a přitom jednoduchej, proto ho lidi zbožňujou. A teď jsem vyjmenoval všechno co e89 nemá :D Navíc já měl předtím e93 a jezdil jsem i s e89 a nevejdou se mi do toho golfový hole s clickgearem :D protože složená střecha zabere většinu kufru. Složení plátěný střechy taky zabere polovinu času než transformer u e89. Já neříkám, že je e89 blbý auto, mně se líbí. Říkám, že v tomhle segmentu BMW udělalo úplně jiný auto než e85, takže pokud chce někdo e85 těžko si nechá vmluvit e89, přestože nabídka ZZZZ se mi zdá víc než dobrá, já bych totiž současně za svou e85 nechtěl zase o tolik méně, což je tím, že v takovým stavu a výbavě prostě v Evropě není.

Teď k tvému výběru. ani jedno mi nepřijde úplná pecka. Já to auto vybíral asi rok a půl, objezdil jsem X aut. Zahrň do výběru i sousední země, u nás si moc nevybereš. Ceny po sezóně dolů moc nejdou, to ti můžu slíbit, ale může se mírně zvýšit nabídka. Neřešil bych jesli 3.0i (mB4) nebo si (n52), řešil bych jen stav. Auto, který bude mít výbavu (M-sedačky, M-podvozek, vyšší řadu muziky, slušný kilometry, apod, bude asi o kilo výš než se koukáš) Ber to fakt tak, jestli hledáš teď cokoli bez střechy na sezónu, nebo co ti má vydržet delší dobu. Na e85 je naštěstí stav už relativně dobře poznat, je to starý otevřený auto a tak snadno poznáš, jak se k tomu bývalý majitel choval. Určitě jsem zastánce soukromých prodejů před bazarem, ale ten výběr tady je momentálně nulovej.
peny
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 30.01.2018 07:39

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#12 Příspěvek od peny »

tommee píše:Tady to začíná bejt jak v sedmičkovým fóru:) zábavný). Já ho naprosto chápu s E85, nebo jinak. Komu se líbí e85 a nelíbí e89 přeci nebudu cpát e89, stejně jako komu se hnusí e85 jí přece nebudu cpát jak je to úžasný auto.

Když nebudeme slovíčkařit, e85 je úplně jiný auto než e89. Je to agilní nepohodlnej roadster do kterýho fouká a prší, s vrtošivou elektrikou a přitom jednoduchej, proto ho lidi zbožňujou. A teď jsem vyjmenoval všechno co e89 nemá :D Navíc já měl předtím e93 a jezdil jsem i s e89 a nevejdou se mi do toho golfový hole s clickgearem :D protože složená střecha zabere většinu kufru. Složení plátěný střechy taky zabere polovinu času než transformer u e89. Já neříkám, že je e89 blbý auto, mně se líbí. Říkám, že v tomhle segmentu BMW udělalo úplně jiný auto než e85, takže pokud chce někdo e85 těžko si nechá vmluvit e89, přestože nabídka ZZZZ se mi zdá víc než dobrá, já bych totiž současně za svou e85 nechtěl zase o tolik méně, což je tím, že v takovým stavu a výbavě prostě v Evropě není.

Teď k tvému výběru. ani jedno mi nepřijde úplná pecka. Já to auto vybíral asi rok a půl, objezdil jsem X aut. Zahrň do výběru i sousední země, u nás si moc nevybereš. Ceny po sezóně dolů moc nejdou, to ti můžu slíbit, ale může se mírně zvýšit nabídka. Neřešil bych jesli 3.0i (mB4) nebo si (n52), řešil bych jen stav. Auto, který bude mít výbavu (M-sedačky, M-podvozek, vyšší řadu muziky, slušný kilometry, apod, bude asi o kilo výš než se koukáš) Ber to fakt tak, jestli hledáš teď cokoli bez střechy na sezónu, nebo co ti má vydržet delší dobu. Na e85 je naštěstí stav už relativně dobře poznat, je to starý otevřený auto a tak snadno poznáš, jak se k tomu bývalý majitel choval. Určitě jsem zastánce soukromých prodejů před bazarem, ale ten výběr tady je momentálně nulovej.
Se vším v podstatě souhlasím včetně posledního odstavce. Nechci auto na sezónu, ale rád bych ho provozoval mnoho let a rozumím, že je třeba najít slušný stav a pokud možno s výbavou, o které píšeš (osobně bych uvítal hlavně ty M sedačky a podvozek), nicméně ani u sousedů jsem toho moc nenašel a je faktem, že mám určitou hranici, přes kterou prostě jít nechci za 15let staré auto.

