Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E70 4,8i
E70 4,8i
Zdarec borci, mám skromný dotaz. Chtěl bych si pořídit E70 s motorem 4,8i , ale to je jaksi nedostatkové zboží a narazil jsem na motory 4,4i. Jistě někteří máte zkušenosti s tímto agregátem. Jak je na tom s životností? Narazil jsem totiž na inzeráty, ve kterých bylo psáno po výměně motoru, tak se mi do toho vůbec nechce. Sdělíte prosím někdo svou zkušenost? Uvítám každý názor (i od antiSUV samozřejmě:-)) . Díky.
Re: E70 4,8i
4,8 je jako Is v E53 a v E70
4,4 je pouze v E53
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=28&t=16963
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=28&t=98716
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=28&t=98879
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=28&t=92087
4,4 je pouze v E53
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=28&t=16963
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=28&t=98716
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=28&t=98879
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=28&t=92087
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E70 4,8i
PaPe měl nejspíš na mysli N63, tomu se vyhni obloukem. Je to časovaná bomba.
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: E70 4,8i
4.4 v E70 je a to N63B44, přeplňovaná přímovstřiková V8, tenhle motor nebrat
tady máš zpověď jednoho nešťastníka, co ten samej motor měl v 6ce...
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=27&t=91382

tady máš zpověď jednoho nešťastníka, co ten samej motor měl v 6ce...
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=27&t=91382
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: E70 4,8i
No jooo, myslel jsem si, že to bude krám. Takže nezbývá, než jít do staršího ročníku 4,8 co? Nebo ropa 40D či 50D? Ty jsou na tom taky špatně? Je to samozřejmě úplně jinde než benzinek, ale je jich více na trhu ojetin a výkon celkem dobrej. Měl bych to na dálkové jízdy.
Re: E70 4,8i
Ideal je ta 4.8, v pripade ze nejazdis moc tak aj bez lpg, v pripade ako pises dialky das tam lpg a jazdis lacnejsie ako s dieslom ale s radostou.
nevyhoda ze mozes pozerat max rocnik 2008-zaciatok 2009

Re: E70 4,8i
- ropu v žádným připadě, 4,8i s LPG je jiná liga.
- hledej hlavně v DE, u nás jsou to vylítany potvory
- kupuj s mechanikem co dělá BMW, trvej na diagnostice všech jednotek na místě.
- počítej že X5 na servis něco stojí
- hledej hlavně v DE, u nás jsou to vylítany potvory
- kupuj s mechanikem co dělá BMW, trvej na diagnostice všech jednotek na místě.
- počítej že X5 na servis něco stojí
Re: E70 4,8i
Ty jo tak, ze nekdo uzvazuje o 4,4 s turbem tak to jsem myslel, ze uz se, jako tabu nevyslovuje 

E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E70 4,8i
to už si zvykej, atmosféry se ještě dělají??? Není zrovna tahle 4.8 poslední mohykán? A finito?
Atmosféry máme jen my ve starých paštikách a teď jsou jen nafoukaný přímovstřiky bych řekl.
Atmosféry máme jen my ve starých paštikách a teď jsou jen nafoukaný přímovstřiky bych řekl.
Re: E70 4,8i
JaraX píše:- ropu v žádným připadě, 4,8i s LPG je jiná liga.
- hledej hlavně v DE, u nás jsou to vylítany potvory
- kupuj s mechanikem co dělá BMW, trvej na diagnostice všech jednotek na místě.
- počítej že X5 na servis něco stojí
Díky za rady, s tím dražším servisem počítám, to nebude až takový problém, jelikož chci auto na firmu, tak vše půjde do nákladů. Spíše je problém sehnat tento vůz jako takový a navíc ještě s odpočtem DPH. Na tebe JaraX mám dotaz, jestli blbej, tak předem sorry. Byl bys ochoten jet případně omrknout nějakou tu káru se mnou?
Re: E70 4,8i
Jinak díky všem za postřehy. Kdyby byl někdo s diagnostikou, kdo by si se mnou udělal výlet do raichu, omrknout nějakou tu E70 4,8i , byl bych vděčen a nezůstávám nic dlužen. 

