Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 745i upgrade brzd
e65 745i upgrade brzd
dával si někdo 750i přední brzdiče na 745i?
Re: e65 745i upgrade brzd
V čem jsou brzdy ze 750i lepší? Oboje jsou jednopístky s 348mm kotoučem. Až 760i má 374mm.
Re: e65 745i upgrade brzd
750i má dvojpístky, stejnej průměr kotouče ale o 6mm širší a asi dvojnásobna plocha destiček
Re: e65 745i upgrade brzd
tak furt nevím
proč do toho jít
- mám těžké auto LPG + vytlumení,
- mám skladem brzdiče
- širší kotouče, o 6mm,
- dvojnásobná plocha brzd
- 745i a 750i má stejné zadní brzdy.
proč do toho nejít
- 750kvé brzdy vyjedou o 3,5k dráž ale zase je asi nebudu už nikdy měnit
- bude s tím víc práce
- největší mínus asi vidím v tom že to bude cca o 7 kilo rotační hmoty těžší.
proč do toho jít
- mám těžké auto LPG + vytlumení,
- mám skladem brzdiče
- širší kotouče, o 6mm,
- dvojnásobná plocha brzd
- 745i a 750i má stejné zadní brzdy.
proč do toho nejít
- 750kvé brzdy vyjedou o 3,5k dráž ale zase je asi nebudu už nikdy měnit
- bude s tím víc práce
- největší mínus asi vidím v tom že to bude cca o 7 kilo rotační hmoty těžší.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: e65 745i upgrade brzd
Bingo!JaraX píše:- největší mínus asi vidím v tom že to bude cca o 7 kilo rotační hmoty těžší.
Na úplně stejný problém sem narazil při upgrade předních brzd na mém 330ix - nárust neodpružené hmoty na př. kolech o zhruba stejnou váhu způsobil výrazné zlenivění auta v zatáčkách.....
Pravda, 7er je (pojetím a určením) něco jiného než 3er.
PS: Mám na mysli upgrade z OEM 330/24 mm kotoučů + Alu třmeny na 348/30 mm + ocelové třmeny z 335i(x).
Proto šly zase hned pryč a dal jsem tam ///M-Performance brzdy z 235i (340/30 mm + alu dvoupístkové třmeny) které nepřidávají tolik moc hmotnosti navíc.
Re: e65 745i upgrade brzd
750i je v zatáčkách rychlejší jak 745i, ale myslím že to bude jiným softwarem, hardware je stejnej a brzdy těžší.
zase je min pohodlná.
zase je min pohodlná.
Re: e65 745i upgrade brzd
Já bych do toho šel, Jaraxi. Budeš sice pokusný králík, ale třeba to bude stát za to
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: e65 745i upgrade brzd
Kotouče můžeš řádně odvrtat, ale 7kg to neudělá 

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 745i upgrade brzd
Tohle muze a nemusi byt problemJaraX píše: - největší mínus asi vidím v tom že to bude cca o 7 kilo rotační hmoty těžší.


Tohle nejak nechapu, jak muze narust neodpruzene hmoty zpusobit zleniveni auta v zatackach?pavproch píše: Na úplně stejný problém sem narazil při upgrade předních brzd na mém 330ix - nárust neodpružené hmoty na př. kolech o zhruba stejnou váhu způsobil výrazné zlenivění auta v zatáčkách.....


- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: e65 745i upgrade brzd
Prostě s těma velkýma a těžkýma brzdama se to pokládalo do zatáček výrazně neochotněji.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 745i upgrade brzd
Jako ze bylo auto vic nedotacivy?pavproch píše:Prostě s těma velkýma a těžkýma brzdama se to pokládalo do zatáček výrazně neochotněji.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: e65 745i upgrade brzd
Ne, bylo třeba větší silou kroutit volantem.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 745i upgrade brzd
Jo takhle, tak to bych necekal, ze bude takovy rozdil, zajimavy info! 

