
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
ACC je super věc, stačí pochopit že se nejedná o klasický tempomat a majitel má vyhráno. Pokud si majitel myslí že se uloží do komfortů nastaví ACC a okolí zdar a vymrdej nemusím sledovat provoz je na omylu. Jste všichni moc zhejčkaný všemožnýma sračkama, sedněte do okty z roku výroby jako e65, jezděte s ní půl roku pak se vraťte do e65 a budete všichni v ráji i s ACC. 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Já jsem taky s ACC spokojen, naučil jsem se s ním pracovat a je to super. Novější auta ho maj určitě lepší, ale takové auto nechci, takže nějaký malý nedostatek jsem schopen odpustit (občas pomůžu plynem, ať tak nebrzdí)
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
no je videt ze sme asi kazdej z jinyho koutu republiky. ja teda taky club ani acc nemusim... club je sice pohodlnej ale definitivne nikdy bych ho nechtel do auta ani za zlaty tele... proste vychlazovani je totalni must have a je to jedna z nejvetsich prednosti tech sedacek v sedmicce.. mam to i v cadillacu a proste ne, auto v lete bez chlazeni je asi jako auto v zime bez vyhrevu...
a to acc taky v 65 neni zadna vyhra.. to fakt nefunguje jak ma, zere to jak dement, jak to pred tebne nekdo posle brzdi to jak debil a pri tom provozu v kterym denne jezdime je to kazdou pulminutu co jedes a tempomati si udela mezeru na kamion a hned tam nekoho mas.. a tempomat brzdi... a hned dalsi se ti tam nacpe... a dal a dal a dal .. a radsi to vypnes
a to ze to vyjede z pruhu a napocita do deseti a nekdo te zezadu uz vyblikava ze si debil to je taky hned....
nemam problem se tomu prizpusobit ale je to otravna sracka... hodi se to jen obcas ze se na nekho povesis a jedes za nim, jenze pak to zere jak prokoplej tank, z kopce to brzdi a furt to drzi min. 10/100 a do kopce to drzi podlahu a jede tak za 60/100...
kdyz jedu na nohu tak jedu tak za 11/100lpg kdyz jedu na acc tak jedu tak za 18...
z Fkem neporovnatelny... tam jedu prakticky kam chci a ani nesahnu na pedaly... jen tukam o plyn pri rozjezdu...
a to acc taky v 65 neni zadna vyhra.. to fakt nefunguje jak ma, zere to jak dement, jak to pred tebne nekdo posle brzdi to jak debil a pri tom provozu v kterym denne jezdime je to kazdou pulminutu co jedes a tempomati si udela mezeru na kamion a hned tam nekoho mas.. a tempomat brzdi... a hned dalsi se ti tam nacpe... a dal a dal a dal .. a radsi to vypnes

nemam problem se tomu prizpusobit ale je to otravna sracka... hodi se to jen obcas ze se na nekho povesis a jedes za nim, jenze pak to zere jak prokoplej tank, z kopce to brzdi a furt to drzi min. 10/100 a do kopce to drzi podlahu a jede tak za 60/100...
kdyz jedu na nohu tak jedu tak za 11/100lpg kdyz jedu na acc tak jedu tak za 18...
z Fkem neporovnatelny... tam jedu prakticky kam chci a ani nesahnu na pedaly... jen tukam o plyn pri rozjezdu...
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
uplne omylem sem kliknul n a prvnistranku kde jsou popsany vyhody/nevyhody e65 a e60.. a chybi mi tam jedna fakt zasadne zasadni polozka a to je auto park... takova kravina ale to posunuje e65 do uplne jiny dimenze ovladani auta... to je tak odporne pohodlny nemuset si hlidat a ani drzet nohu na brzde pri kazdym zastaveni... at uz na svetlech nebo v mekaci nebo proste kdekoliv je uplne navykovy a kdyz to auto nema tak bych ho taky nejradsi zapalil... to jediny nedokazu tomu cadillacu odpustit, ani zadny e60 atd.. to uz radsi jedu f01 nebo e70 a zapinam to hned.... hlavne to je vec co se v autech pomalu rozsiruje az dneska a tohle strary plesnivy hovno to uz ma 18 let... to je totalni ulet
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
už jsem ti to tam doplnil 
jak říkám, já nejsem moc tempomatovej typ, jedu na tempomat at mám jakej chci cca 20-30 procent z cesty a ACC se mi libi.

