Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#61 Příspěvek od jiriik »

Totic píše:Kdyby došlo na nejhorší v BMW by si měli umět poradit i s US verzí, min. mají přístup ke všemožným přípravkům, elektronice a softu v origo servisu.
Spíš se divím co je na komplikovaným dovozu ze zámoří za nemálo tak zajímavýho, pořád cena?
Jinak taky bych sáhnul po E92, v Evropě jich je k mání plno. Jo a co tady ta tuned M3 v inzerci ? http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=55&t=102890
Měl jsem domluvenou M3 e92, RV 2012, 40 000 km, plná serviska, vše souhlasilo, nebouraná, první majitel, krásná, competition paket atd. cena bez DPH 29 000 EURO. Nakonec jsem se nedomluvil, protože chtěl poslat německý prodejce celou částku a já se bál abych nepřišel o peníze.

ukázal bych jen nevím jak vložit třeba PDF nebo obrázek.

a co říkáte na tuto: teda aý ten dekor palubky a středového panelu. Dá se někde koupit třeba karbon?

https://www.autoscout24.cz/nabidky/bmw- ... cldtidx=15#

nebo toto

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... act-seller
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#62 Příspěvek od jiriik »

jiriik píše:
Totic píše:Kdyby došlo na nejhorší v BMW by si měli umět poradit i s US verzí, min. mají přístup ke všemožným přípravkům, elektronice a softu v origo servisu.
Spíš se divím co je na komplikovaným dovozu ze zámoří za nemálo tak zajímavýho, pořád cena?
Jinak taky bych sáhnul po E92, v Evropě jich je k mání plno. Jo a co tady ta tuned M3 v inzerci ? http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=55&t=102890
Měl jsem domluvenou M3 e92, RV 2012, 40 000 km, plná serviska, vše souhlasilo, nebouraná, první majitel, krásná, competition paket atd. cena bez DPH 29 000 EURO. Nakonec jsem se nedomluvil, protože chtěl poslat německý prodejce celou částku a já se bál abych nepřišel o peníze.

ukázal bych jen nevím jak vložit třeba PDF nebo obrázek.

a co říkáte na tuto: teda aý ten dekor palubky a středového panelu. Dá se někde koupit třeba karbon?

https://www.autoscout24.cz/nabidky/bmw- ... cldtidx=15#

nebo toto

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... act-seller

Ještě prosím, všude písí, že se často dělají ojniční ložiska, to je u tohoto motoru velký problém? V jakém nájezdu je to tak potřeba udělat?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#63 Příspěvek od MattyX Moderátor »

jiriik píše:
jiriik píše:
Totic píše:Kdyby došlo na nejhorší v BMW by si měli umět poradit i s US verzí, min. mají přístup ke všemožným přípravkům, elektronice a softu v origo servisu.
Spíš se divím co je na komplikovaným dovozu ze zámoří za nemálo tak zajímavýho, pořád cena?
Jinak taky bych sáhnul po E92, v Evropě jich je k mání plno. Jo a co tady ta tuned M3 v inzerci ? http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=55&t=102890
Měl jsem domluvenou M3 e92, RV 2012, 40 000 km, plná serviska, vše souhlasilo, nebouraná, první majitel, krásná, competition paket atd. cena bez DPH 29 000 EURO. Nakonec jsem se nedomluvil, protože chtěl poslat německý prodejce celou částku a já se bál abych nepřišel o peníze.

ukázal bych jen nevím jak vložit třeba PDF nebo obrázek.

a co říkáte na tuto: teda aý ten dekor palubky a středového panelu. Dá se někde koupit třeba karbon?

https://www.autoscout24.cz/nabidky/bmw- ... cldtidx=15#

nebo toto

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... act-seller

Ještě prosím, všude písí, že se často dělají ojniční ložiska, to je u tohoto motoru velký problém? V jakém nájezdu je to tak potřeba udělat?
Ano, je to nemoc těch motorů :) Do kila by se to mělo udělat, kdo jezdí velkou střelbu tak klidně po 50 :) Preventivní výměna, která zabráním fatalním následkům :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#64 Příspěvek od jiriik »

Díky a nějaký dobrý servis, který má zkušenosti a nesedře mě z kůže?:-))

a která M3 ze dvou inzerátu se Vám víc zamlouvá?
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#65 Příspěvek od kawaman »

jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#66 Příspěvek od jiriik »

Jako nevypadá špatně, ale rok 2008, chtěl bych něco novějšího po FL. Co ten kompresor? nesnižuje trvanlivost motoru, co potom servis atd atd....

nebo i tato nevypadá špatně

https://www.sportovnivozy.cz/124550-bmw-m3-e92
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#67 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Zase je z půlky nová. Zadní lampy věřím, že se dají přehodit za LCI a kompresor klidně prodat i když je to zajímavý setup jistě se zárukou. Záleží jestli šíbr nebo carbon střechu atd. Obložení interieru je fakt to poslední.
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#68 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Pavlova je pěkná, Kompresor, KW pružiny a destičky, hadice, silentbloky dostal do výbavy od nás :)
Nějaké trable to dřív mělo, ale zase kompenzace novým motorem je fajn :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#69 Příspěvek od jiriik »

Prosím a poradíte mi, kde nakupujete doplňky, interiér, exteriér adt na M3

Díky za fajn odkazy
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#70 Příspěvek od MattyX Moderátor »

