Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E90 320d

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
diwisek
Registrovaný
Příspěvky: 104
Registrován: ned 24.02.2019 15:57

E90 320d

#1 Příspěvek od diwisek »

Na stk jsem neprosel se slabou rucni brzdou a jeden svetlomet sviti moc dolu
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: E90 320d

#2 Příspěvek od TurboShnek »

Takhle to dopadá když si na auto dáváš použitý kotouče a botičky. :ja_nic:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E90 320d

#3 Příspěvek od JaraX »

je to starej vergl, ty nikdy neprojdou STK, dávno měl být ve šrotě.
diwisek
Registrovaný
Příspěvky: 104
Registrován: ned 24.02.2019 15:57

Re: E90 320d

#4 Příspěvek od diwisek »

Jara pyty, jdi komentovat blbosti mame do kuchyne a na moje posty nereaguj
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: E90 320d

#5 Příspěvek od horan »

diwisek píše:Na stk jsem neprosel se slabou rucni brzdou a jeden svetlomet sviti moc dolu
To nám oznamuješ, nebo to má být věta tázací? :Confused2: :Confused2:
diwisek
Registrovaný
Příspěvky: 104
Registrován: ned 24.02.2019 15:57

Re: E90 320d

#6 Příspěvek od diwisek »

Nejaky dalsi koko* se prida s chytrou hlaskou nebo jsou tady same decka
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: E90 320d

#7 Příspěvek od horan »

Napíše někdo, kdo nedokáže ani poskládat větu. :roll:
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: E90 320d

#8 Příspěvek od horan »

Tak se zeptám jako v Jedličkárně.
A: Zajímá tě, co s tím máš udělat?
B: Máme zavolat na tu STK a říct, že si sice pomalej, ale hodnej a ať ti to dají?
C: chtěl si se pochlubit, že máš jen dvě závady?
D: nebo co kurva chceš?
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: E90 320d

#9 Příspěvek od horan »

Jelikož jsem už velkej kluk, tak můžu chodit spát kdy chci. A zrovna teď nechci.
Můžeš mi prosím napsat kde je ta otázka? Napsal si, že si neprošel. A dál? Jednoduše zakroužkuj A,B,C nebo D.
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: E90 320d

#10 Příspěvek od TurboShnek »

diwisek píše:Na stk jsem neprosel se slabou rucni brzdou a jeden svetlomet sviti moc dolu
Já ti poradím, ale nejdřív tě hezky poprosím, protože vidím že jsi mladý, dávat ostatním lidem trochu úcty, lidi tady zadarmo rozdávají rady za který by jsi v servisech platil zlatem. Ne jako v minulým vláknu že budeš někomu prodávat auto s kotoučema z vrakoviště. :nono:

Tak:

1) Pokud jsi na to auto namontoval nějaký kotouče z popelnice, musíš je odstranit a koupit nový, včetně destiček, protože následující krok nebude fungovat, kola nebudou brzdit rovnoměrně a budeš platit za opakovanou prohlídku STK.

2) Až vyměníš kotouče, a destičky, včetně destiček ruční brzdy (taky by bylo dobrý koupit nový prasátka, nebo ty starý aspoň přes noc namočit do octu aby se odstranil rez a trochu je namazat pastou na brzdy) budeš muset seřídit prasátka, a to se dělá takhle:

Obrázek

3) Co se týče seřízení světel, musíš do servisu kde na to mají speciální přistroj. Já to dělal v BestDrive za 100 korun na počkání.

EDIT: Po seřízení ruční brzdy je třeba auto projet, prověřit jestli nebrzdí za jízdy, a zaparkovat na prudším kopci, když je páka zatažená na 4 zuby už by nemělo z kopce sjet. Nejlepší je mít velký zvedák aby se zvedli obě kola najednou, já to dělal malým zvedákem tak mi to dalo víc práce.
diwisek
Registrovaný
Příspěvky: 104
Registrován: ned 24.02.2019 15:57

Re: E90 320d

#11 Příspěvek od diwisek »

kalasnikov471 píše:
diwisek píše:Na stk jsem neprosel se slabou rucni brzdou a jeden svetlomet sviti moc dolu
Já ti poradím, ale nejdřív tě hezky poprosím, protože vidím že jsi mladý, dávat ostatním lidem trochu úcty, lidi tady zadarmo rozdávají rady za který by jsi v servisech platil zlatem. Ne jako v minulým vláknu že budeš někomu prodávat auto s kotoučema z vrakoviště. :nono:

Tak:

1) Pokud jsi na to auto namontoval nějaký kotouče z popelnice, musíš je odstranit a koupit nový, včetně destiček, protože následující krok nebude fungovat, kola nebudou brzdit rovnoměrně a budeš platit za opakovanou prohlídku STK.

2) Až vyměníš kotouče, a destičky, včetně destiček ruční brzdy (taky by bylo dobrý koupit nový prasátka, nebo ty starý aspoň přes noc namočit do octu aby se odstranil rez a trochu je namazat pastou na brzdy) budeš muset seřídit prasátka, a to se dělá takhle:

Obrázek

3) Co se týče seřízení světel, musíš do servisu kde na to mají speciální přistroj. Já to dělal v BestDrive za 100 korun na počkání.

