Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E90 320d
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: E90 320d
Takhle to dopadá když si na auto dáváš použitý kotouče a botičky. 

Re: E90 320d
je to starej vergl, ty nikdy neprojdou STK, dávno měl být ve šrotě.
Re: E90 320d
Jara pyty, jdi komentovat blbosti mame do kuchyne a na moje posty nereaguj
Re: E90 320d
To nám oznamuješ, nebo to má být věta tázací?diwisek píše:Na stk jsem neprosel se slabou rucni brzdou a jeden svetlomet sviti moc dolu


Re: E90 320d
Nejaky dalsi koko* se prida s chytrou hlaskou nebo jsou tady same decka
Re: E90 320d
Napíše někdo, kdo nedokáže ani poskládat větu. 

Re: E90 320d
Tak se zeptám jako v Jedličkárně.
A: Zajímá tě, co s tím máš udělat?
B: Máme zavolat na tu STK a říct, že si sice pomalej, ale hodnej a ať ti to dají?
C: chtěl si se pochlubit, že máš jen dvě závady?
D: nebo co kurva chceš?
A: Zajímá tě, co s tím máš udělat?
B: Máme zavolat na tu STK a říct, že si sice pomalej, ale hodnej a ať ti to dají?
C: chtěl si se pochlubit, že máš jen dvě závady?
D: nebo co kurva chceš?
Re: E90 320d
Jelikož jsem už velkej kluk, tak můžu chodit spát kdy chci. A zrovna teď nechci.
Můžeš mi prosím napsat kde je ta otázka? Napsal si, že si neprošel. A dál? Jednoduše zakroužkuj A,B,C nebo D.
Můžeš mi prosím napsat kde je ta otázka? Napsal si, že si neprošel. A dál? Jednoduše zakroužkuj A,B,C nebo D.
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: E90 320d
Já ti poradím, ale nejdřív tě hezky poprosím, protože vidím že jsi mladý, dávat ostatním lidem trochu úcty, lidi tady zadarmo rozdávají rady za který by jsi v servisech platil zlatem. Ne jako v minulým vláknu že budeš někomu prodávat auto s kotoučema z vrakoviště.diwisek píše:Na stk jsem neprosel se slabou rucni brzdou a jeden svetlomet sviti moc dolu

Tak:
1) Pokud jsi na to auto namontoval nějaký kotouče z popelnice, musíš je odstranit a koupit nový, včetně destiček, protože následující krok nebude fungovat, kola nebudou brzdit rovnoměrně a budeš platit za opakovanou prohlídku STK.
2) Až vyměníš kotouče, a destičky, včetně destiček ruční brzdy (taky by bylo dobrý koupit nový prasátka, nebo ty starý aspoň přes noc namočit do octu aby se odstranil rez a trochu je namazat pastou na brzdy) budeš muset seřídit prasátka, a to se dělá takhle:

