

Jinak s tim Rollsem je strasne srani. Kdyz jsem byl v Dingolfingu na prohlidce fabriky, tak povidali, ze pro RR se kastle bali do folie, vyfoukaji se dusikem a pak prevazeji do Goodwoodu temperovanym navesem, kterej drzi stalou teplotu a vlhkost

Jj, presne tak.Itchythefirst píše:Tady se Filozofa musim zastat, je to jeho vlakno, tak at si ho zahnoji jak chceAle zatim se drzime tematu celkem statecne
petr3141 píše:Zdá se, že Filozof uvažuje i o jiných nástupcích své e38 než jenom e66
Phaeton urcite ne, to jebka tisicileti.martyb píše:E38 i E65 jsou dneska auta za cenu obyčejné 10let staré octavie. Kdo má nad 100kg, tak to není extra pohodlný ani prostorný hlavně ta e38. Q7 nebo X5 nabízí např. 7míst, lepší výhled, větší zavazadelník, tak se není čemu divit. Starý 7er nebo Phaeton jsou dobrý auta i na dnešní dobu, ale zůstal bych nohama na zemi.
Tohle nepozoruju, naopak. Nebavim se tedy o 7mi mistech, ale o pohodli ridice nad 100 kg.martyb píše:Kdo má nad 100kg, tak to není extra pohodlný ani prostorný hlavně ta e38
Kdo chce psa bit...Filozof píše:e38 kupuji kliku spolujezdce za 300kč kdežto CA KLIKA E65 stojí 9K
Nebo muzes jeste trochu nasetrit a misto motoru do E38 koupit drzak na kafe do 6er, zivot je o prioritachFilozof píše:Motor mě stojí 15-18K kdežto v e65 motor 35-60k
Nevim, jak vse ostatni, ale elektrika je v A8 dost zapeklita.Pajk85 píše:A8 4.2MPi jsou ale poměrně spolehlivý auta. Určitě je to rozumný ekvivalent E65. Navíc servis bude zvládat více lidí, furt je to koncern.