Díky za rady, koupím raději serii a budu lehce pracovat a nepřehánět, ať ten motor taky vydrží něco:-)MattyX píše:Tak na cca 450ps se dostaneš i po levnějším flashi od Evolvepectel jako dobrý, ale za trochu jiné peníze pokud neplánuješ se s těmi úpravami posouvat někam dál. tak i se seriovou jednotkou se dá už v E92 pracovat slušně
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
Jj, máš pravdu. Série s 420PS booohatě stačí. Oni tyhle upravovaný Mka pro civil většinou už něco zažily, s čímž se ti málokdo bude chlubit, ale také to může být výjimka.
Necháš-li vyměnit aspoň ojniční šály u té s65, budeš měnit pravidelně olej a nebudeš to honit studený, tak ten motor vydrží docela dost. Konstrukčně je lépe řešená a jednodušší než N62, žádná podélná trubka na vodu, žádný valvetronic, porovname-li ty V8 mezi sebou.
S65 je, dle mne, poslední V8 co za něco stojí a něco ještě vydrží, tý bych se nebál.
Necháš-li vyměnit aspoň ojniční šály u té s65, budeš měnit pravidelně olej a nebudeš to honit studený, tak ten motor vydrží docela dost. Konstrukčně je lépe řešená a jednodušší než N62, žádná podélná trubka na vodu, žádný valvetronic, porovname-li ty V8 mezi sebou.
S65 je, dle mne, poslední V8 co za něco stojí a něco ještě vydrží, tý bych se nebál.
Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
nechceš porovnávat spolehlivost N62 a S65 že ne?
a jednodušší to rozhodně není,
a jednodušší to rozhodně není,
Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
Je to věc osobního názoru. 
Mně třeba přijde konstrukčně jednodušši systém itb než valvetronic,a stejně tak frema motoru s konstrukcí bedplate vs nonbedplate mi nepřijde jako něco složitého a komplikované ,jen rám s více šrouby.
Nebo včem ty vidíš zásadní rozdíl, že S65 "rozhodně není jednodušší"....?

Mně třeba přijde konstrukčně jednodušši systém itb než valvetronic,a stejně tak frema motoru s konstrukcí bedplate vs nonbedplate mi nepřijde jako něco složitého a komplikované ,jen rám s více šrouby.
Nebo včem ty vidíš zásadní rozdíl, že S65 "rozhodně není jednodušší"....?
Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
to není věc názoru, to jsou zkušenosti, kolikrát se ti posere VVT proti tomu jak se posere ITB? vždyt to na těch mkách odchází jedno za druhým, a na N62 je valvetronic prakticky bezporuchovej, zatím z cca 100ks N62 co ke mě jezdí tak vyměněny 2ks. ITB taky musíš čistit, musí se chovat všechny stejně, byt stejně seřizené. u N62 se o dodávku vzduchu prakticky nestaráš. a trubka mezi motorem selhává naprosto minimálně, kdyby mělo to Mko takovou teplotu vody tak to zdechne celý hned, nezapomen že má skoro o 30° menší teplotu vody.
u N62 nemusíš dělat nic víc jak olej, podívej se jak odchází těm Mkám solenoidy na vanosu.
už jen třeba vodní pumpa na S65 stojí jak 4ks na N62, to fakt nemužeš srovnávat.
S65 je dobrý motor, ale je to přece jen M, to může srovnávat s N62
u N62 nemusíš dělat nic víc jak olej, podívej se jak odchází těm Mkám solenoidy na vanosu.
už jen třeba vodní pumpa na S65 stojí jak 4ks na N62, to fakt nemužeš srovnávat.
S65 je dobrý motor, ale je to přece jen M, to může srovnávat s N62
Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
Ano, je to věc osobní zkušenosti.
Každý máme jinou.
Já teda nemám z N62ky, ale z S65ky. Vodní termostat má otev. teplotu jen 79°C, ale u zav. motorsportů se demontuje a dělá se malá úprava domečku termostatu, aby voda z hlav šla rovnou do chladiče. Zajímalo by mne co by mělo lehnout kdyby teplota termostatu byla shodná s tou N62?
Každý máme jinou.
Já teda nemám z N62ky, ale z S65ky. Vodní termostat má otev. teplotu jen 79°C, ale u zav. motorsportů se demontuje a dělá se malá úprava domečku termostatu, aby voda z hlav šla rovnou do chladiče. Zajímalo by mne co by mělo lehnout kdyby teplota termostatu byla shodná s tou N62?
Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
mkovy motory maj hodně malé vůle, pokud by to mělo 115°C tak by se to dost pravděpodobně zadřelo nebo by se jinak poškodil blok
Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
A to jako kde a kolik dle tebe?
Vidim, že každý máme jiné zkušenosti.
Vidim, že každý máme jiné zkušenosti.

