
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N53B30O0
Re: N53B30O0
Jo za to smetené pístní kroužky na N52 2.5l se také vlastně nikdy nestává
, a to nevím jak moc konstrukčně je mezi N52 a N53 rozdíl ale třeba takové uložení vačky na N52 nebo v horším případě ojetá vačka to je také paráda..

Re: N53B30O0
Cívky a vstřiky mi měnili když mi v záruce měnili HPFP. Cívky a vstřiky asi měnili preventivně (byl to první rok s motorem N53). Je to skoro 10 let, 150K km a o té doby jsem nic neměnil (kromě jednoho senzoru tlaku paliva, svíček, oleje a filtrů).
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Tak nové zprávy z BMW sou, že žádné nejsou - soudruzi v Munchen stále neví co a jak je blbě s tím Nikasilem či kde a proto prozatím neposlali další N53B30.
Re: N53B30O0
to je mazec ....mají to poslat jinej motor a hotovo. Nechceš to popohnat přes právníka ? Nebo sám jim napsat pěkný email se zduvodněním ?
Myslím si že jsou páky jak stím pohnout záleží na tobě zda budeš čekat do léta nebo ne....
Myslím si že jsou páky jak stím pohnout záleží na tobě zda budeš čekat do léta nebo ne....
Re: N53B30O0
Kluci v polském klubu řeší na jednom kabriu už třetí motor N53, takhle vypadají válce a písty po ujetí 50km, krásně umyté benzínem a zároveň přidřené na nikasilu. Jen tak mne napadá, jestli za to nemůže špatná průchodnost výfukové větve a špatné vyhodnocení kontrolní sondy. Nevíte někdo, jak funguje součinnost lambda sond, pokud jedna výfuková větev má precat sondu umírající, ale zároveň nezasahující za toleranci pro aktivaci chybové hlášky a druhá precat vyhodnocuje správně ?


Re: N53B30O0
mě se líbí jak si ti lidi zvyknou na vše, furt se to sere? nevadí, budem furt spravovat. je to drahy na provoz? nevadí, budem platit.
N63 a N47, N57, N53 apod odchází jedna za druhou? nevadí budem měnit motory.
N63 a N47, N57, N53 apod odchází jedna za druhou? nevadí budem měnit motory.
Naposledy upravil(a) JaraX dne úte 15.01.2019 19:20, celkem upraveno 1 x.
Re: N53B30O0
A čo je účelom tohoto prípevku ?JaraX píše:mě se líbí jak si ti lidi zvyknou na vše, furt se to sere? nevadí, budem furt spravovat. je to drahy na provoz? nevadí, budem platit.
N63 a N47, N57 apod odchází jedna za druhou? nevadí budem měnit motory.
Re: N53B30O0
asi nic, jen tomu uplně nerozumím.
Re: N53B30O0
Nevšimol si si že toto vlakno má nadpis N53B30 ?JaraX píše:mě se líbí jak si ti lidi zvyknou na vše, furt se to sere? nevadí, budem furt spravovat. je to drahy na provoz? nevadí, budem platit.
N63 a N47, N57 apod odchází jedna za druhou? nevadí budem měnit motory.
Re: N53B30O0
ok, dopíšu to do seznamu, promin 

Re: N53B30O0
jarax --- dobře ty 

Re: N53B30O0
Něco mi to připomíná 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: N53B30O0
Hehe jj. Pomalu jednej pokud ta Mnichovská dohoda nedopadne.. :
https://auto.bazos.cz/inzerat/99163567/ ... -50tis.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/99163567/ ... -50tis.php
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
Tak a ted tu o cervene karkulce prosim -)
Re: N53B30O0
jj v chotetove bych si nekoupil ani ventilek
Re: N53B30O0
já zrovna z chotětova beru docela dost a nemužu si absolutně stěžovat.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: N53B30O0
No je to jen příklad, nevím čím to má podložený ledaže koupeno v Čechách s dohledatelnou historií a ty ceny jsou tam celkově nadprůměr. V nadpise "najeto jen 50tis", v textu 60tis. snad je na odzkoušení aspoň v autě. Osobně tam vůbec nenakupuju, mám to z ruky a pár telefonátů mě taky stačilo.
Re: N53B30O0
Tak jaká pane, jezdíš? Nebo se ti bojej dát do auta další N53? 

Re: N53B30O0
dle mého čekají do jara/léta ....
určitě by už napsal...
Prostě dobře investované prachy.

určitě by už napsal...
Prostě dobře investované prachy.