3) Co se týče seřízení světel, musíš do servisu kde na to mají speciální přistroj. Já to dělal v BestDrive za 100 korun na počkání.
EDIT: Po seřízení ruční brzdy je třeba auto projet, prověřit jestli nebrzdí za jízdy, a zaparkovat na prudším kopci, když je páka zatažená na 4 zuby už by nemělo z kopce sjet. Nejlepší je mít velký zvedák aby se zvedli obě kola najednou, já to dělal malým zvedákem tak mi to dalo víc práce.
Re: E90 320d
Ahoj, dik za reakci. Jak nasravit rucni brzdu jsem uz nasel na zahranicnim webu. Kotouce jsem nakonec koupil od Ate ( ve predu vrtane - chlazene ) Zadny velky rozdil v brzdeni nepocituji jak tady psaly ty decka.kalasnikov471 píše:Já ti poradím, ale nejdřív tě hezky poprosím, protože vidím že jsi mladý, dávat ostatním lidem trochu úcty, lidi tady zadarmo rozdávají rady za který by jsi v servisech platil zlatem. Ne jako v minulým vláknu že budeš někomu prodávat auto s kotoučema z vrakoviště.diwisek píše:Na stk jsem neprosel se slabou rucni brzdou a jeden svetlomet sviti moc dolu![]()
Tak:
1) Pokud jsi na to auto namontoval nějaký kotouče z popelnice, musíš je odstranit a koupit nový, včetně destiček, protože následující krok nebude fungovat, kola nebudou brzdit rovnoměrně a budeš platit za opakovanou prohlídku STK.
2) Až vyměníš kotouče, a destičky, včetně destiček ruční brzdy (taky by bylo dobrý koupit nový prasátka, nebo ty starý aspoň přes noc namočit do octu aby se odstranil rez a trochu je namazat pastou na brzdy) budeš muset seřídit prasátka, a to se dělá takhle:
3) Co se týče seřízení světel, musíš do servisu kde na to mají speciální přistroj. Já to dělal v BestDrive za 100 korun na počkání.
EDIT: Po seřízení ruční brzdy je třeba auto projet, prověřit jestli nebrzdí za jízdy, a zaparkovat na prudším kopci, když je páka zatažená na 4 zuby už by nemělo z kopce sjet. Nejlepší je mít velký zvedák aby se zvedli obě kola najednou, já to dělal malým zvedákem tak mi to dalo víc práce.
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: E90 320d
Jak jsem říkal v tom předchozím vláknu, v obyčejným provozu nebude absolutně žádný rozdíl, plno lidí si mysli že jim auto žačne líp brzdit. Smysl vrtaných kotoučů je že líp odvádí teplo, tak že když je používáš například v závodění kde každou chvíli prudce brzdíš ze 190km/h na 60km/h a zatěžuješ je na hranici jejich fysických schopností, nebudou tolik ztrácet brzdný účinek a nezkroutí se vlivem tepla, jako by se stalo s obyčejnými kotouči. V závodění se dnes ale používají velmi drahý kotouče ze speciálních materiálů, tady ty OEM vrtaný kotouče jsou dnes spíš taková prkotina pro nadšence.diwisek píše:Ahoj, dik za reakci. Jak nasravit rucni brzdu jsem uz nasel na zahranicnim webu. Kotouce jsem nakonec koupil od Ate ( ve predu vrtane - chlazene ) Zadny velky rozdil v brzdeni nepocituji jak tady psaly ty decka.
V běžným provozu nezatěžuješ brzdy ani blízko k hranici jejich fysických schopností, každopádně jsi udělal dobře že jsi koupil OEM kotouče, tím rozhodně nic nezkazíš.

Re: E90 320d
Na nejake sportovnejsi jezdeni se taky vubec nehodi. Nekolikrat jsem po sobe zabrzdil z 90 a byly uvazene. Tvralo nekolik hodin nez zase vychladlykalasnikov471 píše:Jak jsem říkal v tom předchozím vláknu, v obyčejným provozu nebude absolutně žádný rozdíl, plno lidí si mysli že jim auto žačne líp brzdit. Smysl vrtaných kotoučů je že líp odvádí teplo, tak že když je používáš například v závodění kde každou chvíli prudce brzdíš ze 190km/h na 60km/h a zatěžuješ je na hranici jejich fysických schopností, nebudou tolik ztrácet brzdný účinek a nezkroutí se vlivem tepla, jako by se stalo s obyčejnými kotouči. V závodění se dnes ale používají velmi drahý kotouče ze speciálních materiálů, tady ty OEM vrtaný kotouče jsou dnes spíš taková prkotina pro nadšence.diwisek píše:Ahoj, dik za reakci. Jak nasravit rucni brzdu jsem uz nasel na zahranicnim webu. Kotouce jsem nakonec koupil od Ate ( ve predu vrtane - chlazene ) Zadny velky rozdil v brzdeni nepocituji jak tady psaly ty decka.
V běžným provozu nezatěžuješ brzdy ani blízko k hranici jejich fysických schopností, každopádně jsi udělal dobře že jsi koupil OEM kotouče, tím rozhodně nic nezkazíš.
Re: E90 320d
diwisek píše:Tvralo nekolik hodin nez zase vychladlykalasnikov471 píše:Jak jsem říkal v tom předchozím vláknu, v obyčejným provozu nebude absolutně žádný rozdíl, plno lidí si mysli že jim auto žačne líp brzdit. Smysl vrtaných kotoučů je že líp odvádí teplo, tak že když je používáš například v závodění kde každou chvíli prudce brzdíš ze 190km/h na 60km/h a zatěžuješ je na hranici jejich fysických schopností, nebudou tolik ztrácet brzdný účinek a nezkroutí se vlivem tepla, jako by se stalo s obyčejnými kotouči. V závodění se dnes ale používají velmi drahý kotouče ze speciálních materiálů, tady ty OEM vrtaný kotouče jsou dnes spíš taková prkotina pro nadšence.diwisek píše:Ahoj, dik za reakci. Jak nasravit rucni brzdu jsem uz nasel na zahranicnim webu. Kotouce jsem nakonec koupil od Ate ( ve predu vrtane - chlazene ) Zadny velky rozdil v brzdeni nepocituji jak tady psaly ty decka.
V běžným provozu nezatěžuješ brzdy ani blízko k hranici jejich fysických schopností, každopádně jsi udělal dobře že jsi koupil OEM kotouče, tím rozhodně nic nezkazíš.




