Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e90 preface (N52B30) - "brambor2"
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
Nevim jestli jsem znalejší, ale štelovací tuhostně/výškově ty OEM SACHS určitě nebudou. Kámoš reportoval nervozitu po instalaci podvozku sic na VochcávkaI RS taky, ale po geo se to zklidnilo. Nějaké silentbloky se taky dělaly? Ono to chce ujet pak nějaký ten tisíc KM, aby si to posedalo a nejlíp řekl bych s pracovní zátěží=plnou jako při geo štelungu. Bude to teď po novu určitě komfortnější. Zajímalo by mě o kolik teď cca mm vyskočil podvozek nahor ?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
Nepavproch píše:Otázka na znalejší, ať nemusím lízt pod auto - mají m-paketové př+z OEM tlumiče (koupené v autorizáku) možnost štelování útlumu? ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
Kuju, sem si to myslel. (a byl leniv lízt pod auto).
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
Borci když porovnáte sportovní sesle v elektrice vs. manuální, tak se člověk dočte že manuální se dá dát níže k podlaze. Ale chybí mi nějaké měřítko jaký je to rozdíl? Jakože kde má elektrika stopku, tak manuál se dá dát níž o kolik? Centimetr? Pět? Deset? 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
Štelování tuhosti bývá stejnak zpravidla shora na klobouku.pavproch píše:Kuju, sem si to myslel. (a byl leniv lízt pod auto).
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
Asi to nepatří do tohohle topicu, ale pavproch snad promine.Boris píše:Borci když porovnáte sportovní sesle v elektrice vs. manuální, tak se člověk dočte že manuální se dá dát níže k podlaze. Ale chybí mi nějaké měřítko jaký je to rozdíl? Jakože kde má elektrika stopku, tak manuál se dá dát níž o kolik? Centimetr? Pět? Deset?
Pocitově je to fakt velkej rozdíl. Když jsem chvíli střídal auta s el. i bez, tak jsem ty elektrický docela nesnášel. Ale protože jsem docela háklivej na přesný nastavení a jezdí i žena, tak to byla bez pamětí u manuálů taky tragédie. 1 cm to určitě není, myslím tak ty 3.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
Prominu. 

- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
Taxem bramborovi2 právě objednal v U.S. of A. (cquence) nové zadní slotted/dimpled kotouče (stávající ujely na bramborovi1 +2 dohromady asi 60 tis km a už nejsou moc slotted ani dimpled). Sem zvjedaff, jak moc budou celníci prudit a kolik si vyúčtujou poplatků, cla a DPH.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
Tak jo, N52B320 v bramborovi opravdu žere asitak půl litru CFS 5w-40 na pět tisíc km. Řešit to nebudu. Prozatím.
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
Půl litru na 5000 je snad méně, než píšou v návodu u b25, že může žrát úplně nové auto. To je super hodnota
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
hehe to bud v pohodě tady jsou lidé co si trhají vlasy a žere jim to 0,5-1litr na tisíc km ...
Mě to u staré paštiky co má cca 450tis km žere 1,5 - 2litry na 10 000km ale z toho většina odkape... mám někde hadici co lehce prolíná a nemohu ji najít někde u měrky oleje a kolem toho....vždy dojedu a během 5-10min jsou tam 4-5 kapek malých no.
0,5l na 5tis km stím jak lítáš to je skoro sen.

Mě to u staré paštiky co má cca 450tis km žere 1,5 - 2litry na 10 000km ale z toho většina odkape... mám někde hadici co lehce prolíná a nemohu ji najít někde u měrky oleje a kolem toho....vždy dojedu a během 5-10min jsou tam 4-5 kapek malých no.
0,5l na 5tis km stím jak lítáš to je skoro sen.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
No, N52B30 by mohl žrát wolej i míň, ale taky samozřejmě mnohonásbně víc, vím. Proto píšu, že do toho gabat nebudu i když by to třeba mohl být ten olejový separátor, ale to by znamenalo celé víko, na to prdím.
Chjo no, staré auto - fčera ještě nic (ticho) a neska od rána (celých asi 100km, co sem tím neska najel) začala ječet některá kladka nebo řemen na motoru....
Chjo no, staré auto - fčera ještě nic (ticho) a neska od rána (celých asi 100km, co sem tím neska najel) začala ječet některá kladka nebo řemen na motoru....

Re: N52B30 e90 preface - brambor2
máš ještě relativně mladé auto co má málo najeto ... já kdybych měl řešit uplně všechny projevy auta dám do něj 100k ročně a ležím pod ním 2x měsíčně...a stejně by se něco našlo co není uplně ok.
No bud stím budeš chvilku žít a jak to pujde tak to vyměníš, případně i něco dalšího co je v okolí a rovnou se může udělat.

No bud stím budeš chvilku žít a jak to pujde tak to vyměníš, případně i něco dalšího co je v okolí a rovnou se může udělat.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
Po aplikaci spreje na snížení "kvičení" na řemen to (skoro) ztichlo, ale ne úplně. Takže spíš nějaká kladka nebo komponnet poháněný řemenem než řemen samotný. Fčíl budu jezdit (jako každé léto) opakovaně pracovně do Pilzně, tím urychlím nájezd směr 90.000km a pak servis nebude jen "velký" (jak by měl být při 90tis), ale o mnoho větší / největší / prostě povyměňuju na motoru, co vyměnit pude (13 let ref nedávno náhle umřivší vodní pumpa). Pokud tedy do těch 90tis km dojedu - Michala sem se preventivně ptal, esli má nachystaný odtah....pavproch píše:Chjo no, staré auto - fčera ještě nic (ticho) a neska od rána (celých asi 100km, co sem tím neska najel) začala ječet některá kladka nebo řemen na motoru....

Re: N52B30 e90 preface - brambor2
Ahoj,
abych nezakládal nové téma,jen rychlý dotaz:
E90 předfacelift - motor N52,docela nepěkné ledvinky zasahující na kapotu,pofaceliftové už jsou pěkné ale tam už se zase montoval motor N53 že ? existují i tovární kombinace pofaceliftových ledvin a N52 ?
díky za info
abych nezakládal nové téma,jen rychlý dotaz:
E90 předfacelift - motor N52,docela nepěkné ledvinky zasahující na kapotu,pofaceliftové už jsou pěkné ale tam už se zase montoval motor N53 že ? existují i tovární kombinace pofaceliftových ledvin a N52 ?
díky za info
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
N52 a faceliftem pouze USA a Kanada. Dovoz vzhledem k poměru obtížnost + náklady vs cena vozu = nesmysl.
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
Ale existují verze předFL ledvinky a N53 motor 

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
Nechcu kecat, ale mám pocit že do e92 (kupé) LCI se dával mj. N52 200 kW
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
Jo, dával, tady to je přehledně
Re: N52B30 e90 preface - brambor2
To ale není LCI ne? Ono to kupé mělo ty ledvinky jako LCI sedan už od začátku. Ale je pravda že tam ta kombinace N52 a LCI ledvinky je no.