Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e90 preface (N52B30) - "brambor2"

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#41 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Nevim jestli jsem znalejší, ale štelovací tuhostně/výškově ty OEM SACHS určitě nebudou. Kámoš reportoval nervozitu po instalaci podvozku sic na VochcávkaI RS taky, ale po geo se to zklidnilo. Nějaké silentbloky se taky dělaly? Ono to chce ujet pak nějaký ten tisíc KM, aby si to posedalo a nejlíp řekl bych s pracovní zátěží=plnou jako při geo štelungu. Bude to teď po novu určitě komfortnější. Zajímalo by mě o kolik teď cca mm vyskočil podvozek nahor ?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#42 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

pavproch píše:Otázka na znalejší, ať nemusím lízt pod auto - mají m-paketové př+z OEM tlumiče (koupené v autorizáku) možnost štelování útlumu? ...
Ne
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#43 Příspěvek od pavproch »

Kuju, sem si to myslel. (a byl leniv lízt pod auto).
Boris
Registrovaný
Příspěvky: 74
Registrován: ned 15.10.2017 11:56

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#44 Příspěvek od Boris »

Borci když porovnáte sportovní sesle v elektrice vs. manuální, tak se člověk dočte že manuální se dá dát níže k podlaze. Ale chybí mi nějaké měřítko jaký je to rozdíl? Jakože kde má elektrika stopku, tak manuál se dá dát níž o kolik? Centimetr? Pět? Deset? :?:
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#45 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

pavproch píše:Kuju, sem si to myslel. (a byl leniv lízt pod auto).
Štelování tuhosti bývá stejnak zpravidla shora na klobouku.
ph132008
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: pon 09.04.2012 00:00

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#46 Příspěvek od ph132008 »

Boris píše:Borci když porovnáte sportovní sesle v elektrice vs. manuální, tak se člověk dočte že manuální se dá dát níže k podlaze. Ale chybí mi nějaké měřítko jaký je to rozdíl? Jakože kde má elektrika stopku, tak manuál se dá dát níž o kolik? Centimetr? Pět? Deset? :?:
Asi to nepatří do tohohle topicu, ale pavproch snad promine.
Pocitově je to fakt velkej rozdíl. Když jsem chvíli střídal auta s el. i bez, tak jsem ty elektrický docela nesnášel. Ale protože jsem docela háklivej na přesný nastavení a jezdí i žena, tak to byla bez pamětí u manuálů taky tragédie. 1 cm to určitě není, myslím tak ty 3.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#47 Příspěvek od pavproch »

Prominu. :twisted:
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#48 Příspěvek od pavproch »

Taxem bramborovi2 právě objednal v U.S. of A. (cquence) nové zadní slotted/dimpled kotouče (stávající ujely na bramborovi1 +2 dohromady asi 60 tis km a už nejsou moc slotted ani dimpled). Sem zvjedaff, jak moc budou celníci prudit a kolik si vyúčtujou poplatků, cla a DPH.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#49 Příspěvek od pavproch »

Tak jo, N52B320 v bramborovi opravdu žere asitak půl litru CFS 5w-40 na pět tisíc km. Řešit to nebudu. Prozatím.
Recikk
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 07.03.2019 12:35

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#50 Příspěvek od Recikk »

Půl litru na 5000 je snad méně, než píšou v návodu u b25, že může žrát úplně nové auto. To je super hodnota
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#51 Příspěvek od Filozof »

hehe to bud v pohodě tady jsou lidé co si trhají vlasy a žere jim to 0,5-1litr na tisíc km ... :lol:

Mě to u staré paštiky co má cca 450tis km žere 1,5 - 2litry na 10 000km ale z toho většina odkape... mám někde hadici co lehce prolíná a nemohu ji najít někde u měrky oleje a kolem toho....vždy dojedu a během 5-10min jsou tam 4-5 kapek malých no.

0,5l na 5tis km stím jak lítáš to je skoro sen.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#52 Příspěvek od pavproch »

No, N52B30 by mohl žrát wolej i míň, ale taky samozřejmě mnohonásbně víc, vím. Proto píšu, že do toho gabat nebudu i když by to třeba mohl být ten olejový separátor, ale to by znamenalo celé víko, na to prdím.

Chjo no, staré auto - fčera ještě nic (ticho) a neska od rána (celých asi 100km, co sem tím neska najel) začala ječet některá kladka nebo řemen na motoru.... :idea:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#53 Příspěvek od Filozof »

máš ještě relativně mladé auto co má málo najeto ... já kdybych měl řešit uplně všechny projevy auta dám do něj 100k ročně a ležím pod ním 2x měsíčně...a stejně by se něco našlo co není uplně ok. :lol:

No bud stím budeš chvilku žít a jak to pujde tak to vyměníš, případně i něco dalšího co je v okolí a rovnou se může udělat.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#54 Příspěvek od pavproch »

pavproch píše:Chjo no, staré auto - fčera ještě nic (ticho) a neska od rána (celých asi 100km, co sem tím neska najel) začala ječet některá kladka nebo řemen na motoru....
Po aplikaci spreje na snížení "kvičení" na řemen to (skoro) ztichlo, ale ne úplně. Takže spíš nějaká kladka nebo komponnet poháněný řemenem než řemen samotný. Fčíl budu jezdit (jako každé léto) opakovaně pracovně do Pilzně, tím urychlím nájezd směr 90.000km a pak servis nebude jen "velký" (jak by měl být při 90tis), ale o mnoho větší / největší / prostě povyměňuju na motoru, co vyměnit pude (13 let ref nedávno náhle umřivší vodní pumpa). Pokud tedy do těch 90tis km dojedu - Michala sem se preventivně ptal, esli má nachystaný odtah.... :twisted: )
daedalus
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: čtv 20.12.2018 19:32

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#55 Příspěvek od daedalus »

Ahoj,
abych nezakládal nové téma,jen rychlý dotaz:

E90 předfacelift - motor N52,docela nepěkné ledvinky zasahující na kapotu,pofaceliftové už jsou pěkné ale tam už se zase montoval motor N53 že ? existují i tovární kombinace pofaceliftových ledvin a N52 ?

díky za info
Recikk
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 07.03.2019 12:35

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#56 Příspěvek od Recikk »

N52 a faceliftem pouze USA a Kanada. Dovoz vzhledem k poměru obtížnost + náklady vs cena vozu = nesmysl.
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2229
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#57 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Ale existují verze předFL ledvinky a N53 motor :lol:
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#58 Příspěvek od pavproch »

Nechcu kecat, ale mám pocit že do e92 (kupé) LCI se dával mj. N52 200 kW
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#59 Příspěvek od pavproch »

Jo, dával, tady to je přehledně
Recikk
Registrovaný
Příspěvky: 55
Registrován: čtv 07.03.2019 12:35

Re: N52B30 e90 preface - brambor2

#60 Příspěvek od Recikk »

To ale není LCI ne? Ono to kupé mělo ty ledvinky jako LCI sedan už od začátku. Ale je pravda že tam ta kombinace N52 a LCI ledvinky je no.
Odpovědět