Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
7er vs ostatní prémiové vozy
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
ten novejsi je uz jinde a nema omezovac na 180... LC a ten soucasny jsou v tom sice podobny, ale eskalada si s tim proste poradi lepe
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Kamarád to měl. Vrže, je to nepohodlný, brutálně řere benzín i olej. Díly se dají sehnat těžko. Dělal rozvody, spojku, nějaký ramena a dost problémy s elektrikou. Nasypal za dva roky skoro 300 tis. servis.
Na absolutně rovné silnici pecka. Zvuk, převodovka, motor je úplně jiný level než konkurence.
Na absolutně rovné silnici pecka. Zvuk, převodovka, motor je úplně jiný level než konkurence.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
A co třeba Infiniti QX70, to má myslím celkem dobré nepřímovstřikové motory 3,7 a 5,0l. Máte někdo zkušenosti?
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Vy jste vyhrali v loterii, ze sem mrskate kary za mega?
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
O Infinity jsem se nezajimal, protoze je hnusne jak p=del a vubec se mi nelibi. Je to sice subjektivni, ale ne
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
No vidíš, a mě se zrovna líbí hodně, např. na rozdíl od Cadillac Escalade. To je pro mě hnus. Ale 100 lidí 100 chutí, proti gustu.....
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 22:25, celkem upraveno 1 x.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 151
- Registrován: úte 04.11.2008 01:00
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Si tu pripadam jak, mezi ropnejma magnatama, popripade lichvarema.Jaris330D píše:Vy jste vyhrali v loterii, ze sem mrskate kary za mega?
Nejak tu stoupla uroven ziti


Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Hoši a co takovej Range Rover? Ideálně s M62...
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
O range rover L322 je toho všude dost. Je to převlíklá E39 respektive E53, takže díly tak na stejno možná levnější. Teda ten předface. Potom už to je ford-jaguar, ale má to optiku takže i Logica.
Já pokukuju po faceliftu s motorem Jaguar, protože to má ultra mrda krásnej interiér.
Já pokukuju po faceliftu s motorem Jaguar, protože to má ultra mrda krásnej interiér.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Mohu doporučit až po fl, jsou to tak diametrálně rozdílný auta, že to ani nepociťuješ jako pouhý facelift.JohnyB píše:Hoši a co takovej Range Rover? Ideálně s M62...
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Xaler tak nam o tom povez neco vic. Me to zajima, mam ho v uzkym vyberu
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Můj bratr si koupil L322 supercharged a když v tom povozil kamarády tak si dva z nich koupili L322 s tím motorem od BMW. Výkonově je ten motor od BMW na hranici bezpečné jízdy a propastný rozdíl je i v té původní převodovce proti 6q v pofaceliftu. Pofacelift vypadá víc luxusně, je u něj vychytáno hodně much. Pokud si koupíš před FL tak budeš platit servis RR a budeš jezdit v kombinaci E39 a X5, spíše bych ještě napsal X5 s podvalem a autem na něm. Ten po fl má při stejných nákladech lepší výkon a jízdní vlastnosti, má daleko lepší hudbu, ten konkrétní mého bratra má ještě monitory v opěrkách hlavy což ocení děti a posléze i rodiče. Je v něm originál přenosná kamera, kterou si při jízdě v terénu píchneš třeba na předek a vidíš pod sebe. Teď to horší bráchovi vytekla voda a zjistil to až když to přehřál, dělaly se hlavy rovnal blok. Nebýt této závady tak jen kupoval spotřebák celkem za pár korun. U té přeplňované varianty je jediný průšvih ten motor. Je bezvadný, odolný, ale když se rozbije tak jsi v tom minimálně za kilo a máš na výběr kilo motor z vrakáče, nebo kilo částečná generálka toho tvého. Motor a jeho periferie jsou nedostatková věc. Spotřeba asi 17 lpg, když jedeš do 110, pak to hodně roste. Nepoznáš na tom jestli vezeš podval a co máš naložený, nepoznáš to ani na převodovce že by třeba dřív podřadila prostě nic. Když jsem táhl podval s X5 V8 tak jsem půlku cesty jel na čtyřku, stačí kopeček na dálnici a auto už řadí. Je to prostě brutální rozdíl, dvě rozdílná auta. To auto stálo dost pod dvě kila, byla na tom nějaká práce a po těch opravách ho chce prodat lehce nad dvě kila. Má ho nahradit TDV8 o pár let mladší tak jsem zvědav jestli to bude nějaký rozdíl.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
xaler: ohledně toho RR L322.. není to náhodou od jistého Kalvody z Loun? Ten měl RR L322 supercharget..bylo černé a mělo černý interiér se zadníma monitorama a Logic 7. Bylo v LPG a nebylo úplně v top stavu a ta cena, ktero dal tvůj bratr také celkem odpovídá, ale může to být pouze shoda
každopádně je to mooc pěkné auto a svezení je také super.. Taková větší sedmička