EDIT: Po seřízení ruční brzdy je třeba auto projet, prověřit jestli nebrzdí za jízdy, a zaparkovat na prudším kopci, když je páka zatažená na 4 zuby už by nemělo z kopce sjet. Nejlepší je mít velký zvedák aby se zvedli obě kola najednou, já to dělal malým zvedákem tak mi to dalo víc práce.
Ahoj, dik za reakci. Jak nasravit rucni brzdu jsem uz nasel na zahranicnim webu. Kotouce jsem nakonec koupil od Ate ( ve predu vrtane - chlazene ) Zadny velky rozdil v brzdeni nepocituji jak tady psaly ty decka.
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: E90 320d

#12 Příspěvek od TurboShnek »

diwisek píše:Ahoj, dik za reakci. Jak nasravit rucni brzdu jsem uz nasel na zahranicnim webu. Kotouce jsem nakonec koupil od Ate ( ve predu vrtane - chlazene ) Zadny velky rozdil v brzdeni nepocituji jak tady psaly ty decka.
Jak jsem říkal v tom předchozím vláknu, v obyčejným provozu nebude absolutně žádný rozdíl, plno lidí si mysli že jim auto žačne líp brzdit. Smysl vrtaných kotoučů je že líp odvádí teplo, tak že když je používáš například v závodění kde každou chvíli prudce brzdíš ze 190km/h na 60km/h a zatěžuješ je na hranici jejich fysických schopností, nebudou tolik ztrácet brzdný účinek a nezkroutí se vlivem tepla, jako by se stalo s obyčejnými kotouči. V závodění se dnes ale používají velmi drahý kotouče ze speciálních materiálů, tady ty OEM vrtaný kotouče jsou dnes spíš taková prkotina pro nadšence.

V běžným provozu nezatěžuješ brzdy ani blízko k hranici jejich fysických schopností, každopádně jsi udělal dobře že jsi koupil OEM kotouče, tím rozhodně nic nezkazíš. :cool2:
diwisek
Registrovaný
Příspěvky: 104
Registrován: ned 24.02.2019 15:57

Re: E90 320d

#13 Příspěvek od diwisek »

kalasnikov471 píše:
diwisek píše:Ahoj, dik za reakci. Jak nasravit rucni brzdu jsem uz nasel na zahranicnim webu. Kotouce jsem nakonec koupil od Ate ( ve predu vrtane - chlazene ) Zadny velky rozdil v brzdeni nepocituji jak tady psaly ty decka.
Jak jsem říkal v tom předchozím vláknu, v obyčejným provozu nebude absolutně žádný rozdíl, plno lidí si mysli že jim auto žačne líp brzdit. Smysl vrtaných kotoučů je že líp odvádí teplo, tak že když je používáš například v závodění kde každou chvíli prudce brzdíš ze 190km/h na 60km/h a zatěžuješ je na hranici jejich fysických schopností, nebudou tolik ztrácet brzdný účinek a nezkroutí se vlivem tepla, jako by se stalo s obyčejnými kotouči. V závodění se dnes ale používají velmi drahý kotouče ze speciálních materiálů, tady ty OEM vrtaný kotouče jsou dnes spíš taková prkotina pro nadšence.

V běžným provozu nezatěžuješ brzdy ani blízko k hranici jejich fysických schopností, každopádně jsi udělal dobře že jsi koupil OEM kotouče, tím rozhodně nic nezkazíš. :cool2:
Na nejake sportovnejsi jezdeni se taky vubec nehodi. Nekolikrat jsem po sobe zabrzdil z 90 a byly uvazene. Tvralo nekolik hodin nez zase vychladly
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E90 320d

#14 Příspěvek od JaraX »

diwisek píše:
kalasnikov471 píše:
diwisek píše:Ahoj, dik za reakci. Jak nasravit rucni brzdu jsem uz nasel na zahranicnim webu. Kotouce jsem nakonec koupil od Ate ( ve predu vrtane - chlazene ) Zadny velky rozdil v brzdeni nepocituji jak tady psaly ty decka.
Jak jsem říkal v tom předchozím vláknu, v obyčejným provozu nebude absolutně žádný rozdíl, plno lidí si mysli že jim auto žačne líp brzdit. Smysl vrtaných kotoučů je že líp odvádí teplo, tak že když je používáš například v závodění kde každou chvíli prudce brzdíš ze 190km/h na 60km/h a zatěžuješ je na hranici jejich fysických schopností, nebudou tolik ztrácet brzdný účinek a nezkroutí se vlivem tepla, jako by se stalo s obyčejnými kotouči. V závodění se dnes ale používají velmi drahý kotouče ze speciálních materiálů, tady ty OEM vrtaný kotouče jsou dnes spíš taková prkotina pro nadšence.

