Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 130i

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Zpráva
Autor
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

Re: BMW 130i

#101 Příspěvek od xyron »

pouk69 Vodní pumpa umírá náhle mezi 100-150 tisíci km cca.. stastlivci najedou i víc, ale to už je fakt hardcore...

Mě umřela 60km od Regensburgu na dalnici, no nebudu lhát, hodně debilní zkušenosti i když se stastným koncem... (ne finančním) .. ROZHODNE NEPODCENOVAT TENTO PROBLEM

PS: na FB BMW 335iCZ umřela skoro každému v tomto nájezdu
pouk69
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pon 11.06.2012 00:00

Re: BMW 130i

#102 Příspěvek od pouk69 »

xyron píše:pouk69 Vodní pumpa umírá náhle mezi 100-150 tisíci km cca.. stastlivci najedou i víc, ale to už je fakt hardcore...

Mě umřela 60km od Regensburgu na dalnici, no nebudu lhát, hodně debilní zkušenosti i když se stastným koncem... (ne finančním) .. ROZHODNE NEPODCENOVAT TENTO PROBLEM

PS: na FB BMW 335iCZ umřela skoro každému v tomto nájezdu
A ako sa to prejavilo ked "umrela"? Cize jej odchod sa nezacne nijako prejavovat? Proste to skape uplne nahle?
Podla toho najazdu by som to mal asi dat preventivne vymenit. Co to stoji? Okolo 500€ oem BMW diel?

dakujem
xyron
Registrovaný
Příspěvky: 2944
Registrován: úte 25.08.2009 00:00
Bydliště: Praha

Re: BMW 130i

#103 Příspěvek od xyron »

Nejak se to neprojevovalo nijak, proste na dalnici se jeji vnitrek rozsypal, za 8 minut se mi prehral motor a ja skončil na krajnici.. nastesti asi 800 metru od sjezdu z dalnice... 45 minut jsem nechal auto chladit a pak doskakal na ten sjezd, přičemž mi auto opět hlasilo přehřátí motoru... a tam vyckal nez za 5 hodin dorazila z Prahy odtahovka...

Cili bez funkcni vodní pumpy je auto totálně znehybněno.. nedojede nikam bohužel

VDO coz je OEM stojí cca 10-12k czk nová..
pouk69
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pon 11.06.2012 00:00

Re: BMW 130i

#104 Příspěvek od pouk69 »

xyron píše:Nejak se to neprojevovalo nijak, proste na dalnici se jeji vnitrek rozsypal, za 8 minut se mi prehral motor a ja skončil na krajnici.. nastesti asi 800 metru od sjezdu z dalnice... 45 minut jsem nechal auto chladit a pak doskakal na ten sjezd, přičemž mi auto opět hlasilo přehřátí motoru... a tam vyckal nez za 5 hodin dorazila z Prahy odtahovka...

Cili bez funkcni vodní pumpy je auto totálně znehybněno.. nedojede nikam bohužel

VDO coz je OEM stojí cca 10-12k czk nová..
super dakujem za info, asi to necham preventivne spravit, neoplati sa to riskovat
Uživatelský avatar
JayFader
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: stř 19.10.2011 00:00

Re: BMW 130i

#105 Příspěvek od JayFader »

Jen jsem tak kouknul, jak to teď na jaře vypadá na trhu. Už se začínají objevovat zajímavé kousky...

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 18152.html

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 97740.html

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 52733.html
Uživatelský avatar
JayFader
Registrovaný
Příspěvky: 281
Registrován: stř 19.10.2011 00:00

Re: BMW 130i

#106 Příspěvek od JayFader »

A hele, týden a už jsou dvě pryč.
MadJoe
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: ned 04.06.2017 16:24

Re: BMW 130i

#107 Příspěvek od MadJoe »

Ahoj, prave jsem zakoupil 130i.
Rad bych se jakozto clovek, jenz se doted nepohyboval v oblasti BMW, zeptal na par rad.
Jiz jsem zjistil, ze kolem 100tkm je dobre vymenit vodni pumpu a termostat.
Kde mohu koupit original dil? Nejake doporuceni na osvedcene prodejce/eshopy?
Jake kapaliny do 130i zvolit? Mysleno olej do motoru, prevodovky a diffu.
Teplota oleje kolem 110C je bezna u tohodle auta?
A to hlavni - nejake doporuceni na servis v ramci Moravskoslezskeho kraje, kde toto auto nebudou videt poprve ? :)
Diky moc za rady.
pouk69
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pon 11.06.2012 00:00

Re: BMW 130i

#108 Příspěvek od pouk69 »

Ahoj, tak to si dobre kupil, nebudes lutovat :)

Sam mam 130i asi 1.5 roka a cca 25 000km.

Vodnu pumpu a termostat som menil pri 150 000km preventivne, mozes kludne aj skor. Menil som za origo BMW diel kupovany v BMW.

Olej lejem Millers CFS 5w40 NT+, v prevodovke som olej este nemenil a do diffu som nalial "Titan Sintopoid 75w90 fully synthetic gear oil" ked som tam daval LSD diff Quaiffe (ak zvazujes nejake upravy, tak toto urcite odporucam - ja som dal cely kit B1 od firmy Birds Auto).

Teplotu oleja ti neviem povedat, pretoze moje auto je pre-LCI a tam nebol (!) teplomer vody ani oleja :(

MadJoe píše:Ahoj, prave jsem zakoupil 130i.
Rad bych se jakozto clovek, jenz se doted nepohyboval v oblasti BMW, zeptal na par rad.
Jiz jsem zjistil, ze kolem 100tkm je dobre vymenit vodni pumpu a termostat.
Kde mohu koupit original dil? Nejake doporuceni na osvedcene prodejce/eshopy?
Jake kapaliny do 130i zvolit? Mysleno olej do motoru, prevodovky a diffu.
Teplota oleje kolem 110C je bezna u tohodle auta?
A to hlavni - nejake doporuceni na servis v ramci Moravskoslezskeho kraje, kde toto auto nebudou videt poprve ? :)
Diky moc za rady.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: BMW 130i

#109 Příspěvek od tommee »

Ta teplota je u toho motoru normalni, don't worry..
m4rty
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pon 04.03.2019 21:36

Re: BMW 130i

#110 Příspěvek od m4rty »

Ahoj, chystám se koupit hardy spojku na 130i. Ale nevim, jakou přesně vybrat. Jde mi hlavne o údaj “montovaci strana” přední nebo zadní. Konkrétně zde: https://granex.cz/autodily/bmw/1-2003/1 ... ka?ga=1427
Nevedel by nekdo? Diky moc.
Odpovědět