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
co kde a kolik?
Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
Tak psal si o vůlích.
Tak asi kde a kolik?
Tak asi kde a kolik?
Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
A proč je předepsaný pro S65 olej 10W60, když dle tebe běží na tich malých vůlích.?
Ptám se proto, abych něco neposral
a nelítal pak v nějakom maléru.
Ptám se proto, abych něco neposral

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
podle mě je vše těsnění, at už šálky nebo i písty,
pokud máš kde dohledat, tak schválně dohledej.
pokud máš kde dohledat, tak schválně dohledej.
Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80


Takže takový JPP?

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
todle je spíš teoretická věc kombinovaná s praktickýma zkušenostama že a sice že běžně N62 dávaj i 700tkm a S65 ne ani když se dělaj šálky na ojkách, otázka na co pak ty S65 umřou, klidně mužem ty vůle někde pohledat
Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
Na předpředešlé stránce v tomto tématu jsem už hodnoty vůlí psal.
jsou standardní.
Psal jsem i, že jsem pár S65 stavěl pro motorsport, tak jsem to tam neskládal přeci jak stavebnici ve školce.
a vím co je supito.
Není teorie bez praxe a praxe bez teorie. Vše jde rukuvruce.
Zkušenosti, jsou jen průsery nic víc. Draze zaplacený prací, penězi a časem.
Ta S65 točí větší otáčky, proto je i náchylnější na ojniční šály.

Psal jsem i, že jsem pár S65 stavěl pro motorsport, tak jsem to tam neskládal přeci jak stavebnici ve školce.


Není teorie bez praxe a praxe bez teorie. Vše jde rukuvruce.
Zkušenosti, jsou jen průsery nic víc. Draze zaplacený prací, penězi a časem.
Ta S65 točí větší otáčky, proto je i náchylnější na ojniční šály.
Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
Tam nejde ani tak o teplotu vody, ale oleje. On když se ti motá kolem 130°C a má tendenci růst je už riziko pretržení olejového filmu a vypochodování ojnice ven, a to je průser a na vodě můžeš mít jen 105°C.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
Neznáte tuto společnost? Řeším dovoz M3 ale raději se ptám, jestli ji někdo nezná.
Trade Links GmbH
Classic, Luxury, Premium and Exotic Automobiles
HRB 207483 B
Hobrechtstrasse 8-9
12043 Berlin
Tel +49 152 104 27638
tradelinksgmbh@gmail.com
http://www.tradelinks-gmbh.site
Nakonec volím E92. Nevozí tady někdo auta třeba z USA, kdo by auto dovezl k nám a přepsal ho na evropské předpisy?
Trade Links GmbH
Classic, Luxury, Premium and Exotic Automobiles
HRB 207483 B
Hobrechtstrasse 8-9
12043 Berlin
Tel +49 152 104 27638
tradelinksgmbh@gmail.com
http://www.tradelinks-gmbh.site
Nakonec volím E92. Nevozí tady někdo auta třeba z USA, kdo by auto dovezl k nám a přepsal ho na evropské předpisy?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
USA verzi bych cíleně raději nekupoval, někdy je problém se třeba spojit jen s diagnostikou a některý věci pak prostě nevyřešíš. Párkrát se už stalo třeba u 335i z USA - ale taky to může být v pohodě 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
No vidíš to mě nenapadlo...MattyX píše:USA verzi bych cíleně raději nekupoval, někdy je problém se třeba spojit jen s diagnostikou a některý věci pak prostě nevyřešíš. Párkrát se už stalo třeba u 335i z USA - ale taky to může být v pohodě
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80
Kdyby došlo na nejhorší v BMW by si měli umět poradit i s US verzí, min. mají přístup ke všemožným přípravkům, elektronice a softu v origo servisu.
Spíš se divím co je na komplikovaným dovozu ze zámoří za nemálo tak zajímavýho, pořád cena?
Jinak taky bych sáhnul po E92, v Evropě jich je k mání plno. Jo a co tady ta tuned M3 v inzerci ? http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=55&t=102890
Spíš se divím co je na komplikovaným dovozu ze zámoří za nemálo tak zajímavýho, pořád cena?
Jinak taky bych sáhnul po E92, v Evropě jich je k mání plno. Jo a co tady ta tuned M3 v inzerci ? http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=55&t=102890