klimsonn píše:
Diagnostiku umí už taky hodně lidí. Někteří i líp než Jarax.
Mechanické práce stejně, každý lepší servis.
Takže to že tu není není zase taková hrůza.
Tak zrovna tohle neni uplne pravda. Servisu je sice dost, ale opravdu schopnejch nebude v CR vic jak deset, osobne tipuju tak maximalne 5. Stejna situace je i u Audi, taky koncern dela kde kdo, ale jen par lidi v CR tem autum skutecne rozumi.
Jinak moc nechapu smysl tohoto vlakna. Jestli ma za cil se vozit po nekom, kdo opustil forum, protoze ho nebavilo furt dokola tu delat osvetu, pak se cil asi podaril. Pokud to ma mit smysl pritahnout jej zpet, pak je to veru medvedi sluzba, jak uz tu nekdo psal prede mnou.
JaraXe znam osobne a je mnohem min namachrovanej, nez prumernej vzorek BMW "fanousku" na ruznych srazech, pricemz o tech autech vi nasobne vic nez vetsina z tech lidi dohromady. Lidi, co maji sestky od osmnacti, vcetne M6 a netusi, jak jezdi auto s/bez DD, AS, ze SMG v M neni to samy, co SMG v non-M. Lidi, co ti budou tvrdit, ze V8 do sestky vubec nepatri, protoze je s ni moc tezka a ze tam spravne patri R6, prestoze cela sestka byla vyvijena pro N62 (samozrejme, ze nejen pro nej, ale je to prvni motor, co dostala). Dalsi, co nepoznaji projev nafty od benzinu nebo takovi, co jim z auta chcije kde co, ale budou ohrnovat nos nad plynovou sedmou ve stavu A+ :-\
Pak kdyz je nekdo opravi, tak to casto jejich ego neustoji a cela diskuze prejde do osobni roviny s tim, kdo je vetsi kokot.