V běžným provozu nezatěžuješ brzdy ani blízko k hranici jejich fysických schopností, každopádně jsi udělal dobře že jsi koupil OEM kotouče, tím rozhodně nic nezkazíš. :cool2:
Tvralo nekolik hodin nez zase vychladly
:smich2: :smich2: :smich2: :smich2:
diwisek
Registrovaný
Příspěvky: 104
Registrován: ned 24.02.2019 15:57

Re: E90 320d

#15 Příspěvek od diwisek »

horan píše:Jelikož jsem už velkej kluk, tak můžu chodit spát kdy chci. A zrovna teď nechci.
Můžeš mi prosím napsat kde je ta otázka? Napsal si, že si neprošel. A dál? Jednoduše zakroužkuj A,B,C nebo D.
Neotravuj
Uživatelský avatar
m4zzy
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Bydliště: Vysočina

Re: E90 320d

#16 Příspěvek od m4zzy »

@diwisek - lidi jako ty umí kolem sebe jenom kopat. Spousta lidí ti tady radí, ale s tvým přístupem se pak nemáš co divit, že ty reakce jsou takové, jaké jsou.

Trochu úcty a pokory. K psychologovi bys měl jít spíš ty.
diwisek
Registrovaný
Příspěvky: 104
Registrován: ned 24.02.2019 15:57

Re: E90 320d

#17 Příspěvek od diwisek »

Dej se do kupy
Uživatelský avatar
Esef
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: úte 02.04.2019 19:43
Bydliště: Brno

Re: E90 320d

#18 Příspěvek od Esef »

kalasnikov471 píše:
diwisek píše:Na stk jsem neprosel se slabou rucni brzdou a jeden svetlomet sviti moc dolu
Já ti poradím, ale nejdřív tě hezky poprosím, protože vidím že jsi mladý, dávat ostatním lidem trochu úcty, lidi tady zadarmo rozdávají rady za který by jsi v servisech platil zlatem. Ne jako v minulým vláknu že budeš někomu prodávat auto s kotoučema z vrakoviště. :nono:

Tak:

1) Pokud jsi na to auto namontoval nějaký kotouče z popelnice, musíš je odstranit a koupit nový, včetně destiček, protože následující krok nebude fungovat, kola nebudou brzdit rovnoměrně a budeš platit za opakovanou prohlídku STK.

2) Až vyměníš kotouče, a destičky, včetně destiček ruční brzdy (taky by bylo dobrý koupit nový prasátka, nebo ty starý aspoň přes noc namočit do octu aby se odstranil rez a trochu je namazat pastou na brzdy) budeš muset seřídit prasátka, a to se dělá takhle:

Obrázek

3) Co se týče seřízení světel, musíš do servisu kde na to mají speciální přistroj. Já to dělal v BestDrive za 100 korun na počkání.

EDIT: Po seřízení ruční brzdy je třeba auto projet, prověřit jestli nebrzdí za jízdy, a zaparkovat na prudším kopci, když je páka zatažená na 4 zuby už by nemělo z kopce sjet. Nejlepší je mít velký zvedák aby se zvedli obě kola najednou, já to dělal malým zvedákem tak mi to dalo víc práce.
Ahoj. Prosimte co je toto presne za knizku? Na e90 jsem jich par nasel, ale toto se mi libi asi nejvice.
Uživatelský avatar
TurboShnek
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: sob 01.08.2015 00:00
Bydliště: Hlavní město piva

Re: E90 320d

#19 Příspěvek od TurboShnek »

Esef píše:Ahoj. Prosimte co je toto presne za knizku? Na e90 jsem jich par nasel, ale toto se mi libi asi nejvice.
Je to z knížky e46 Jak na to, pokud vím tak na e90 taková knížka neexistuje, je jenom Polská a Anglická. Plno věcí jako brzdy jsou stejný, pokud máš M47 nebo M57 motor tak 99% motoru jsou stejný ale je tam taky plno rozdílů. Nemůžu jí pro e90 doporučit protože to není přesně na tvoje auto a nejspíš by tě matla, ale taky jí nedoporučit protože je to lepší než nic. :ja_nic:
Uživatelský avatar
Esef
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: úte 02.04.2019 19:43
Bydliště: Brno

Re: E90 320d

#20 Příspěvek od Esef »

kalasnikov471 píše:
Esef píše:Ahoj. Prosimte co je toto presne za knizku? Na e90 jsem jich par nasel, ale toto se mi libi asi nejvice.
Je to z knížky e46 Jak na to, pokud vím tak na e90 taková knížka neexistuje, je jenom Polská a Anglická. Plno věcí jako brzdy jsou stejný, pokud máš M47 nebo M57 motor tak 99% motoru jsou stejný ale je tam taky plno rozdílů. Nemůžu jí pro e90 doporučit protože to není přesně na tvoje auto a nejspíš by tě matla, ale taky jí nedoporučit protože je to lepší než nic. :ja_nic:
Mam prave N47. Nasel jsem par knizek, kde jsou ale popsane pouze benzinaky => na vsechny veci krome motoru je to dostacujici, ale hledam jestli neni neco pojednavajici i o nafte. Anglictina neni problem
Odpovědět