inspi1981 píše:https://www.bimmerboost.com/showthread.php?5850-ESS-(esstuning-com)-BMW-N62-650i-550i-V8-Supercharger-Sneak-Peak-Coming-Q1-2011
Tohle je starý typ superchargeru, který ESS již neprodává. Byl drahý a málo efektivní, nebyl o něj zájem. Ale měli ho i pro 745/750.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Filozofe ty si zase chytrej jak rádio... Nemáš k tématu vůbec co říct a radši meleš z cesty než abys byl ticho...
Pěknou E65 máš tak za 350k včetně LPG + 150k (6k$) kompressor a máš za půl mega 500+ hp auto, který jezdí celkem levně a nabízí kopici prostoru a výbavy.
Ja chápu, za cenu toho kompressoru ty chceš koupit celý auto, ale je každýho věc, kolik chce dávat do auta (a jakýho auta)...
Pěknou M5 máš spíš tak za 800k + 100k LPG, který musí být hroznej oser(Viz Popp). A servisní náklady budou taky úplně jinde.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
z5 k tématu:
David K. mi říkal, že alpině ty motory nedrží. Vnitřek motoru na to není stavěný a pak klika nebo ojnice nemusí vydržet.
Jenomže alpina tlačí 0.8 bar (11.7 psi), takže skoro dvojnásobný tlak co ESS.
Co jsem se dočetl na zahraničních fórech, tak tlak kolem 6psi by ten motor mohl zvládat bez problému.
Takže mně ten kit začíná lákat čim dál tim víc