Jen se obávám, že nabídka bude jen horší nehledě na sezóně a ceny půjdou nahoru (na druhé straně, nabídku sleduji již cca. dva měsíce a vyjma jednoho kusu se žádný neprodal a stojí na svých místech).

Výhodou je, že to auto prostě nepotřebuju, nevýhodou pak, že ho chci a ten chtíč je těžké krotit, zvláště když pak před tím autem stojím :) Jedno už jsem i přes slušnou nabídku odmítl, jelikož ten stav byl prostě do očí bijící, přesně jak píšeš - chování majitele / majitelů poznáš.

Aktuálně na trhu zřejmě není jiné podobné vozidlo, které by nabízelo zajímavý design, plátěnou střechu, výkonný motor a dobré jízdní vlastnosti a zřejmě už asi ani nebude :(
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#13 Příspěvek od ZZZZ »

tommee píše:snadno poznáš, jak se k tomu bývalý majitel choval. Určitě jsem zastánce soukromých prodejů před bazarem, ale ten výběr tady je momentálně nulovej.
Ja bych to uplne nevymezoval, i kdyz u aut jako je tohle mas vic sance doma nez v bazaru. Pokud se ale narazi na kousek z prvni ruky, nebo na kousek ktery nekdo mel dlouho, je jiste ze ho majitel mel rad a neprodava ho kvuli tomu ze ho rozhasil a nechce investovat do oprav. Ja to vidim kolem mne, kluci kolem si kupujou rychly 6valcovy a vic hracky, rano skoci do studenyho a hned drti plyn na podlahu. Kdyz se tomu zkrouti hlavy a popraska tesneni, nechaj to spravit a sup s tim do sveta. Koupit ty odrajbovany auta je pak skutecny terno a za ty roky ty zetka uz musely zazit svoje. Ja si radsi vzdycky koupim novy, i kdyz pro sportaky typu Z4 je tu porad tesneji. At stavem silnic, nebo silnicnim fasismem.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#14 Příspěvek od tommee »

Prostě shodnem se na tom, že koupit dnes pěkný Zko je vážně problém. Fakt je taky ten, že po těch letech to auto už má něco za sebou a těžko odhadnout co všechno. Já už to svoje asi neprodám, protože bych takový vlastně už nekoupil, i když každou zimu mě to svrbí a říkám si, že si nebudu držet auto se kterým najedu 2tis km ročně a ten zbytek tráví pod plachtou.

@peny já tu inzerci sleduju po očku celoročně a sem tam se nějaký objeví, na který bych třeba jel, myšleno u nás. Jen to chce asi trpělivost. Vyjetá vrána ti radost dělat nebude. Navíc jak se svezeš v M sedačkách, do těch klasických sportů už se ti nebude chtít. Údržba je jinak celkem levná, podvozkový komponenty jsou shodný s e46, motory mezi e46 (m54) a e90 (n52). Vlastě veškerou další výbavu bych u Z klidně oželel, krom těch sedaček. Na druhou stranu pokud bude v pěkným stavu, oželel bych i ty sedačky. Manuál u roadsteru povinnost. Alternativy: MX-5, pěkná, zábavná, lehkonohá. Z370- jak psal ZZZZ, to auto je výkonný, jede, ale je hnusný, což je ale otázka vkusu.
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#15 Příspěvek od ZZZZ »

