Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jaky vykrik do prazdna? Rozeber si neco na A6 a na BMW. Navic material uvnitr neni kvalitni a o jizdnich vlastnostech nemluvim. A vubec nechapu, proc to tu resime. Kup si to a hotovo. Mistni clen PGB to auto vlastnil a potvrdi mne moje slova.
Naposledy upravil(a) Jaris330D dne pát 02.08.2019 13:21, celkem upraveno 1 x.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
On ji má 

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
pokud tohle tvrdis tak mas naprostou pravdu. Vystizne napsano.Itchythefirst píše: Ja tvrdim, ze A6 4F na vzduchu bude pohodlnejsi nez E65 s EDC na stejnych kolech, to se klidne vsadimAle beru ciste pohodli ve smyslu, jak moc to drnca, ne jak moc tlumi okolni hluk, jak se naklani v zatacka, kvalitu interieru...
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
já taky beru jen drncání
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
proc myslis, ze nejsou? Ony tak vypadaj, protoze lamaci jsou. Je to videt v mnoha inzeratech jak se sedacka ridice a spolujezdce lisi...mcfil píše:
u A8 a phaethonu to tak vypadá ale lámací nejsou.
Nevím jestli lámací neměli i Range Rovery z éry BMW.
kdyby chtel nekdo dukaz misto slibu:
https://www.youtube.com/watch?v=YpcNKnK5hEI
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
pokud beres jen drncani tak to sorry. A6 4F na vzduchu vyzehli diry a retardery, kde sedmicka dostane jebu, ze ji cejtis az ve volantu. Jediny co tak si ta audina zasyci, ale to je vse. Mam srovnani s obema autama na stejnych a mne znamych trasach.JaraX píše:já taky beru jen drncání
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
na stejně velkých kolech?
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Nejsem mechanik, proc bych mel neco rozebirat? Jsem beznej franta uzivatelJaris330D píše:Jaky vykrik do prazdna? Rozeber si neco na A6 a na BMW. Navic material uvnitr neni kvalitni a o jizdnich vlastnostech nemluvim. A vubec nechapu, proc to tu resime. Kup si to a hotovo. Mistni clen PGB to auto vlastnil a potvrdi mne moje slova.


Material uvnitr neni kvalitni? Aha


A mluvime ciste jen o pohodli, kde vzduchovej podvozek celkem vali. Jizdni vlastnosti ted neresim, rec byla o pohodli a o tom, ze osma je pohodlnejsi. Ja tvrdim, ze i sestka na vzduchu je pohodlnejsi nez E65. Tu sestku mam, nevim, proc bych mel kupovat dalsi

Naposledy upravil(a) Itchythefirst dne pát 02.08.2019 14:50, celkem upraveno 2 x.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Mam stejnou zkusenost. Tam kde sedma skoro poskoci, sestka udela jen “psss”.kurevtor píše:pokud beres jen drncani tak to sorry. A6 4F na vzduchu vyzehli diry a retardery, kde sedmicka dostane jebu, ze ji cejtis az ve volantu. Jediny co tak si ta audina zasyci, ale to je vse. Mam srovnani s obema autama na stejnych a mne znamych trasach.JaraX píše:já taky beru jen drncání
Ano, na stejnych kolech.JaraX píše:na stejně velkých kolech?
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
a budu se opakovat, ale pokud nekdo resi kvalitu interieru E65 vs A6 nebo audiny obecne... uz moje stara B5 audinka mela de facto lepsi a hezci intros nez ma moje E65
Nebo teda ono nelze rict "hezci", ale koncepcne asi lepsi... A tim spis v noci, kde to ambiente v cerveny barve je proste top. E65 ma voranzovou a proste neni to tak cool.
Takze kdyz pak priberu do srovnani A6 4F tak proste kroutitka ke klimatizaci maji na dotek i na pohled asi tak 32 let vyvoje naskok. Klima radek na displeji v E65 jsem tu uz kritizoval mockrat - totalne na pest a demence.
Dalsi propastnej rozdil je to ovladani fukaru primo na fukaru. Uz ta blba A4 B5 to mela podsvicene... sedmicka to podvicene nema.

Takze kdyz pak priberu do srovnani A6 4F tak proste kroutitka ke klimatizaci maji na dotek i na pohled asi tak 32 let vyvoje naskok. Klima radek na displeji v E65 jsem tu uz kritizoval mockrat - totalne na pest a demence.
Dalsi propastnej rozdil je to ovladani fukaru primo na fukaru. Uz ta blba A4 B5 to mela podsvicene... sedmicka to podvicene nema.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Plus samozrejme na E60-64 na ty kroutitka neni videt. U Audi se ti behem nastavovani teplota zobrazi pres cely MMI, takze vidis perfektne i na teplotu u spolujezdce 
A ne, nejsem Audi magor, na audiklubu jsem prescedcoval typka, ze se ma vyprdnout na TT a koupit E63, kdyz uvazoval nad koupi starsiho TT

