
Se divím, že ty 'starý léčený' kolena toho skiingu tolik snesou. Asi nejlepší způsob zajíždění motoru, naložit auto na dovo a v klidu 1000km tempomat 130 přes tři republiky.
Žádný harakiri vokolo Vyškova :p
Neověřená JPP (jedna paní povídala) - druhý (nový) motor, dyž sa posral, tak při rozborce byl plný Mg-Al pilin. Čili někde něco na/v bloku. Dál už pátrat nebudu.pavproch píše:Prý výrobní vada, ale nepodařilo se mi zjistit, co.
Není zajíždění přežitek?TANN3R píše:Podle mě je to zas ten nejhorší způsob zajíždění, hned po zajíždění na volnoběh![]()
Podle mě je ideál motor zatěžovat co nejvíc, nesetrvávat v konstantních otáčkách a k max otáčkám se dostávat postupně. Na druhou stranu, na nějaké 5tis km dlouhé zajíždění nevěřím. Po hodině běhu už moc není co zajíždět.
Tak zajíždět se nějak musí každej motor, prostě honování a kroužky si na sebe musí "zvyknout". Pokud koupíš nové auto, tak žádné zajíždění řešit nemusíš, protože prostě každej motor už je zajetej ve fabrice.laik píše:Není zajíždění přežitek?TANN3R píše:Podle mě je to zas ten nejhorší způsob zajíždění, hned po zajíždění na volnoběh![]()
Podle mě je ideál motor zatěžovat co nejvíc, nesetrvávat v konstantních otáčkách a k max otáčkám se dostávat postupně. Na druhou stranu, na nějaké 5tis km dlouhé zajíždění nevěřím. Po hodině běhu už moc není co zajíždět.
Kdysi v 60tých letech, kdy byly vroubkovaný písty aby se mohly usadit, tak snad.
V dnešní době mikrometrů a lapovaných dílů snad ani není potřeba. Snad pár set kilometrů lehčí nohou a pak OK??????
Na to bych asi neměl nervy, i když něco podobnýho jsem zažil s Mondeem V6 těsně po záruce, motor se přehříval byl 2x venku, sundaný makovice, kupodivu je nebylo potřeba rovnat a bylo to vodní pumpoupavproch píše:... tváří se že by snad mohl vydržet dýl než druhý.... kéžby.