Shodnem. Moje zetko je jeden z poslednich sestivalcovych atmo klenotu, za par mesicu nad nim bude ronit slzy ten, kdo dneska ohrnoval nos. Taky jsem myslel ze si ho necham, chleba to neji, v garazich mam misto, ale moje osobni priority jsou dneska jinde, nez se pretlacovat na silnicich a tak by mi to vic odneslo nez prineslo i presto ze se treba za par let zvedne citelne cena.
Kdyz dneska vidim za kolik se prodavaji stary strepy, treba Skoda 120 za 100 tis, to mi tedy hlava nebere. A lidi to kupujou, vrazej do toho penize, renovujou, takovy jebky....Za repasovany blinkr na ceskou jebku daji 2000, blatnik na Rapida z roku 8x klidne za 4K. Nekdy si rikam ze to vezme konec, ale ten to evidentne nebere. A jizda je v tom navic za trest
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#16 Příspěvek od tommee »

To tak je. Chápu tvůj přístup, prostě je lepší t to auto má někdo, kdo s ním bude jezdit a komu bude dělat radost. Myslím, že za prověřenou e89 máš dobrou cenu. Ty auta prostě mizej, majitelé si je začínají nechávat.
michalmika
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: stř 16.01.2013 01:00

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#17 Příspěvek od michalmika »

Je to s tím těžký, taky koukám a vidím, že to je marný. Jak MX5, tak Z4 v čemkoliv rozumným, aby to nebyly vyjetý krámy, nejdou pod 14000eur (s nákladama na dovoz).

Můj parkplatz na mobile.de je obrovskej, ale zatím jedinej kus, pro kterej jsem byl rozhodnutej, že pro něj "druhý den" pojedu, zmizel do 1h od vystavení inzerátu.

Pěkných aut je málo :(
ZZZZ
Registrovaný
Příspěvky: 251
Registrován: ned 15.08.2010 00:00

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#18 Příspěvek od ZZZZ »

Hele ja jsem hrozne hodnej, dam vam jeste jeden tip. Co takhle se vybodnout na mobile.de a sledovat me oblibene TZ online https://autoanzeigen.merkur.de/homepage ... ab=vehicle

Pro extremne aktivni ze tenhle platek v tistene podobe dostane na metru v Mnichove v utery a v patek, tzn. den predtim nez ho vepr dostane do schranky k ranni kave. Cumel celnik o pulnoci kdyz jsem mu daval noviny co vyjdou az rano, boze to byly kseftarske casy......
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#19 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

peny píše:... je faktem, že mám určitou hranici, přes kterou prostě jít nechci za 15let staré auto ...
Jenže nové auto takových kvalit, o kterých píšeš o kousek dál v textu, dnes není vyráběno. Snad jen nějaké malovýroby, ale ani těm nemá kdo dodávat motory, např. Morgan skončil s Aero V8 protože BMW ukončilo výrobu motorů. Německý "mlok" Wiesmann skončil úplně. Oba jsou cenově jinde než Z4.
peny píše:… Aktuálně na trhu zřejmě není jiné podobné vozidlo, které by nabízelo zajímavý design, plátěnou střechu, výkonný motor a dobré jízdní vlastnosti a zřejmě už asi ani nebude :-(
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
peny
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 30.01.2018 07:39

Re: Pokračující hledání BMW Z4

#20 Příspěvek od peny »

Francis píše:
peny píše:... je faktem, že mám určitou hranici, přes kterou prostě jít nechci za 15let staré auto ...
Jenže nové auto takových kvalit, o kterých píšeš o kousek dál v textu, dnes není vyráběno. Snad jen nějaké malovýroby, ale ani těm nemá kdo dodávat motory, např. Morgan skončil s Aero V8 protože BMW ukončilo výrobu motorů. Německý "mlok" Wiesmann skončil úplně. Oba jsou cenově jinde než Z4.
peny píše:… Aktuálně na trhu zřejmě není jiné podobné vozidlo, které by nabízelo zajímavý design, plátěnou střechu, výkonný motor a dobré jízdní vlastnosti a zřejmě už asi ani nebude :-(
Ano, to si plně uvědomuji :(
Odpovědět