Re: E70 4,8i
jo ja jezdím často do DE,
tak jak něco zajímavého najdeš, tak mi to pošli ke zhodnocení.
odpočet DPH je u tak starého auta blbost,
- ty auta s odpočtem jsou předražená, pak pomalu vyjde levněji koupit neodpočtové auto
- už je to prostě dlouho aby 11 let staré měla jedna firma, nebo prostě poslední majitel aby byl firma
- je to papirově dost komplikované
- ideální auto je to které za 300 koupíš, za 300 za pár let prodáš, no a pak odpočet DPH postrádá smysl, pokud nenapíše že auto je vrak za 50k ale po tomdle FU hodně jde, takže to podle mě za to nestojí.
- zbytyčně se limutuješ na malý okruh aut
tak jak něco zajímavého najdeš, tak mi to pošli ke zhodnocení.
odpočet DPH je u tak starého auta blbost,
- ty auta s odpočtem jsou předražená, pak pomalu vyjde levněji koupit neodpočtové auto
- už je to prostě dlouho aby 11 let staré měla jedna firma, nebo prostě poslední majitel aby byl firma
- je to papirově dost komplikované
- ideální auto je to které za 300 koupíš, za 300 za pár let prodáš, no a pak odpočet DPH postrádá smysl, pokud nenapíše že auto je vrak za 50k ale po tomdle FU hodně jde, takže to podle mě za to nestojí.
- zbytyčně se limutuješ na malý okruh aut
Re: E70 4,8i
Dobrá úvaha. Koukal jsem na mobile.de , tam něco je. Střelím tu mou ropku, a zajedem pro něco.JaraX píše:jo ja jezdím často do DE,
tak jak něco zajímavého najdeš, tak mi to pošli ke zhodnocení.
odpočet DPH je u tak starého auta blbost,
- ty auta s odpočtem jsou předražená, pak pomalu vyjde levněji koupit neodpočtové auto
- už je to prostě dlouho aby 11 let staré měla jedna firma, nebo prostě poslední majitel aby byl firma
- je to papirově dost komplikované
- ideální auto je to které za 300 koupíš, za 300 za pár let prodáš, no a pak odpočet DPH postrádá smysl, pokud nenapíše že auto je vrak za 50k ale po tomdle FU hodně jde, takže to podle mě za to nestojí.
- zbytyčně se limutuješ na malý okruh aut
Re: E70 4,8i
Jake pouzivate svičky u E70 non LPG 4,8 ?
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E70 4,8i
Je jedno jestli máš plyn nebo ne, vždy tam dávej jen to, co tam patří. Tady je to tuším NGK IZFR6H11, nebo ekvivalent od Bosche. Já z přesvědčení používám NGK, ale asi to bude jedno.
Všechny ty performance, lpg, super svíčky a pod. jsou akorát na problémy. Svíčkama nejde nic vylepšit, jen posrat.
Všechny ty performance, lpg, super svíčky a pod. jsou akorát na problémy. Svíčkama nejde nic vylepšit, jen posrat.
Re: E70 4,8i
Teraz som menil a daval mi tam tiez NGK...a spolu s tym som menil aj cievky..
Re: E70 4,8i
Tak já se jen snažím předejít těm chybám, který mě generuje E65, myslím tím ty motory jsou stejný N62, takže ty chyby budou přicházet, jak přes kopírák si myslím, když mrknu na servisku u E65, celkem dobře se bude asi dát preventivně předcházet chybám, který se staly u E65.
Viz teď Expanzka a hadice u expanzky, ty bblý hadice objedná všechny a všechny vyměním, to stejný odvětrání motru a membrány, ty už jsem objednal, prostě se zas něco ukáže jako vždy.
Viz teď Expanzka a hadice u expanzky, ty bblý hadice objedná všechny a všechny vyměním, to stejný odvětrání motru a membrány, ty už jsem objednal, prostě se zas něco ukáže jako vždy.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E70 4,8i
hadice a expanzku ti zachrání sníženej termostat, stejně tak trubku
Re: E70 4,8i
Jo dobre vedet, ale ty mas svoji klientelu, beru jako upozorneni, dekuji.
Jinak kdo jeste dela svetla s Svitlip a ??? Jake jsou dobre vybojky do e70. Promenuju se v serviska tak zkuste prosim nejakej typ.
Jinak kdo jeste dela svetla s Svitlip a ??? Jake jsou dobre vybojky do e70. Promenuju se v serviska tak zkuste prosim nejakej typ.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