jak říkám, já nejsem moc tempomatovej typ, jedu na tempomat at mám jakej chci cca 20-30 procent z cesty a ACC se mi libi.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
ja sem kdysi byl desne tempomatovej ale ted si posledni dobou vsimam ze nezapinam zadnej... proste jedu jak to vidim... a cejtim... neni moc prilezitosti pro tempomat..
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
ja to ACC miluju, když jedu k tobě tak na to jedu 80% cesty, pecka prostě..
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
To nejde nějak jednoduše nastavit ta vzdálenost, kterou má to ACC udržovat mezi tebou a autem před tebou?
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
jde ale to je prave to... moderni tempomaty se dokazou lepit skoro az nebezpecne naraznik na naraznik, zatimco e65 ma minimalni vzadlenost asi 17m... coz je jak rudej hadr na vsechny auta ktery tu mezeru okamzite a ne zcela nepochopitelne vyuzijou tkaze se tam proste s klidem zaradi... a ten tempomat jde prudce do brzd ( coz nepochopi nikdo za tebou protoze normalne bys to ignoroval a maj te za kreteny a je to i nebezpecny) a udela si zase ten 17m rozchod... takze na takovy jizni spojce si za uplnyho zmrdokretena asi za 10 minut co vytvori 1800 krizovejch situaci a vypada jak ozralej...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
No, je krapet tezkopadny -) Nejvic mne asi sere ta jeho aklimatizace po uvolneni pruhu, to je tak trochu k nasrani -) Ale jinak jsem rad ze ho mam. Efkovy je inteligentni, ten v sedme, petce nebo v gaziku je proste dedek co pamatuje Semika jeste jako hribe... Kdyz mne sere moc, popozenu ho plynem.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
"Úplnej zmrdokretén" mě po ránu rozesmál...
A ten adaptivní tempomat nejde přepnout na obyčejný?
Matiz: Myslíš, že po uvolnění pruhu mu trvá dlouho než zase začne zrychlovat?

A ten adaptivní tempomat nejde přepnout na obyčejný?
Matiz: Myslíš, že po uvolnění pruhu mu trvá dlouho než zase začne zrychlovat?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
jo. trva mu to dyl nez mym myslenkovym pochodum -)
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
prave ze bohuzel nejde, jinak bych to treba i nekdy zapnul, kdyz jedu okrsku kilo tak na tom pedalu prece nemusim furt stat. Nebo dalnice. Ale bohuzel...
a to s tou spotrebou co psal Snejk je pravda, ja to jen nechtel zminovat, abych nebyl za setrilka co nema na benzin
ale je to proste tak - ten tempomat nedokaze zrychlit rozumne, proste na to dupne a jede, aby byl na pozadovany rychlosti co nejdriv. Kdyz to pustis po tom co si jedes pilu zleva zprava tak je to auto tak v nalade, ze to proste neni ani pohodlny jak to cuka.
A brzdeni je taky zmrdsky. Jedes si klidek v pomalym a nekdo z pravyho tim chce jen projet protoze chce do odbocovaciho napravo od tvyho pomalyho. Takze pred tebou projede z levyho do pravyho a rovnou jede do odbocovaciho. Nezfetovanej nevozralej ridic by max sundal nohu z plynu nebo proste vidi, predvida a jede a neresi. ACC to zadupne, nez to dobrzdi tak auto je v odbocovacim tak na to hned zase ACC dupe at jede kolik ma...
a to s tou spotrebou co psal Snejk je pravda, ja to jen nechtel zminovat, abych nebyl za setrilka co nema na benzin


A brzdeni je taky zmrdsky. Jedes si klidek v pomalym a nekdo z pravyho tim chce jen projet protoze chce do odbocovaciho napravo od tvyho pomalyho. Takze pred tebou projede z levyho do pravyho a rovnou jede do odbocovaciho. Nezfetovanej nevozralej ridic by max sundal nohu z plynu nebo proste vidi, predvida a jede a neresi. ACC to zadupne, nez to dobrzdi tak auto je v odbocovacim tak na to hned zase ACC dupe at jede kolik ma...
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
a k tomu auto parku - ano, je to super vec, ja to zacal pouzivat, protoze ten volitelnej cudlik na volantu nema moc co jinyho nabidnout.
Akorat pri pouzivani clovek nesmi byt kokot jako ja. Obcas se mi stane, ze s tim stojim na svetlech 2 minuty a nejak ze zvyku nebo co slapnu pak znova na brzu, coz zapne rucku natvrdo. Pak se clovek chce rozjet a ne e e.
Akorat pri pouzivani clovek nesmi byt kokot jako ja. Obcas se mi stane, ze s tim stojim na svetlech 2 minuty a nejak ze zvyku nebo co slapnu pak znova na brzu, coz zapne rucku natvrdo. Pak se clovek chce rozjet a ne e e.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Abychom furt nepomlouvali fko je to
Další věc v čem je fko lepší
Založíte někdo sekci e65 Vs f01 ?
Další věc v čem je fko lepší
Založíte někdo sekci e65 Vs f01 ?

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Me to teda neprepina na rucku kdyz slapu na pedal pri autop
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
ručku to dá jen když vypneš motor nebo vysedneš ze sedačky,
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
okej tak ja vam to snad natocim na video
Prijedu na semafor, auto zastavi, zapne se auto park - zelena barva ikony a clovek nemusi mit nohu na brzde. Kdyz ji ale clovek pouzije tak ikona zcervana. Pak nestaci slapnout na plyn, protoze rucka je zatazena....

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
to máš nějaky v prdeli, prosezenou sedačku nebo tak něco,
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jasne Jaraxi
Nicmene pochybuju, protoze cidlo v sedacce funguje dobre - kdyz couvam ke garazi tak jedu na milimetry, takze si otevru dvere, vyklonim se jak ridic kamionu a couvam... staci trosku nadzvednout prdel a auto mi tam hned hodi natvrdo rucku. Cili teoreticky muzu zapomenout na ghost ride. Skoda, vzdycky sem si chtela zatancovat vedle jedouciho auta, ale musel bych na sedacku hodit pytel cementu 