Re: E90 320d
Neotravujhoran píše:Jelikož jsem už velkej kluk, tak můžu chodit spát kdy chci. A zrovna teď nechci.
Můžeš mi prosím napsat kde je ta otázka? Napsal si, že si neprošel. A dál? Jednoduše zakroužkuj A,B,C nebo D.
Re: E90 320d
@diwisek - lidi jako ty umí kolem sebe jenom kopat. Spousta lidí ti tady radí, ale s tvým přístupem se pak nemáš co divit, že ty reakce jsou takové, jaké jsou.
Trochu úcty a pokory. K psychologovi bys měl jít spíš ty.
Trochu úcty a pokory. K psychologovi bys měl jít spíš ty.
Re: E90 320d
Dej se do kupy
Re: E90 320d
Ahoj. Prosimte co je toto presne za knizku? Na e90 jsem jich par nasel, ale toto se mi libi asi nejvice.kalasnikov471 píše:Já ti poradím, ale nejdřív tě hezky poprosím, protože vidím že jsi mladý, dávat ostatním lidem trochu úcty, lidi tady zadarmo rozdávají rady za který by jsi v servisech platil zlatem. Ne jako v minulým vláknu že budeš někomu prodávat auto s kotoučema z vrakoviště.diwisek píše:Na stk jsem neprosel se slabou rucni brzdou a jeden svetlomet sviti moc dolu![]()
Tak:
1) Pokud jsi na to auto namontoval nějaký kotouče z popelnice, musíš je odstranit a koupit nový, včetně destiček, protože následující krok nebude fungovat, kola nebudou brzdit rovnoměrně a budeš platit za opakovanou prohlídku STK.
2) Až vyměníš kotouče, a destičky, včetně destiček ruční brzdy (taky by bylo dobrý koupit nový prasátka, nebo ty starý aspoň přes noc namočit do octu aby se odstranil rez a trochu je namazat pastou na brzdy) budeš muset seřídit prasátka, a to se dělá takhle:
3) Co se týče seřízení světel, musíš do servisu kde na to mají speciální přistroj. Já to dělal v BestDrive za 100 korun na počkání.
EDIT: Po seřízení ruční brzdy je třeba auto projet, prověřit jestli nebrzdí za jízdy, a zaparkovat na prudším kopci, když je páka zatažená na 4 zuby už by nemělo z kopce sjet. Nejlepší je mít velký zvedák aby se zvedli obě kola najednou, já to dělal malým zvedákem tak mi to dalo víc práce.
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: E90 320d
Je to z knížky e46 Jak na to, pokud vím tak na e90 taková knížka neexistuje, je jenom Polská a Anglická. Plno věcí jako brzdy jsou stejný, pokud máš M47 nebo M57 motor tak 99% motoru jsou stejný ale je tam taky plno rozdílů. Nemůžu jí pro e90 doporučit protože to není přesně na tvoje auto a nejspíš by tě matla, ale taky jí nedoporučit protože je to lepší než nic.Esef píše:Ahoj. Prosimte co je toto presne za knizku? Na e90 jsem jich par nasel, ale toto se mi libi asi nejvice.

Re: E90 320d
Mam prave N47. Nasel jsem par knizek, kde jsou ale popsane pouze benzinaky => na vsechny veci krome motoru je to dostacujici, ale hledam jestli neni neco pojednavajici i o nafte. Anglictina neni problemkalasnikov471 píše:Je to z knížky e46 Jak na to, pokud vím tak na e90 taková knížka neexistuje, je jenom Polská a Anglická. Plno věcí jako brzdy jsou stejný, pokud máš M47 nebo M57 motor tak 99% motoru jsou stejný ale je tam taky plno rozdílů. Nemůžu jí pro e90 doporučit protože to není přesně na tvoje auto a nejspíš by tě matla, ale taky jí nedoporučit protože je to lepší než nic.Esef píše:Ahoj. Prosimte co je toto presne za knizku? Na e90 jsem jich par nasel, ale toto se mi libi asi nejvice.