Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
nebo mi zítra zavolej a vysvětlím ti to.
číslo v SZ
číslo v SZ
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Má zde někdo zkušenost se dvěma nádržema na LPG?
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
ne ale udělat to jde, prostě se propojí
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Každá nádrž musí mít svůj multiventil.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
no to samozřejme
2x nádrž + uchycení
2x multiventil
2x elektroventil na multiventilu
2x odvětrávání
a tankování se propojí stejně jako výstupy
2x nádrž + uchycení
2x multiventil
2x elektroventil na multiventilu
2x odvětrávání
a tankování se propojí stejně jako výstupy
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Ahoj,
a to můžeš legálně mít dvě nádrže?
Nemáte někdo typ na nějakej držák rezervy mimo kufr? Třeba jako se dělá na kouli na jízdní kolo, tak že by to bylo na rezervu?
Díky
a to můžeš legálně mít dvě nádrže?
Nemáte někdo typ na nějakej držák rezervy mimo kufr? Třeba jako se dělá na kouli na jízdní kolo, tak že by to bylo na rezervu?
Díky
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
já bych se na celou rezervu vykašlal.
laiku on chce rezervu na kufr, ne nádrž
laiku on chce rezervu na kufr, ne nádrž

Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Přesně, rezervu, ne nádrž.
Asi tu rezervu člověk často nepouzije, ale zatim jsem mel defekt 2x a pokazdy byla guma k.o.. jednou plech u vrat co rozrizl bocnici a jednou nekdo srazil znacku z ostruvku a jak se rozlomi ten hlinikovy drzak, tak se mi zapichl do dezenu. Za 2 km byla na rafku. :/
Asi tu rezervu člověk často nepouzije, ale zatim jsem mel defekt 2x a pokazdy byla guma k.o.. jednou plech u vrat co rozrizl bocnici a jednou nekdo srazil znacku z ostruvku a jak se rozlomi ten hlinikovy drzak, tak se mi zapichl do dezenu. Za 2 km byla na rafku. :/
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
tak ale to se dá řešit asistencí, nebo kamarádem na telefonu, mě to prostě přijde zbytečny, mužeš prorazit dvě kola a stojíš stejně, nebo jakoukoliv jinou závadu.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
To mas recht. Clovek ma tak nějak ze zvyku potrebu tu rezervu vozit. A prislusnikum staci sada na opravu pneu a kompresor?
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW



Nevím co máš za auto, ale zkus tu gumu hodit jen tak na kouli - opřít o kufr- a chvilku se na to dívej.

LPG mají na každém rožku.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Mam sharana. Ten nebude nikdy hezkej.
Krabice na kolech a nebo krabice na kolech s kolem na zadku. Bud ji teda vyhodim a nebo pujde do rakve. Nic jinýho asi nevymyslim.

Krabice na kolech a nebo krabice na kolech s kolem na zadku. Bud ji teda vyhodim a nebo pujde do rakve. Nic jinýho asi nevymyslim.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Tak nějak jsem procházel články kolem LPG vč. návodů k montáži a všude varují, že v žádném případě nevypínat čerpadlo kvůli přehřívání benzínových vstřiků, někde snad občas nechají chvilku stříkat. Ale co M62 TUB44? Tam je to ojebané, takže benzín necirkuje a nic se neřeší. Takže při běhu na plyn ho klidně vypínám (automatika). Že je to plynařům jedno, je jasné. Ale 540i na plyn jezdí dost. Takže pověra??
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
a proč bys ho vypínal?
to že běží/neběží je vstřikům jedno, ale když by plyn došel nebo se z jiného duvodu přepl na benzín tak by to nebylo moc příjemné.
to že běží/neběží je vstřikům jedno, ale když by plyn došel nebo se z jiného duvodu přepl na benzín tak by to nebylo moc příjemné.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
No aby zbytečně neběhalo, když 95% času jedu na plyn. Navíc ne vždy se daří mít v nádrži aspoň těch deset litrů benzínu. Vše chodí automaticky, takže okamžitě po vypnutí plynu startuje a ani to nepoznám. Spíš mne zajímá to přehříváním benzínových vstřiků.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Ahoj,
mám teď dvě čerstvé zástavby na LPG s Magicem (E60 550i a E66 750i) a u obou se projevuje cukání/kopání při určitých rychlostech a otáčkách. Na mojí E60 především do táhlých kopců, kde mám dojem, že to nechá vyšší kvalt kolem rychlostí 75-85, na dálnici kolem 120-130, při obojím jsou otáčky kolem 2000k, jakmile se zvednou, tak to přestane. Na sedmě to občas kopne dost silně ale i to mírné pocukávání se objevuje (s ní jezdí bratr). Na benzin se to neděje.
Zkoušeli jsme úpravu mapy, ale zatím to úplně nezmizelo. Další tip jsou svíčky, což je pár korun, ale nadruhou stranu se mi nechce prudit Snejka, když to tím nakonec nemusí být.
Máte někdo podobné zkušenosti? Zatím jsem k tomu moc nenašel, teda krom toho, že některým pomohla výměna svíček.
mám teď dvě čerstvé zástavby na LPG s Magicem (E60 550i a E66 750i) a u obou se projevuje cukání/kopání při určitých rychlostech a otáčkách. Na mojí E60 především do táhlých kopců, kde mám dojem, že to nechá vyšší kvalt kolem rychlostí 75-85, na dálnici kolem 120-130, při obojím jsou otáčky kolem 2000k, jakmile se zvednou, tak to přestane. Na sedmě to občas kopne dost silně ale i to mírné pocukávání se objevuje (s ní jezdí bratr). Na benzin se to neděje.
Zkoušeli jsme úpravu mapy, ale zatím to úplně nezmizelo. Další tip jsou svíčky, což je pár korun, ale nadruhou stranu se mi nechce prudit Snejka, když to tím nakonec nemusí být.
Máte někdo podobné zkušenosti? Zatím jsem k tomu moc nenašel, teda krom toho, že některým pomohla výměna svíček.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
je to hlavně o seřízení a celkovém nastavení plynu, taky jsem s tím dřív trošku bojoval, ale ted už vím jak na to.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
A sdílíte si zkušenosti s Vaňkem, nebo jste konkurenti na život a na smrt?
Nerad bych si něco odpálil tím, že to dusí motor a zároveň měnit pokusně díly, mě taky úplně nebaví.

Nerad bych si něco odpálil tím, že to dusí motor a zároveň měnit pokusně díly, mě taky úplně nebaví.
Re: LPG A VSE KOLEM PLYNU V BMW
Vaňěk mě akorát pomlouvá, takže nesdílíme 
