Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
N53B30O0
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Nejezdím, čekám na info kdy bude pátý motor.
Navíc je fčíl zima a sníh, takže mám plnou hlavu jiných radostí, než je uhánět (sem se právě vrátil z famózního týdne na prknech ve Francii a už myslím na další obloučky...)
Navíc je fčíl zima a sníh, takže mám plnou hlavu jiných radostí, než je uhánět (sem se právě vrátil z famózního týdne na prknech ve Francii a už myslím na další obloučky...)
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: N53B30O0
Už chápu, že xDrive výbava je tady nutnost.. 

Re: N53B30O0
Měnil tu někdo víko kvůli separátoru? Mám podezření podle googlu, spotřeba oleje a rozhození chodu motoru po nadzvednutí víčka oleje+podtlak pod víčkem..
Na druhou stranu dva mechanici mi řekli, že je to normální, dokud nehází volnoběh za běžných podmínek. Tak teď nevim.?
Na druhou stranu dva mechanici mi řekli, že je to normální, dokud nehází volnoběh za běžných podmínek. Tak teď nevim.?
Re: N53B30O0
Já měnil asi před rokem kvůli vysoké spotřebě oleje. Je to docela pálka jen kvůli separátoru. Chod po nadzvednutí víčka jsem tenkrát neřešil, ale pomohlo to, žere to teď tak max.polovinu toho, co předtím.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
Dá se to koupit jako opravdná sada, ale musíš opatrně rozřezat víko a separátor vyměnit a zpět opět slepit. U toho bych ale víko stejně raději sundal a kompletně bych vyčistil tu cestu k PCV membráně , občas to bývá zasraný fest 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: N53B30O0
ale ta sada není origo ne? nemáš jistotu že ta guma má přesné vlastnosti, stejně jako u N62 nebo třeba M54 když dáš neorigo separator, prostě to dělá bordel,
navíc nevím jak u N53, ale u většiny motorů ty cestičky ve ventilvíku jsou zalitý a prostě je nevyčistíš.
navíc nevím jak u N53, ale u většiny motorů ty cestičky ve ventilvíku jsou zalitý a prostě je nevyčistíš.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
hele stojí to tácek asi, práce na jeden den, můžeš to zkusit než koupíš víko za 15K 
Na YT je pár videii že to někdo dělal a jako nejsou zatím problémy, ale vím co myslíš
Ono třeba na N54 je seriový PCV i když ho koupíš origo BMW úplně na hovno a prostě tuningová náhrada je o kus jinde

Na YT je pár videii že to někdo dělal a jako nejsou zatím problémy, ale vím co myslíš

Ono třeba na N54 je seriový PCV i když ho koupíš origo BMW úplně na hovno a prostě tuningová náhrada je o kus jinde

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: N53B30O0
jo tak určitě je to lepší než nějaká děravá membrána, o tom žádná.
Re: N53B30O0
O tý opravný sadě vim, ale originální díl mi přijde lepší cesta, než to pořád sundavat a řešit, že to netěsní..
Šlo mi hlavně o to, jak to diagnostikujete, že je to na výměnu.
Šlo mi hlavně o to, jak to diagnostikujete, že je to na výměnu.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
Tak originální díl je cesta, když se ti za kus plastu chce dávat 15tis 
Já jsem to ještě nikomu neřešil, primárně se věnuji N54, kde originální řešení stojí za fekální hmotu, ale klidně to někomu na požádání vyměním tou opravnou sadou u N55. Mrdání s penězma nad zbytečnostma by nám všem šlo, kdyby jsme doma na to měli tiskárny

Já jsem to ještě nikomu neřešil, primárně se věnuji N54, kde originální řešení stojí za fekální hmotu, ale klidně to někomu na požádání vyměním tou opravnou sadou u N55. Mrdání s penězma nad zbytečnostma by nám všem šlo, kdyby jsme doma na to měli tiskárny

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: N53B30O0
Tak ja menil viko, protoze jsem nesehnal nikoho, kdo by to na tu N53 tou opravnou sadou udelal (a kterej by to nedelal poprvy a aspon trochu vedel). Jinak to neni za 15K, ale za 10,7K pred slevou, tak by to snad za 9K slo sehnat. Neni to malo, to je pravda, ale tak nejak jsem si uz zvyknul, ze tiskarna na prachy je povinna zakladni vybava u vylitany N53
Odchazi mi dost veci i tak, ze si tak nejak uz nechci dovolit polovicaty reseni, jestli to bude slepeny drzet nebo potece. Uplne mi staci, co jinyho dalsiho zase prijde a asponn ten separator uz neresim a je snim klid.

- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Re: N53B30O0
Ahoj... tak tě vítám do klubu... Soudruzi v NSR..to tak přesně naplánovali.. každý kdo chce jejich výrobek použivat v klidu a pokud možno co nejdéle... brzy příjde na fakt... že tyhle stroje funguji jen s origo díly....za předem danou marži...nikoli bastly...ty jsou povětšinou konečna řešení pro vraky zralé na šroták... Resumé...kdo chce BMW vlastnit... musí za jeho funkčnost do skonání světa tvrdě platit...
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Kruh se uzavřel, v ex -pj- 330i e90 sem seděl poprvé 31.7.2011 a neska podruhé.... Deed is done. S mmirou sme si plácli. Na začátku března budu mít "nový" služebák.
Fčíl ešče dokopat autorizák, aby do brambora dali pátý N53B30 abych to moh následně jako "pojízdné" šoupnout do aaaaáček.

Fčíl ešče dokopat autorizák, aby do brambora dali pátý N53B30 abych to moh následně jako "pojízdné" šoupnout do aaaaáček.
Re: N53B30O0
nech si vratit penize a prodej to bez motoru
Re: N53B30O0
Takže auto co kupuješ je N52 nebo taky N53 to jsme se nedověděli.
Pokud N52 tak gratujuji k vyřešení problémů.

Pokud N52 tak gratujuji k vyřešení problémů.


Re: N53B30O0
Zdravím páni, potrebujem poradiť (E90LCI N53B30)- monitorovacie lambda sondy už nepracujú úplne spoľahlivo. Ide o diely 11787545074 a 11787545075. Je nutné použiť len sondy z predajnej siete BMW (cca 250€/ks), alebo fungujú spoľahlivo aj aftermarket náhrady (cca 55-85€/ks)? Z náhrad sú dostupné sondy výrobcov Bosch, FAE, Facet a Carolstat. Poradí niekto, máte skúsenosti s náhradami?
Re: N53B30O0
Ja mam vymenene Bosch obe ridici a podle vseho s tim neni problem. Podle tech cen (6100ks) bych uz ted bejval dal Bosch i ty monitorovaci (puvodne jsem kupoval oem). Bosch pri cene 1800ks*2 vs. oem 6100*2 bych to ted klidne uz i risknul a koupil Bosch i dozadu i kdyby to nefungovalo a .usdl bych to pak vymenit. Ale myslim si, ze to fungovat bude.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
e90 N52B30A 190 kW MY2006 6MT, žádné zbytečné pičičandy jako idrive a pod., nalítáno jen 75tis kmFilozof píše:Takže auto co kupuješ je N52 nebo taky N53 to jsme se nedověděli.
Pokud N52 tak gratujuji k vyřešení problémů.![]()
Re: N53B30O0
Pavproch: Tak to gratuluji zní to jako super koupě. Tak malý nájezd je záruka 99procent že bude auto OK.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N53B30O0
Kuju, taky doufám. Jen to budu muset nechat přelakovat nebo zabalit do fojle, stříbrnou prostě nedávám, pro klid v duši potřebuju černou (barvu auta)