Re: e65 745i upgrade brzd
Stejně feeling dělají těžká kola, máš pak pocit, že jedeš o třídu větším autem...
Re: e65 745i upgrade brzd
a ted si vem že jsou ty kola těžší třeba o 3kg což je dost, a to je ta váha těch kotoučů
Re: e65 745i upgrade brzd
Z ETK jsem ten rozdíl nepoznal. Začal jsem se o to zajímat hned, jak jsem poprvé viděl brzdy na svém autě.JaraX píše:750i má dvojpístky, stejnej průměr kotouče ale o 6mm širší a asi dvojnásobna plocha destiček
Na nástup účinku brzd u své 745i jsem si už docela zvykl a pár krizových momentů mě přesvědčilo, že to auto schopné zastavovat je. Nicméně bych uvítal, kdyby snesly větší zatížení.
Zadní 19" style 95 s gumou váží přesně 30 kg. Přední nebude o moc lehčí. Když k tomu připočteš třmen, kotouč a celou těhlici, tak další 3 kg v neodpr. hmotách tak tragický nebudou.
Re: e65 745i upgrade brzd
To je pořád jen teorie, prostě někde je ta mez, kdy se to auto změní tak, že si řekneš jo, teď sem udělal víc škody než užitku. A tenhle rozdíl, kdy se tu to zdá ještě ok a kdy už ne, můžou být klidně ty tři kila. To chce vyzkoušet.
Re: e65 745i upgrade brzd
Na 650Ci som dával manželke brzdy z M5 a rozdiel jako svinska krava a pritom oboje su dvojpiest ale vedší priemer kotuča a dosky.
Z 650Ci som si dával brzdy na 545i tuto je to tiež rozdiel jako prasa hlavne ked ideš kudlu a hop bzdíš aj očami, tento rozdiel je velmi moc cítit ten jednopiest je tak na 530d, sa vobec divím že to dávali na 745i/545i proste na V8
Pribrždanie pri slejdovaní vo vyších rýchlostach je velice rozdielne a hlavne omnoho efektivnejšie, neni treba tolko silit brzdy a hlavne aj ten moment došlapnutia je iný, proste lepší.
Ja nepocitujem žiadne omedzenie, prínos niekedy až neuveritelný.
Z 650Ci som si dával brzdy na 545i tuto je to tiež rozdiel jako prasa hlavne ked ideš kudlu a hop bzdíš aj očami, tento rozdiel je velmi moc cítit ten jednopiest je tak na 530d, sa vobec divím že to dávali na 745i/545i proste na V8
Pribrždanie pri slejdovaní vo vyších rýchlostach je velice rozdielne a hlavne omnoho efektivnejšie, neni treba tolko silit brzdy a hlavne aj ten moment došlapnutia je iný, proste lepší.
Ja nepocitujem žiadne omedzenie, prínos niekedy až neuveritelný.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: e65 745i upgrade brzd
745i ma napr piestik železný ale 750i ma sice dva ale hlinikove takže rozdiel vo vahe?tixik píše:Z ETK jsem ten rozdíl nepoznal. Začal jsem se o to zajímat hned, jak jsem poprvé viděl brzdy na svém autě.JaraX píše:750i má dvojpístky, stejnej průměr kotouče ale o 6mm širší a asi dvojnásobna plocha destiček
Na nástup účinku brzd u své 745i jsem si už docela zvykl a pár krizových momentů mě přesvědčilo, že to auto schopné zastavovat je. Nicméně bych uvítal, kdyby snesly větší zatížení.
Zadní 19" style 95 s gumou váží přesně 30 kg. Přední nebude o moc lehčí. Když k tomu připočteš třmen, kotouč a celou těhlici, tak další 3 kg v neodpr. hmotách tak tragický nebudou.
Doska z 745i je menšia ako u 750i docela odost tak vaha UP
Kotuč je o 6mm širší ale zato má stred z hliniku
Tu by som fakt nehladal rozdiely vo vahe.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Re: e65 745i upgrade brzd
Pokud máš možnost tak si to předělej na ty větší brzdy. Pokud chceš auto další roky vlastnit asi bych to udělal. Pokud ne vykašlal bych se na to a nechal serii.
Pokud Jardo jezdíš jako drak na hraně fyzikálních zákonů což občas děláš jak jsi říkal tak by se ti lepší brzdy hodily.
Tu váhu bych řešil hlavně u ALU kol a dával nějaké spešl odlehčené pokud na tom trváš.
Mít kolo o x kg těžší je jistě znát hlavně u 3er ale u 7er je to na zvážení každého jednotlivce jak moc chce jezdit hranu s autem. Při běžné i svižné jízdě bych to neřešil a spíše upřednostnil brzdy.
jinak koupě lehčích Alu kol bys mohl kompenzovat váhu a bylo by to pak v pohodě. Rozdíly jsou patrné například u Mkových kol vs klasika.
Co test 745i vs 750i na brzdách ? je někde popsaný za kolik zabrzdí 745i a za kolik 750i při stejné váze ?
Dalo by se jistě lehce otestovat.
Pokud Jardo jezdíš jako drak na hraně fyzikálních zákonů což občas děláš jak jsi říkal tak by se ti lepší brzdy hodily.
Tu váhu bych řešil hlavně u ALU kol a dával nějaké spešl odlehčené pokud na tom trváš.
Mít kolo o x kg těžší je jistě znát hlavně u 3er ale u 7er je to na zvážení každého jednotlivce jak moc chce jezdit hranu s autem. Při běžné i svižné jízdě bych to neřešil a spíše upřednostnil brzdy.
jinak koupě lehčích Alu kol bys mohl kompenzovat váhu a bylo by to pak v pohodě. Rozdíly jsou patrné například u Mkových kol vs klasika.
Co test 745i vs 750i na brzdách ? je někde popsaný za kolik zabrzdí 745i a za kolik 750i při stejné váze ?
Dalo by se jistě lehce otestovat.