Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Navrat na klub
Navrat na klub
Zdravim,
par let to sice trvalo, ale konecne mam duvod se vratit na klub…
BMW e46 M3 Facelift, Manual, CSL Kola 235/265, vetsi CSL brzdy, jinak vse serie, z vybavy chybi jen destovy sensor, nataceci svetla a alarm, jinak ma vse
par let to sice trvalo, ale konecne mam duvod se vratit na klub…
BMW e46 M3 Facelift, Manual, CSL Kola 235/265, vetsi CSL brzdy, jinak vse serie, z vybavy chybi jen destovy sensor, nataceci svetla a alarm, jinak ma vse
Re: Navrat na klub
Pridal bych fotku, ale nevim jak
Re: Navrat na klub
Fotky rádi uvidíme.
Použij na vložení toto
https://cs.imgbb.com/
Tady ve vlaknu je návod na vložení
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=1 ... a&start=80
Použij na vložení toto
https://cs.imgbb.com/
Tady ve vlaknu je návod na vložení
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=1 ... a&start=80
Re: Navrat na klub
To je velká paráda 

BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navrat na klub
Tak ať slouží a tukan se ti vyhne 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: Navrat na klub
Paráda vypadá hezky. Mám stejnou
krom CSL kol.

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Navrat na klub
..za kolik s tím jezdíte štreku ? 

Re: Navrat na klub
No záleží jako u každýho auta jakým stylem jedeš. Když na klobouka tak do 8 se vejdeš ale taky klidně za 16 

Re: Navrat na klub
Tak Foto?stellaM3 píše:Paráda vypadá hezky. Mám stejnoukrom CSL kol.
Re: Navrat na klub
Prumer nekde kolem 10Totic píše:..za kolik s tím jezdíte štreku ?
Re: Navrat na klub
Marrtin píše:Tak Foto?stellaM3 píše:Paráda vypadá hezky. Mám stejnoukrom CSL kol.
Pokud máš účet na e46.Bmw klubu tak tady se podívej:)
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=16&t=43570
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Navrat na klub
Já jo.. koukám v manualu, hmm a černej Carbonschwarz to je celkem klasika na M3. A intec Imolared taky pěknej odstín. Ty jdeš dělat šály motoru ? Jsem myslel, že na E46 vydrží víc než cca 100tis. nájezd, jako bohužel u V8 E90..
Re: Navrat na klub
Jo jo v manuálu a jsem za to rád
carbon se mi líbil moc takže to byla jedna z priorit, minulá auta jsem měl hodně často stříbrná a už jsem jí byl dost nabaženej. Ještě se mi moc líbí Laguna seca....ale ty nesjou skoro vůbec bohužel... a imolared interier se mi líbil neskutečně
No a šály ted právě probíhají. můžou vydržet asi klidně i víc něž kolem kila ale když to člověk chce točit tak je prostě dobrý je udělat.Někdo je dělá klidně i po 70tis km ... a můžou vypadat hůř než ty co tam mam ted já
U mýho auta byly cca v 16tis km na svolávčce vyměněny plus ojniční šrouby za pevnější variantu M11 . Ještě jsem nebyl u mechanika omrknout stav těch šál má je venku ale říkal že jsou lehce líznutý takže se mění zavčasu...Ono totiž někdy může být i pozdě takže ted mám klid na duši
Spíš jsem byl ted trošku zmatenej z těch ojničních šroubů..podle servisního manuálu BMW na výměnu šál se mění pouze varianta šroubů M10 ...M11 ojniční šroub ani BMW nedodává jako náhradní díl...ale je prostě blbost dělat nový šály a vracet tam starý šrouby... Nakonec jsem volal i Šenkýřovi a ten mi to i potvrdil že vždy mění i nové šrouby M11 od ARP...
viz:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3001
takže šrouby jsem objednal tady:
https://race-shop.cz/casti-motoru/10800 ... y0QAvD_BwE


No a šály ted právě probíhají. můžou vydržet asi klidně i víc něž kolem kila ale když to člověk chce točit tak je prostě dobrý je udělat.Někdo je dělá klidně i po 70tis km ... a můžou vypadat hůř než ty co tam mam ted já

U mýho auta byly cca v 16tis km na svolávčce vyměněny plus ojniční šrouby za pevnější variantu M11 . Ještě jsem nebyl u mechanika omrknout stav těch šál má je venku ale říkal že jsou lehce líznutý takže se mění zavčasu...Ono totiž někdy může být i pozdě takže ted mám klid na duši

Spíš jsem byl ted trošku zmatenej z těch ojničních šroubů..podle servisního manuálu BMW na výměnu šál se mění pouze varianta šroubů M10 ...M11 ojniční šroub ani BMW nedodává jako náhradní díl...ale je prostě blbost dělat nový šály a vracet tam starý šrouby... Nakonec jsem volal i Šenkýřovi a ten mi to i potvrdil že vždy mění i nové šrouby M11 od ARP...
viz:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3001
takže šrouby jsem objednal tady:
https://race-shop.cz/casti-motoru/10800 ... y0QAvD_BwE
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navrat na klub
M11 jsou právě starší typ který se měnil za M10 viz ETK
Proto ani nejdou koupit 
Já mám sadičku ARP skladem pro strýčka příhodu, když někdo dojede s M11 na šálky
Pak když se vrací starší M11 a ještě se k tomu nepoužívá patřičný ořech pro dotažení, tak je někdy ta výměna ložisek komplikovanější




Já mám sadičku ARP skladem pro strýčka příhodu, když někdo dojede s M11 na šálky

Pak když se vrací starší M11 a ještě se k tomu nepoužívá patřičný ořech pro dotažení, tak je někdy ta výměna ložisek komplikovanější





E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: Navrat na klub
Tak je to teda obráceně? A ty M10 se mění taky za nové při výměně? Ještě dotaz. U těch ARP je přibalený nějaký mazivo a píšou tam jestli jsem to dobře pochopil že se mažou šrouby? Chápu namazat nové šálky ale šrouby mazat přijde zvláštní. Ořech na ty šrouby je nějaký speciální?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navrat na klub
Stačí si přečíst návod co je příložený a pochopíš to
M10 se normálně dají koupit a stojí asi polovinu co M11
Nové je dáváš protože se při dotažení na moment natahují a nechceš riskovat že prasknou.
Ořech je na to sluníčko, velikost ti teď z hlavy neřeknu, mám to v krabičce na tyhle S50/54 srandy

M10 se normálně dají koupit a stojí asi polovinu co M11

Ořech je na to sluníčko, velikost ti teď z hlavy neřeknu, mám to v krabičce na tyhle S50/54 srandy

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: Navrat na klub
Tak díky za info. Jasný to že můžou prasknout vím jen mi to nebylo jasný jak to je M10 vs M11 ...protože podle servisního manuálu od BMW se ty šrouby nemění což je blbost riskovat kvůli 7 tis za šrouby poškození motoru za 427tis kč 

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navrat na klub
Jako řekněme, že dvoje dotažení nějak dají, třetí už bych měl trochu strach
Jezdí hodně motorů, kde se ty M11 nijak neřešily, když se to dělalo 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: Navrat na klub
Tak to bych měl strach nechat tam ty starý....tohle je blbý místo na šetření peněz si myslím 