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
teda teda! to zni dobre. Kdy to bude prodavat?xaler píše:Můj bratr si koupil L322 supercharged a když v tom povozil kamarády tak si dva z nich koupili L322 s tím motorem od BMW. Výkonově je ten motor od BMW na hranici bezpečné jízdy a propastný rozdíl je i v té původní převodovce proti 6q v pofaceliftu. Pofacelift vypadá víc luxusně, je u něj vychytáno hodně much. Pokud si koupíš před FL tak budeš platit servis RR a budeš jezdit v kombinaci E39 a X5, spíše bych ještě napsal X5 s podvalem a autem na něm. Ten po fl má při stejných nákladech lepší výkon a jízdní vlastnosti, má daleko lepší hudbu, ten konkrétní mého bratra má ještě monitory v opěrkách hlavy což ocení děti a posléze i rodiče. Je v něm originál přenosná kamera, kterou si při jízdě v terénu píchneš třeba na předek a vidíš pod sebe. Teď to horší bráchovi vytekla voda a zjistil to až když to přehřál, dělaly se hlavy rovnal blok. Nebýt této závady tak jen kupoval spotřebák celkem za pár korun. U té přeplňované varianty je jediný průšvih ten motor. Je bezvadný, odolný, ale když se rozbije tak jsi v tom minimálně za kilo a máš na výběr kilo motor z vrakáče, nebo kilo částečná generálka toho tvého. Motor a jeho periferie jsou nedostatková věc. Spotřeba asi 17 lpg, když jedeš do 110, pak to hodně roste. Nepoznáš na tom jestli vezeš podval a co máš naložený, nepoznáš to ani na převodovce že by třeba dřív podřadila prostě nic. Když jsem táhl podval s X5 V8 tak jsem půlku cesty jel na čtyřku, stačí kopeček na dálnici a auto už řadí. Je to prostě brutální rozdíl, dvě rozdílná auta. To auto stálo dost pod dvě kila, byla na tom nějaká práce a po těch opravách ho chce prodat lehce nad dvě kila. Má ho nahradit TDV8 o pár let mladší tak jsem zvědav jestli to bude nějaký rozdíl.
A jak poznam ten facelift?

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Barvou interieru si nejsem jistý, je černý a byl kupovaný v Praze od majitele co ho měl pět let. Ten co mu to prodával už v době prodeje měl jiného asi tak rok 2012 TDV8.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Facelift byl v roce 2005, liší se vzhledem, má jiný předek, před fl má hranatý přední světla a po fl je má hranatý s vykrojením na světlo do prostřední masky. Díly předku jsou téměř zaměnitelné a lidi si na to dávaly fl předky. Technika je ale nezaměnitelná, zmizely motory BMW a nahradil je Jaguar. Automat už jen šestikvalt. Nevím jestli se nedělaly nějaké mezitypy třeba motor Jaguar se starou převodovkou, nebo naopak. Auto bude na prodej až bude doma nástupce. Chtěl by TDV8 v té nejnižší cenové hladině, ale tyhle auta hned mizí, když mi naposílá odkazy v inzerci tak za pár hodin tam třeba není už ani jeden.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Super, diky za info. Nedokazu si predstavit nahradit benzin timto dieselem, ale budiz
Budu ty Range sledovat, diky za tip. Vzdy jsem to bral jako nedostupny neuservisovatelny auto. Ale ono to asi nebude nic jinyho nez vysoka e65

Budu ty Range sledovat, diky za tip. Vzdy jsem to bral jako nedostupny neuservisovatelny auto. Ale ono to asi nebude nic jinyho nez vysoka e65
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Ještě jako zajímavost technologie která pro mě byla naprosto neznámá. Když sundal hlavy tak byl křivý i blok, dosedací plocha bloku byla zvlněná 0,15 mm. Nechával srovnávat blok na autě škrábáním, dělají to dva lidi v republice. Jeden je starší, tomu už se nechce jezdit a ten druhý je z Brna. Musel toho chlapa přemlouvat aby vůbec přijel. Ten chlap tu dosedací plochu škrábal dva dny, musel přespat v hotelu. Neuvěřitelná ruční práce kovorytce až tu plochu srovnal na 0,02mm. Na tom videu ta hlava vypadá jako poškrábaná, ale když po tom přejedete prstem tak necítíte nic, jak zrcadlo.