
Problém je ten, že mi při rozjezdu jde sice slyšet náběh turbíny, ale nad 2000 akorát kopne motor asi do nouzáku a velmi neochotně zrychluje. Čistil jsem sprejem váhu, nějaké podtlaky jsem měnil(ale ne ty k silentbloku a dále).
Natrefil jsem na několik vláken z více webů, ale raději se zeptám i tady - setkal se s tím někdo? Ono to jsou asi tři diagnózy - váha, regulace(člen co je u palivového filtru) nebo řídící vstřik.
Když zařadím a rozjíždím se z křižovatky, tak po rozjezdu vyjde dým z výfuku. Když jedu do kopce a někdo za mnou, tak za sebou vidím dobrou mlhu. Když to na rovince klepnu plynem až na doraz, tak černo ale tak nějak ochotněji to jde do otáček.
Ano, vím, diagnostika, ale problém je v tom, že nemám nikoho v okolí, kdo by z toho uměl vyčíst hodnoty během jízdy(okolí F-M, Ova.. . Nebo o dotyčném nevím, až na jednu E34 TDS co tu jezdí týpek s kombajnem.).
Silentblok na řidičově straně mám evidentně KO, že by on?
Díky předem chlapi, snad to zas pojede jak má.