Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Navrat na klub

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München

Navrat na klub

#1 Příspěvek od Marrtin »

Zdravim,

par let to sice trvalo, ale konecne mam duvod se vratit na klub…
BMW e46 M3 Facelift, Manual, CSL Kola 235/265, vetsi CSL brzdy, jinak vse serie, z vybavy chybi jen destovy sensor, nataceci svetla a alarm, jinak ma vse
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München

Re: Navrat na klub

#2 Příspěvek od Marrtin »

Pridal bych fotku, ale nevim jak
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

Re: Navrat na klub

#3 Příspěvek od stellaM3 »

Fotky rádi uvidíme.
Použij na vložení toto

https://cs.imgbb.com/

Tady ve vlaknu je návod na vložení

http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=1 ... a&start=80
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München

Re: Navrat na klub

#4 Příspěvek od Marrtin »

Zde je Foto:

Obrázek
to my photos
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

Re: Navrat na klub

#5 Příspěvek od ada540i »

To je velká paráda :thumbsup:
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrat na klub

#6 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Tak ať slouží a tukan se ti vyhne :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

Re: Navrat na klub

#7 Příspěvek od stellaM3 »

Paráda vypadá hezky. Mám stejnou :) krom CSL kol.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Navrat na klub

#8 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

..za kolik s tím jezdíte štreku ? :lol:
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

Re: Navrat na klub

#9 Příspěvek od stellaM3 »

No záleží jako u každýho auta jakým stylem jedeš. Když na klobouka tak do 8 se vejdeš ale taky klidně za 16 :D
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München

Re: Navrat na klub

#10 Příspěvek od Marrtin »

stellaM3 píše:Paráda vypadá hezky. Mám stejnou :) krom CSL kol.
Tak Foto?
Marrtin
Registrovaný
Příspěvky: 225
Registrován: čtv 22.02.2007 01:00
Bydliště: München

Re: Navrat na klub

#11 Příspěvek od Marrtin »

Totic píše:..za kolik s tím jezdíte štreku ? :lol:
Prumer nekde kolem 10
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

Re: Navrat na klub

#12 Příspěvek od stellaM3 »

Marrtin píše:
stellaM3 píše:Paráda vypadá hezky. Mám stejnou :) krom CSL kol.
Tak Foto?

Pokud máš účet na e46.Bmw klubu tak tady se podívej:)

http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=16&t=43570
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Navrat na klub

#13 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Já jo.. koukám v manualu, hmm a černej Carbonschwarz to je celkem klasika na M3. A intec Imolared taky pěknej odstín. Ty jdeš dělat šály motoru ? Jsem myslel, že na E46 vydrží víc než cca 100tis. nájezd, jako bohužel u V8 E90..
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

Re: Navrat na klub

#14 Příspěvek od stellaM3 »

Jo jo v manuálu a jsem za to rád :) carbon se mi líbil moc takže to byla jedna z priorit, minulá auta jsem měl hodně často stříbrná a už jsem jí byl dost nabaženej. Ještě se mi moc líbí Laguna seca....ale ty nesjou skoro vůbec bohužel... a imolared interier se mi líbil neskutečně :)
No a šály ted právě probíhají. můžou vydržet asi klidně i víc něž kolem kila ale když to člověk chce točit tak je prostě dobrý je udělat.Někdo je dělá klidně i po 70tis km ... a můžou vypadat hůř než ty co tam mam ted já :D
U mýho auta byly cca v 16tis km na svolávčce vyměněny plus ojniční šrouby za pevnější variantu M11 . Ještě jsem nebyl u mechanika omrknout stav těch šál má je venku ale říkal že jsou lehce líznutý takže se mění zavčasu...Ono totiž někdy může být i pozdě takže ted mám klid na duši :)
Spíš jsem byl ted trošku zmatenej z těch ojničních šroubů..podle servisního manuálu BMW na výměnu šál se mění pouze varianta šroubů M10 ...M11 ojniční šroub ani BMW nedodává jako náhradní díl...ale je prostě blbost dělat nový šály a vracet tam starý šrouby... Nakonec jsem volal i Šenkýřovi a ten mi to i potvrdil že vždy mění i nové šrouby M11 od ARP...

viz:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3001

takže šrouby jsem objednal tady:
https://race-shop.cz/casti-motoru/10800 ... y0QAvD_BwE
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrat na klub

#15 Příspěvek od MattyX Moderátor »

M11 jsou právě starší typ který se měnil za M10 viz ETK ;) Proto ani nejdou koupit :)

Já mám sadičku ARP skladem pro strýčka příhodu, když někdo dojede s M11 na šálky :)
Pak když se vrací starší M11 a ještě se k tomu nepoužívá patřičný ořech pro dotažení, tak je někdy ta výměna ložisek komplikovanější :D
Obrázek

:D :D :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

Re: Navrat na klub

#16 Příspěvek od stellaM3 »

Tak je to teda obráceně? A ty M10 se mění taky za nové při výměně? Ještě dotaz. U těch ARP je přibalený nějaký mazivo a píšou tam jestli jsem to dobře pochopil že se mažou šrouby? Chápu namazat nové šálky ale šrouby mazat přijde zvláštní. Ořech na ty šrouby je nějaký speciální?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrat na klub

#17 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Stačí si přečíst návod co je příložený a pochopíš to :)
M10 se normálně dají koupit a stojí asi polovinu co M11 :) Nové je dáváš protože se při dotažení na moment natahují a nechceš riskovat že prasknou.
Ořech je na to sluníčko, velikost ti teď z hlavy neřeknu, mám to v krabičce na tyhle S50/54 srandy :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

Re: Navrat na klub

#18 Příspěvek od stellaM3 »

Tak díky za info. Jasný to že můžou prasknout vím jen mi to nebylo jasný jak to je M10 vs M11 ...protože podle servisního manuálu od BMW se ty šrouby nemění což je blbost riskovat kvůli 7 tis za šrouby poškození motoru za 427tis kč :D
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrat na klub

#19 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Jako řekněme, že dvoje dotažení nějak dají, třetí už bych měl trochu strach :D Jezdí hodně motorů, kde se ty M11 nijak neřešily, když se to dělalo :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

Re: Navrat na klub

#20 Příspěvek od stellaM3 »

Tak to bych měl strach nechat tam ty starý....tohle je blbý místo na šetření peněz si myslím :D
Odpovědět