A ne, nejsem Audi magor, na audiklubu jsem prescedcoval typka, ze se ma vyprdnout na TT a koupit E63, kdyz uvazoval nad koupi starsiho TT

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
no někdy tu audi víc prozkoumáme,
uděláme spil test (sklinka plna vody v napojaku, stejna cesta, stejna rychlost) a uvidíme kdo kolik doveze,
ty kolečka v E65 mi maximalně vyhovuji, libi se mi že citím v kolečku o kolik sem přidal aniž bych se musel divat na display, to u E60-E64 není, tam musím čumět jak debil na malinkou čarečku na kolečku, prostě dementi.
Audi kolečka si nevybavuju, rad si s něma zatočím.
uděláme spil test (sklinka plna vody v napojaku, stejna cesta, stejna rychlost) a uvidíme kdo kolik doveze,
ty kolečka v E65 mi maximalně vyhovuji, libi se mi že citím v kolečku o kolik sem přidal aniž bych se musel divat na display, to u E60-E64 není, tam musím čumět jak debil na malinkou čarečku na kolečku, prostě dementi.
Audi kolečka si nevybavuju, rad si s něma zatočím.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jsem pro udelat nejakej test, at si rozsirime obzory
Ty kolecka u BMW jsou strasny, u Audi samozrejme taky citis kazdy otoceni o pul stupne, ale maji mnohem lepsi feel nez u bawa
A jeste me na bawu oproti Audi stve ta nelogicka schizofrenie pri hlaseni chyb. U Audi je vse na maxidotu, u bawa neco na budikach, neco na CCC, neco na ovladaci svetel :-/

Ty kolecka u BMW jsou strasny, u Audi samozrejme taky citis kazdy otoceni o pul stupne, ale maji mnohem lepsi feel nez u bawa

A jeste me na bawu oproti Audi stve ta nelogicka schizofrenie pri hlaseni chyb. U Audi je vse na maxidotu, u bawa neco na budikach, neco na CCC, neco na ovladaci svetel :-/
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
to je dobrej postrehItchythefirst píše:A jeste me na bawu oproti Audi stve ta nelogicka schizofrenie pri hlaseni chyb. U Audi je vse na maxidotu, u bawa neco na budikach, neco na CCC, neco na ovladaci svetel :-/

- cerveny auticko
- ikony nad tachometrem
- hlasky pod otackomerem
- buzerace v iDrive






Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
jarisi ty vzpomínky na můj popis k mojí bývalé audi a6 4f ti nezůstaly asi úplně přesné:
vlastnosti Audi A6 4f 3.0 tdi bez vzduchového podvozku proti E65 edc+dd+nivo.
+ generačně novější o 4 roky a je to dost znát
+ mnohem lepší slícování plastů (mezery, lícování, tvary lépe sedí ... a ne není to jen v mojí e65)
+ lepší měkčené plasty
+ lepší mmi, přehlednější, modernější
+ lépe umí pracovat s playlisty .... ipod/hodně skladeb, bmw prostě tu stránku neposune a neposune
+ lepší maxidot
+ lepší navi (hold novější)
+ ovládače klimatizace mají o dost lepší chod nežli v e65
- tvrdý jako prase
- nezatáčí, prostě tahle generace to neumí pořádně
- xeony nahovno
- při první chybě se auto zastaví (e65 jede i když je ledasco rozbité)
- všechno na rozporových nýtech, pokud to začnete rozebírat, začne to vrzat (e65 můžete rozebírat do aleluja a pořád se to dá složit)
..... body jako kožená palubka/čtyřkolka/sedačky/atd. nezahrnuju do výběru, protože se mohou dle výbavy aut dost lišit a e65 v tědlech bodech dost vyhrává
A6 4f vs E61
+ mnohem více místa v audi
... další body nemohu posuzovat
vlastnosti Audi A6 4f 3.0 tdi bez vzduchového podvozku proti E65 edc+dd+nivo.
+ generačně novější o 4 roky a je to dost znát
+ mnohem lepší slícování plastů (mezery, lícování, tvary lépe sedí ... a ne není to jen v mojí e65)
+ lepší měkčené plasty
+ lepší mmi, přehlednější, modernější
+ lépe umí pracovat s playlisty .... ipod/hodně skladeb, bmw prostě tu stránku neposune a neposune
+ lepší maxidot
+ lepší navi (hold novější)
+ ovládače klimatizace mají o dost lepší chod nežli v e65
- tvrdý jako prase
- nezatáčí, prostě tahle generace to neumí pořádně
- xeony nahovno
- při první chybě se auto zastaví (e65 jede i když je ledasco rozbité)
- všechno na rozporových nýtech, pokud to začnete rozebírat, začne to vrzat (e65 můžete rozebírat do aleluja a pořád se to dá složit)
..... body jako kožená palubka/čtyřkolka/sedačky/atd. nezahrnuju do výběru, protože se mohou dle výbavy aut dost lišit a e65 v tědlech bodech dost vyhrává
A6 4f vs E61
+ mnohem více místa v audi
... další body nemohu posuzovat
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 17:21, celkem upraveno 1 x.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jak to? Bavime se hlavne o technicke strance a jizdnich vlastnostech. Ja nemel sice 4F, ale co jsem mel cest neco delat na Audi a VW, tak vse je bez logiky. Motory krom 4.2 V8 nic moc. Jizdni vlastnosti taky nic moc. Kvalitu interieru bych taky nerikal nahlas. Pogumovane dily vecne oloupane a vzhled, jak z ufa. Ano MMI umi lip pracovat s multimediema, ale Nav 03 me pripada lepsi. Je v lepsim vzornem poli a vetsi. I ovladani Idrive me pripada lehci. Jo predesla A6tka mela hezky interier i A4 B5. Jak to krasne vse svitilo a ta uhlazenost, ale to asi vse. Automaty se podle me sraly taky vic.pGb píše:jarisi ty vzpomínky na můj popis k mojí bývalé audi a6 4f ti nezůstaly asi úplně přesné:
vlastnosti Audi A6 4f 3.0 tdi bez vzduchového podvozku proti E65 edc+dd+nivo.
+ generačně novější o 4 roky a je to dost znát
+ mnohem lepší slícování plastů (mezery, lícování, tvary lépe sedí ... a ne není to jen v mojí e65)
+ lepší měkčené plasty
+ lepší mmi, přehlednější, modernější
+ lépe umí pracovat s playlisty .... ipod/hodně skladeb, bmw prostě tu stránku neposune a neposune
+ lepší maxidot
+ lepší navi (hold novější)
+ ovládače klimatizace mají o dost lepší chod nežli v e65
- tvrdý jako prase
- nezatáčí, prostě tahle generace to neumí pořádně
- xeony nahovno
- při první chybě se auto zastaví (e65 jede i když je ledasco rozbité)
- všechno na rozporových nýtech, pokud to začnete rozebírat, začne to vrzat (e65 můžete rozebírat do aleluja a pořád se to dá složit)
..... body jako kožená palubka/čtyřkolka/sedačky/atd. nezahrnuju do výběru, protože se mohou dle výbavy aut dost lišit a e65 v tědlech bodech dost vyhrává
A6 4f vs E61
+ mnohem více místa v audi
... další body nemohu posuzovat
Mel jsem BMW E46 330d a rozhodoval jsem se, jestli koupit E60 nebo A6. Pujcil jsem si to na 20 km a fakt ne. Nechal jsem si nakonec E46. Pak jsem si koupil E66 a zatim ji mam nejdyl ze vsech aut.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jarisi jsem se dotkl tvojí modly neJaris330D píše:Jak to? Bavime se hlavne o technicke strance a jizdnich vlastnostech. Ja nemel sice 4F, ale co jsem mel cest neco delat na Audi a VW, tak vse je bez logiky. Motory krom 4.2 V8 nic moc. Jizdni vlastnosti taky nic moc. Kvalitu interieru bych taky nerikal nahlas. Pogumovane dily vecne oloupane a vzhled, jak z ufa. Ano MMI umi lip pracovat s multimediema, ale Nav 03 me pripada lepsi. Je v lepsim vzornem poli a vetsi. I ovladani Idrive me pripada lehci. Jo predesla A6tka mela hezky interier i A4 B5. Jak to krasne vse svitilo a ta uhlazenost, ale to asi vse. Automaty se podle me sraly taky vic.
Mel jsem BMW E46 330d a rozhodoval jsem se, jestli koupit E60 nebo A6. Pujcil jsem si to na 20 km a fakt ne. Nechal jsem si nakonec E46. Pak jsem si koupil E66 a zatim ji mam nejdyl ze vsech aut.

- Neoháněj se opotřebením interiéru .... sis naběhl, e65 .. ošoupané prahové lišty, tlačítka, vydřený podpěrky, ošoupaný volanty, vydrolená guma z B sloupků, praskající dřeva, slícování dílů někde -1 mm že nejde dotlačit výdech klimatizace na místo a někde mezera 5mm. Ano, jedná se o konstrukční mezery, ale na té A6 4F prostě bylo všechno slícované +- stejně kolem 1-2mm. Oloupaný jsem měl na a6 na 180tmk jen ovladač hlasitosti. Semtam někdo středový panel pokud nebyl ve dřevěném dekoru nebo hliníku. Mi vysvětli proč se mi drolej lišty vzadu když skoro dveře neotvírám.
- Ovládání idrive? To jako vážně, jako člověk když to nezná tak zadat nové místo je fakt oříšek. Semtam se mnou někdo jede a když má zadat novou destinaci tak se dost diví postupu. Velikost mapy je stejná, displei je naopak horší v jasu, roztáhnout stejně nejde. Je ne stejný vejšce vedle budíků a navíc šel vypnout

- Automat ZF s automat ZF ? Neplácej prosím blbosti. Ten systém manuálního řazení na volantu vymýšlel asi někdo zhulenej.
- Porovnávat to s e46 je fakt mimo. To už je proti generacím e65, A6 4f, e61 fakt mimo.