Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E70 4,8i

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Zpráva
Autor
PaPe Bawo
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: ned 23.09.2018 21:14

E70 4,8i

#1 Příspěvek od PaPe Bawo »

Zdarec borci, mám skromný dotaz. Chtěl bych si pořídit E70 s motorem 4,8i , ale to je jaksi nedostatkové zboží a narazil jsem na motory 4,4i. Jistě někteří máte zkušenosti s tímto agregátem. Jak je na tom s životností? Narazil jsem totiž na inzeráty, ve kterých bylo psáno po výměně motoru, tak se mi do toho vůbec nechce. Sdělíte prosím někdo svou zkušenost? Uvítám každý názor (i od antiSUV samozřejmě:-)) . Díky.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E70 4,8i

#2 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: E70 4,8i

#3 Příspěvek od kawaman »

PaPe měl nejspíš na mysli N63, tomu se vyhni obloukem. Je to časovaná bomba.
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: E70 4,8i

#4 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

4.4 v E70 je a to N63B44, přeplňovaná přímovstřiková V8, tenhle motor nebrat :evil:

tady máš zpověď jednoho nešťastníka, co ten samej motor měl v 6ce...

http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=27&t=91382
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
PaPe Bawo
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: ned 23.09.2018 21:14

Re: E70 4,8i

#5 Příspěvek od PaPe Bawo »

No jooo, myslel jsem si, že to bude krám. Takže nezbývá, než jít do staršího ročníku 4,8 co? Nebo ropa 40D či 50D? Ty jsou na tom taky špatně? Je to samozřejmě úplně jinde než benzinek, ale je jich více na trhu ojetin a výkon celkem dobrej. Měl bych to na dálkové jízdy.
Michal595
Registrovaný
Příspěvky: 1071
Registrován: úte 24.01.2017 23:04

Re: E70 4,8i

#6 Příspěvek od Michal595 »

Ideal je ta 4.8, v pripade ze nejazdis moc tak aj bez lpg, v pripade ako pises dialky das tam lpg a jazdis lacnejsie ako s dieslom ale s radostou.:) nevyhoda ze mozes pozerat max rocnik 2008-zaciatok 2009
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E70 4,8i

#7 Příspěvek od JaraX »

- ropu v žádným připadě, 4,8i s LPG je jiná liga.
- hledej hlavně v DE, u nás jsou to vylítany potvory
- kupuj s mechanikem co dělá BMW, trvej na diagnostice všech jednotek na místě.
- počítej že X5 na servis něco stojí
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E70 4,8i

#8 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Ty jo tak, ze nekdo uzvazuje o 4,4 s turbem tak to jsem myslel, ze uz se, jako tabu nevyslovuje :)
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: E70 4,8i

#9 Příspěvek od laik »

to už si zvykej, atmosféry se ještě dělají??? Není zrovna tahle 4.8 poslední mohykán? A finito?
Atmosféry máme jen my ve starých paštikách a teď jsou jen nafoukaný přímovstřiky bych řekl.
PaPe Bawo
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: ned 23.09.2018 21:14

Re: E70 4,8i

#10 Příspěvek od PaPe Bawo »

JaraX píše:- ropu v žádným připadě, 4,8i s LPG je jiná liga.
- hledej hlavně v DE, u nás jsou to vylítany potvory
- kupuj s mechanikem co dělá BMW, trvej na diagnostice všech jednotek na místě.
- počítej že X5 na servis něco stojí

Díky za rady, s tím dražším servisem počítám, to nebude až takový problém, jelikož chci auto na firmu, tak vše půjde do nákladů. Spíše je problém sehnat tento vůz jako takový a navíc ještě s odpočtem DPH. Na tebe JaraX mám dotaz, jestli blbej, tak předem sorry. Byl bys ochoten jet případně omrknout nějakou tu káru se mnou?
PaPe Bawo
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: ned 23.09.2018 21:14

Re: E70 4,8i

#11 Příspěvek od PaPe Bawo »