A co přesně by tě zajímalo ? :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Lukas S
Registrovaný
Příspěvky: 35
Registrován: pát 21.02.2020 21:48

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#71 Příspěvek od Lukas S »

jiriik píše: Měl jsem domluvenou M3 e92, RV 2012, 40 000 km, plná serviska, vše souhlasilo, nebouraná, první majitel, krásná, competition paket atd. cena bez DPH 29 000 EURO. Nakonec jsem se nedomluvil, protože chtěl poslat německý prodejce celou částku a já se bál abych nepřišel o peníze.
Rekl bych, ze tahle konfigurace za ty penize neodpovida nabidce na mobile.de ani z rychliku. Podle jejich cen by melo stat tak 50tis minimalne a to by byla jeste slusna nabidka. Pripoctu-li fakt, ze dotycny chtel penize predem, pak je to ganz klar, protoze normalni obchodnik tohle nemuze zadat. Podle mne jsi zcela jiste unikl nejakemu podvodu. Holt, on uz Deutschland neni davno saubere rasse, takze cert vi s kym sis psal a jakou barvu mela kuze dotycneho. Prozatim vime, ze duse byla dunkel schwarz.

Jinak, co presne ma competition packet navic? Nasel jsem jen tohle vysvetleni, coz mne nikam moc neposunulo:

Competition packet:
10MM lower ride height
Different Wheels (lighter?)
More aggressive traction settings etc. - although excatly what does this entail?
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#72 Příspěvek od jiriik »

Tak jsem sehnal v DE, pěknou M3 e92, 8/2011, competition paket. najezd 90 000 Km. První majitel, komplet serviska.
Jak to dovezu chci udělat šaly. Šenkýř 35 000Kč bez DpH, co se týče diferáku, tak olej měnit po kolika km, nebo repas děláte jak často? Paket competition ma oproti klasické M3 nějaké zásadní rozdíly? Tlumiče, vyfuk atd?

Co tak po dovozu nejvíc kontrolovat? Oleje necham udělat včetně převodovky a diferáku. Jak poznám že se chová převodovká dobře, bude to 7 stupňová.
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#73 Příspěvek od jiriik »

MattyX píše:A co přesně by tě zajímalo ? :)
Prosím tě ty hadice k brzdám co u tebe vychází na přední a zadní nápravu?
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#74 Příspěvek od jiriik »

Tak nakonec ojniční ložiska nechám udělat u šenkýř - Motorsport.

Chci si tam nechat udělat olej v převodovce a v diferenciálu. Může být? Nějaké zkušenosti nebo doporučení?

Jde nějak poznat, že jsou už chycené ložiska?

Další věc, řeším výměnu zatím minimálně koncového tlumiče výfuku.
Nevím jestli řešit koncový výfuk, kde je tlumič a nebo to vyřešit takto. Viděl jsem to už na pár videi.

Má to tady někdo takto vyřešený? Kde to případně koupil, nebo toto mi přijde celkem palba za pár trubek :-)) Stojí to i víc, jak některé výfuky s lumičem.

https://www.schmiedmann.cz/cs/produkt/1 ... 0M5R4100BR
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#75 Příspěvek od jiriik »

JaraX píše:v poslední době jsem do problematiky S85 hodně zabřednul, ten motor není nespolehlivý, ale problém je spíš v udržbě, když by dostával co měl, taky by fungoval, bohužel u všech motorů od S54 to chce měnit pravidelně ojniční šálky, s tím se rovnou udělá Vanos HP line, a hlavně často měnit provozní náplně, když někdo mění v Mku olej po 20 tisících tak se nemuže divit.
s65 je přímej derivat S85, jen prostě vzali S85, uřízli dva válce, a oddělali pár technických fíčur, tuším že to nemá el olejové pumpy, pokud by to zajímalo, zjistím přesné rozdíly, ale konstrukcí je to stejny motor, většina prvků i pasuje.
Ahoj, Prosím ty děláš servis na tyto BMW? Dovezl jsem M3 e92 a potřeboval bych kdo se v tom vyzná, že bychom se domluvili a zastavil bych se za tebou. Chtěl bych se poptat na co si dát pozor, jak na servis atd atd. Šlo by to?
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#76 Příspěvek od jiriik »

Ahoj všem,

prosím řeším teď první problém. Auto mi jede na půl válců a hlásí to chybu motoru. Závada na diagnostice je ovládaní škrtících klapek. Půlka mi vždy zůstane zavřená a nefunguje. Měl by to být servomotorek ovládání škrtících klapek.

Vím, že nový stojí cca 20 000 Kč. Má někdo nějaké zkušenosti? Někde jsem četl, že je na to nějaká opravná sada nebo tak něco.

Díky za rady. Chci zjistit, co nejvíc než se pustím do servisu.
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#77 Příspěvek od kralik »

Budu vychazet z toho ze mas motor odvozeny s s85 v M5 o kterem aspon neco vim - na ten se daji sehnat opravne sady - ozubena kolecka z plastu co odchazeji, viz zde:
https://www.m5board.com/threads/teardow ... or.213858/

Kdyz si zadas na e-bay: bmw s65 actuator - vypadne ti jich spousta. Treba ti pomuze jen jejich vymena, jsou-li opotrebovane.
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Těžké rozhodování M3e92 nebo M3f80

#78 Příspěvek od jiriik »

Ano mám S65, kouknu na to, ale sám to měnit asi nechci. Musím najít někoho komu by se do toho chtělo :-)
Odpovědět