No... Celý důvod nastavení vyšší teploty je hlavně skrze emise, motor se rozehřeje daleko víc, dosáhne vyššího EGT a pomáhá to rekuperaci katalizátorů. Celý To vlastně není na škodu, pokud budeš smířený s tím, že vyšší provozní teplota vody zvedá i provozní teplotu oleje. To, že s tím někdo kalkuloval v origále je asi fakt, tak jako když počítají životnost auta na 200tis km (asi jako doživotní nápně v diferáku a převodovce atd.).
Ono v originálním nastavení si to auto umí držet při zátěži vodu kolem 80' (u N54 je to řízeno podle tlaku v sání) ale jakmile se dostaneš do minimální zátěže, popojíždění v kolonách, tak to nesleze ze 105' a tam to dostane fest zabrat, protože nemáš ani nápor vzduchu na chladič a celý motor je nasálaný takovým brutálním teplem, že i na plastovým krytu motoru pak neudržíš ruku

Celý to pak zapříčiňuje zvýšené namáhání motoru (plastové vodící lišty rozvodů jsou významně dříve zkřehlé ) Všechny plastové bajonety vodních hadic KO, Vodní chladič KO, popraskaná plastová ventilová víka, expanzka vody. atd ...
Dost těch věcí tě umí nechat ve štichu někde na cestách, takže je fajn tomu jít trochu naproti. Já aktuálně jezdím watter target ze 105 snížený na 98 a už nejezdím olej na 110-120 ale max 105, při klidnější jízdě se furt drží kolem 100.
Samozřejmě každý svého štěstí stůjce, ale kdo dobře chladí, ten jezdí déle