Jinak díky všem za postřehy. Kdyby byl někdo s diagnostikou, kdo by si se mnou udělal výlet do raichu, omrknout nějakou tu E70 4,8i , byl bych vděčen a nezůstávám nic dlužen. ;)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E70 4,8i

#12 Příspěvek od JaraX »

jo ja jezdím často do DE,
tak jak něco zajímavého najdeš, tak mi to pošli ke zhodnocení.

odpočet DPH je u tak starého auta blbost,
- ty auta s odpočtem jsou předražená, pak pomalu vyjde levněji koupit neodpočtové auto
- už je to prostě dlouho aby 11 let staré měla jedna firma, nebo prostě poslední majitel aby byl firma
- je to papirově dost komplikované
- ideální auto je to které za 300 koupíš, za 300 za pár let prodáš, no a pak odpočet DPH postrádá smysl, pokud nenapíše že auto je vrak za 50k ale po tomdle FU hodně jde, takže to podle mě za to nestojí.
- zbytyčně se limutuješ na malý okruh aut
PaPe Bawo
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: ned 23.09.2018 21:14

Re: E70 4,8i

#13 Příspěvek od PaPe Bawo »

JaraX píše:jo ja jezdím často do DE,
tak jak něco zajímavého najdeš, tak mi to pošli ke zhodnocení.

odpočet DPH je u tak starého auta blbost,
- ty auta s odpočtem jsou předražená, pak pomalu vyjde levněji koupit neodpočtové auto
- už je to prostě dlouho aby 11 let staré měla jedna firma, nebo prostě poslední majitel aby byl firma
- je to papirově dost komplikované
- ideální auto je to které za 300 koupíš, za 300 za pár let prodáš, no a pak odpočet DPH postrádá smysl, pokud nenapíše že auto je vrak za 50k ale po tomdle FU hodně jde, takže to podle mě za to nestojí.
- zbytyčně se limutuješ na malý okruh aut
Dobrá úvaha. Koukal jsem na mobile.de , tam něco je. Střelím tu mou ropku, a zajedem pro něco.
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

Re: E70 4,8i

#14 Příspěvek od Sweden »

beztak dovezete e65/66 750i/iL :lol: :lol: :lol:
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E70 4,8i

#15 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Jake pouzivate svičky u E70 non LPG 4,8 ?
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: E70 4,8i

#16 Příspěvek od TANN3R »

Je jedno jestli máš plyn nebo ne, vždy tam dávej jen to, co tam patří. Tady je to tuším NGK IZFR6H11, nebo ekvivalent od Bosche. Já z přesvědčení používám NGK, ale asi to bude jedno.
Všechny ty performance, lpg, super svíčky a pod. jsou akorát na problémy. Svíčkama nejde nic vylepšit, jen posrat.
Michal595
Registrovaný
Příspěvky: 1071
Registrován: úte 24.01.2017 23:04

Re: E70 4,8i

#17 Příspěvek od Michal595 »

Teraz som menil a daval mi tam tiez NGK...a spolu s tym som menil aj cievky..
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E70 4,8i

#18 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Tak já se jen snažím předejít těm chybám, který mě generuje E65, myslím tím ty motory jsou stejný N62, takže ty chyby budou přicházet, jak přes kopírák si myslím, když mrknu na servisku u E65, celkem dobře se bude asi dát preventivně předcházet chybám, který se staly u E65.
Viz teď Expanzka a hadice u expanzky, ty bblý hadice objedná všechny a všechny vyměním, to stejný odvětrání motru a membrány, ty už jsem objednal, prostě se zas něco ukáže jako vždy.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E70 4,8i

#19 Příspěvek od JaraX »

hadice a expanzku ti zachrání sníženej termostat, stejně tak trubku
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E70 4,8i

#20 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Jo dobre vedet, ale ty mas svoji klientelu, beru jako upozorneni, dekuji.
Jinak kdo jeste dela svetla s Svitlip a ??? Jake jsou dobre vybojky do e70. Promenuju se v serviska tak zkuste prosim nejakej typ.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Odpovědět