Samozrejme, chyby na MOSTe môžu spôsobovať dalšie problémy - so zaspávaním, vybíjanie AKU. Ale v tom trochu pomôže power modul - ak subsystém nechce zaspať, tak ho natvrdo odpojí.
Tá dierka, máš pravdu, že bude mať vplyv na zmes v nízkych otáčkach. Preto som ti písal, že to máš oblepiť páskou, dočasne

Otázne je, aký veľký vplyv bude mať... predpokladám, že takú netesnosť elektronika motora ustojí bez chyby.
Máš tam dôležitejšie chyby - napr. nefunkčný Dynamic Drive, zlá komunikácia medzi motorom, prístrojovkou, prevodovkou. Ešte stále netušíme, či je motor po technickej stránke ok (vanosy, valvetronik, riadenie), či je ok prevodovka... a ako je na tom podvozok.
Možno tie chyby vznikli, keď predošlý majiteľ vozidlo rozoberal a zapol zapaľovanie.
Preto som ti radil, že máš chyby odzálohovať a zmazať.
Potom autom prejsť hoci len 10m, zabrzdiť a potočiť volantom, cúvnuť.
Opäť vyčítať všetky chyby a dať ich sem.
A tie foto motora a podvozku - z nich by sa dalo posúdiť, ako veľmi je to auto napadnuté kutilom.
P.