Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

N53B30O0

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#981 Příspěvek od pavproch »

Nejezdím, čekám na info kdy bude pátý motor.

Navíc je fčíl zima a sníh, takže mám plnou hlavu jiných radostí, než je uhánět (sem se právě vrátil z famózního týdne na prknech ve Francii a už myslím na další obloučky...)
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: N53B30O0

#982 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Už chápu, že xDrive výbava je tady nutnost.. ;)
chedar93
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 01.02.2018 19:30

Re: N53B30O0

#983 Příspěvek od chedar93 »

Měnil tu někdo víko kvůli separátoru? Mám podezření podle googlu, spotřeba oleje a rozhození chodu motoru po nadzvednutí víčka oleje+podtlak pod víčkem..
Na druhou stranu dva mechanici mi řekli, že je to normální, dokud nehází volnoběh za běžných podmínek. Tak teď nevim.?
Uživatelský avatar
mykovec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 13.04.2016 00:00
Bydliště: České Budějovice

Re: N53B30O0

#984 Příspěvek od mykovec »

Já měnil asi před rokem kvůli vysoké spotřebě oleje. Je to docela pálka jen kvůli separátoru. Chod po nadzvednutí víčka jsem tenkrát neřešil, ale pomohlo to, žere to teď tak max.polovinu toho, co předtím.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#985 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Dá se to koupit jako opravdná sada, ale musíš opatrně rozřezat víko a separátor vyměnit a zpět opět slepit. U toho bych ale víko stejně raději sundal a kompletně bych vyčistil tu cestu k PCV membráně , občas to bývá zasraný fest :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#986 Příspěvek od JaraX »

ale ta sada není origo ne? nemáš jistotu že ta guma má přesné vlastnosti, stejně jako u N62 nebo třeba M54 když dáš neorigo separator, prostě to dělá bordel,
navíc nevím jak u N53, ale u většiny motorů ty cestičky ve ventilvíku jsou zalitý a prostě je nevyčistíš.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#987 Příspěvek od MattyX Moderátor »

hele stojí to tácek asi, práce na jeden den, můžeš to zkusit než koupíš víko za 15K :)
Na YT je pár videii že to někdo dělal a jako nejsou zatím problémy, ale vím co myslíš ;)

Ono třeba na N54 je seriový PCV i když ho koupíš origo BMW úplně na hovno a prostě tuningová náhrada je o kus jinde :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#988 Příspěvek od JaraX »

jo tak určitě je to lepší než nějaká děravá membrána, o tom žádná.
chedar93
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 01.02.2018 19:30

Re: N53B30O0

#989 Příspěvek od chedar93 »

O tý opravný sadě vim, ale originální díl mi přijde lepší cesta, než to pořád sundavat a řešit, že to netěsní..
Šlo mi hlavně o to, jak to diagnostikujete, že je to na výměnu.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#990 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Tak originální díl je cesta, když se ti za kus plastu chce dávat 15tis :)
Já jsem to ještě nikomu neřešil, primárně se věnuji N54, kde originální řešení stojí za fekální hmotu, ale klidně to někomu na požádání vyměním tou opravnou sadou u N55. Mrdání s penězma nad zbytečnostma by nám všem šlo, kdyby jsme doma na to měli tiskárny :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Uživatelský avatar
mykovec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 13.04.2016 00:00
Bydliště: České Budějovice

Re: N53B30O0

#991 Příspěvek od mykovec »

Tak ja menil viko, protoze jsem nesehnal nikoho, kdo by to na tu N53 tou opravnou sadou udelal (a kterej by to nedelal poprvy a aspon trochu vedel). Jinak to neni za 15K, ale za 10,7K pred slevou, tak by to snad za 9K slo sehnat. Neni to malo, to je pravda, ale tak nejak jsem si uz zvyknul, ze tiskarna na prachy je povinna zakladni vybava u vylitany N53 :D Odchazi mi dost veci i tak, ze si tak nejak uz nechci dovolit polovicaty reseni, jestli to bude slepeny drzet nebo potece. Uplne mi staci, co jinyho dalsiho zase prijde a asponn ten separator uz neresim a je snim klid.
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

Re: N53B30O0

#992 Příspěvek od Giovany1971 »

Ahoj... tak tě vítám do klubu... Soudruzi v NSR..to tak přesně naplánovali.. každý kdo chce jejich výrobek použivat v klidu a pokud možno co nejdéle... brzy příjde na fakt... že tyhle stroje funguji jen s origo díly....za předem danou marži...nikoli bastly...ty jsou povětšinou konečna řešení pro vraky zralé na šroták... Resumé...kdo chce BMW vlastnit... musí za jeho funkčnost do skonání světa tvrdě platit...
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#993 Příspěvek od pavproch »

Kruh se uzavřel, v ex -pj- 330i e90 sem seděl poprvé 31.7.2011 a neska podruhé.... Deed is done. S mmirou sme si plácli. Na začátku března budu mít "nový" služebák. :idea:

Fčíl ešče dokopat autorizák, aby do brambora dali pátý N53B30 abych to moh následně jako "pojízdné" šoupnout do aaaaáček.
de-nitro
Registrovaný
Příspěvky: 245
Registrován: čtv 29.01.2015 01:00

Re: N53B30O0

#994 Příspěvek od de-nitro »

nech si vratit penize a prodej to bez motoru
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: N53B30O0

#995 Příspěvek od Filozof »

Takže auto co kupuješ je N52 nebo taky N53 to jsme se nedověděli.

Pokud N52 tak gratujuji k vyřešení problémů. ;) :D
MMM123
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: sob 11.04.2015 00:00

Re: N53B30O0

#996 Příspěvek od MMM123 »

Zdravím páni, potrebujem poradiť (E90LCI N53B30)- monitorovacie lambda sondy už nepracujú úplne spoľahlivo. Ide o diely 11787545074 a 11787545075. Je nutné použiť len sondy z predajnej siete BMW (cca 250€/ks), alebo fungujú spoľahlivo aj aftermarket náhrady (cca 55-85€/ks)? Z náhrad sú dostupné sondy výrobcov Bosch, FAE, Facet a Carolstat. Poradí niekto, máte skúsenosti s náhradami?
Uživatelský avatar
mykovec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 13.04.2016 00:00
Bydliště: České Budějovice

Re: N53B30O0

#997 Příspěvek od mykovec »

Ja mam vymenene Bosch obe ridici a podle vseho s tim neni problem. Podle tech cen (6100ks) bych uz ted bejval dal Bosch i ty monitorovaci (puvodne jsem kupoval oem). Bosch pri cene 1800ks*2 vs. oem 6100*2 bych to ted klidne uz i risknul a koupil Bosch i dozadu i kdyby to nefungovalo a .usdl bych to pak vymenit. Ale myslim si, ze to fungovat bude.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#998 Příspěvek od pavproch »

Filozof píše:Takže auto co kupuješ je N52 nebo taky N53 to jsme se nedověděli.

Pokud N52 tak gratujuji k vyřešení problémů. ;) :D
e90 N52B30A 190 kW MY2006 6MT, žádné zbytečné pičičandy jako idrive a pod., nalítáno jen 75tis km
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: N53B30O0

#999 Příspěvek od Filozof »

Pavproch: Tak to gratuluji zní to jako super koupě. Tak malý nájezd je záruka 99procent že bude auto OK.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N53B30O0

#1000 Příspěvek od pavproch »

Kuju, taky doufám. Jen to budu muset nechat přelakovat nebo zabalit do fojle, stříbrnou prostě nedávám, pro klid v duši potřebuju černou (barvu auta)
Odpovědět